Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPRODIGY

PRODIGY

34 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
^uhu

fat of the land is nog steeds 1 van de vetste platen ooit imo. lekker muziekje voor in de auto :rock:
wist je trouwens dat firestarter, en dit heeft rtl nieuws onderzocht, voor meer adrenaline in je bloed zorgt en dat je daardoor harder zou gaan rijden :P
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik baal echt zó erg dat het op woensdag is. Kan dus niet komen i.v.m. school. Naja het was me waarschijnlijk toch niet gelukt om een kaartje te bemachtigen aangezien het in 5 minuten wel uitverkocht zal zijn :grin: .
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
er staat niks op de website van The Prodigy :rolleyes:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
denk dak ook wel aanwezig ben :grin:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
..Binnen 3 minuten uitverkocht..

KANKER!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja echt tering snel. Wij waren met 5 man aan het wachten en liepen uiteindelijk weg met 2 kaartjes. Als het goed is krijgen ik en een vriendin die :mrgreen:

Edit: Of misschien ook niet, kjenker zooi :confused:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb lekker een kaartje :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gratz! :mrgreen: Ik ga heel erg duimen dat wij er ook uit kunnen komen en dat ik een kaartje krijg :beer:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb geen kaartje weten te bemachtigen kut zoooi
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb 6 kaartjes waarvan die medewerkster, ja het was een vrouw, me er 2 gratis heeft meegegeven! Ik lig helemaal stuk te gaan :tearsofjoy:
Iemand een kaartje nodig?
200 't stuk :tearsofjoy:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Achja, fakkit, 40 euro over, vanavond lekker naar de tering op Hit N Run. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Finesse* zei:
Achja, fakkit, 40 euro over, vanavond lekker naar de tering op Hit N Run. :grin:
Klik om te vergroten...
hit n run was vet op nature one :)
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#13
het scheelt me 2 vrije dagen en een boel cente maar god wat baal ik dat ik geen kaartje heb :P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik baal ook.. :angry:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#15
nog maar 2 weekjes, WOEHOE :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ook :( had lau zijn kop wel willen zien in het echt :beer:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#17
begin volgend jaar komt prodigy naar nederland.
en wel te verstaan naar de melkweg.

http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=130413&disciplineid=muziek

hoe vet is dat!
1 ding weet ik zeker ik ben aanwezig!! :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
daar ben ik dus ook bij :rock:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
wanneer begint de vvk? :openmouth:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb geen idee, maar moet en zal er bij zijn.
al moet ik iemand met een kaartje voor de deur een klap in ze nek geven :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."