#1
Wie weet ga ik ook wel.. Ik heb ze in 2006 (geloof ik, kan ook 2005 geweest zijn) op Lowlands gezien en dat was echt heel erg gaaf! Even kijken of ik mensen kan vinden die meewillen en dan ben ik ook wel present.

3970 zei:Waar is de tijd gebleven, dat the Prodigy nog echte, vette muziek maakte? Experience, Music for the Jilted Generation....times have changed...helaas![]()

Je mag de muziek natuurlijk minder vinden, maar mainstream en commercieel zegt maar weinig over het geluid wat je hoort. Een nummer is mooi of niet, of het nou commercieel is of wat dan ook maakt me dan geen zak uit.3970 zei:Tja, smaken verschillen, maar met het uitkomen van Fat of the Land was het voor mij einde Prodigy...veel te mainstream en commercieëel m.i. Maar ieder zijn ding!


Ik ga heel erg duimen dat wij er ook uit kunnen komen en dat ik een kaartje krijg 
hit n run was vet op nature oneFinesse* zei:Achja, fakkit, 40 euro over, vanavond lekker naar de tering op Hit N Run.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."