Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPRODIGY

PRODIGY

34 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
hier ga ik ook zeker heen :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
present, fucking cool :rock:
a
adhgLid
01-01-2024, 00:00
#3
zeker aanwezig!!!!!!!!! :stoned: :rock: :rock: :rock:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
prodigy hoe kan je daar nou niet heen gaan :openmouth:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
1ste keer live waren ze helemaal te gek! De 2de keer ga ik dus zeker niet missen! :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
eindelijk :hearteyes:
B
BloodsugarLid
01-01-2024, 00:00
#7
OMG! Hier heb ik zo lang opgewacht.. kan niet w8en tot de voorverkoop.. en natuurlijk het concert!!!! in de melkwegn og weL!! aaah! :grin: :openmouth:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
inderdaad, balen dat het op woensdag is, maar misschien dat hierdoor de kaartjes minder snel zijn uitverkocht,

MOET KAARJTE!!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Waar is de tijd gebleven, dat the Prodigy nog echte, vette muziek maakte? Experience, Music for the Jilted Generation....times have changed...helaas :(
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wie weet ga ik ook wel.. Ik heb ze in 2006 (geloof ik, kan ook 2005 geweest zijn) op Lowlands gezien en dat was echt heel erg gaaf! Even kijken of ik mensen kan vinden die meewillen en dan ben ik ook wel present.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
gewoon lekker beuken toch :rock:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#12
3970 zei:
Waar is de tijd gebleven, dat the Prodigy nog echte, vette muziek maakte? Experience, Music for the Jilted Generation....times have changed...helaas :(
Klik om te vergroten...

ahum?
ik heb al wel nieuwe shit van ze gehoord en dat klinkt ook niet verkeerd hoor :rock:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja, smaken verschillen, maar met het uitkomen van Fat of the Land was het voor mij einde Prodigy...veel te mainstream en commercieëel m.i. Maar ieder zijn ding!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ze hebben echt speciale muziek, en dat mag ik wel, Bij muziek vind ik orginaltiteit echt super belangrijk. Orgineel is niet nageaapt, en dus met emotie :)
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
3970 zei:
Tja, smaken verschillen, maar met het uitkomen van Fat of the Land was het voor mij einde Prodigy...veel te mainstream en commercieëel m.i. Maar ieder zijn ding!
Klik om te vergroten...
Je mag de muziek natuurlijk minder vinden, maar mainstream en commercieel zegt maar weinig over het geluid wat je hoort. Een nummer is mooi of niet, of het nou commercieel is of wat dan ook maakt me dan geen zak uit.
Fat of the land vond ik de 1 van de vetste cd's uit de 90's.
Smack my bitch up is echt meesterlijk, die beat :hearteyes: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."