Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPRODIGY

PRODIGY

34 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie weet ga ik ook wel.. Ik heb ze in 2006 (geloof ik, kan ook 2005 geweest zijn) op Lowlands gezien en dat was echt heel erg gaaf! Even kijken of ik mensen kan vinden die meewillen en dan ben ik ook wel present.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon lekker beuken toch :rock:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
3970 zei:
Waar is de tijd gebleven, dat the Prodigy nog echte, vette muziek maakte? Experience, Music for the Jilted Generation....times have changed...helaas :(
Klik om te vergroten...

ahum?
ik heb al wel nieuwe shit van ze gehoord en dat klinkt ook niet verkeerd hoor :rock:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, smaken verschillen, maar met het uitkomen van Fat of the Land was het voor mij einde Prodigy...veel te mainstream en commercieëel m.i. Maar ieder zijn ding!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze hebben echt speciale muziek, en dat mag ik wel, Bij muziek vind ik orginaltiteit echt super belangrijk. Orgineel is niet nageaapt, en dus met emotie :)
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
3970 zei:
Tja, smaken verschillen, maar met het uitkomen van Fat of the Land was het voor mij einde Prodigy...veel te mainstream en commercieëel m.i. Maar ieder zijn ding!
Klik om te vergroten...
Je mag de muziek natuurlijk minder vinden, maar mainstream en commercieel zegt maar weinig over het geluid wat je hoort. Een nummer is mooi of niet, of het nou commercieel is of wat dan ook maakt me dan geen zak uit.
Fat of the land vond ik de 1 van de vetste cd's uit de 90's.
Smack my bitch up is echt meesterlijk, die beat :hearteyes: .
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#7
^uhu

fat of the land is nog steeds 1 van de vetste platen ooit imo. lekker muziekje voor in de auto :rock:
wist je trouwens dat firestarter, en dit heeft rtl nieuws onderzocht, voor meer adrenaline in je bloed zorgt en dat je daardoor harder zou gaan rijden :P
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik baal echt zó erg dat het op woensdag is. Kan dus niet komen i.v.m. school. Naja het was me waarschijnlijk toch niet gelukt om een kaartje te bemachtigen aangezien het in 5 minuten wel uitverkocht zal zijn :grin: .
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
er staat niks op de website van The Prodigy :rolleyes:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#10
denk dak ook wel aanwezig ben :grin:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
..Binnen 3 minuten uitverkocht..

KANKER!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja echt tering snel. Wij waren met 5 man aan het wachten en liepen uiteindelijk weg met 2 kaartjes. Als het goed is krijgen ik en een vriendin die :mrgreen:

Edit: Of misschien ook niet, kjenker zooi :confused:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb lekker een kaartje :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gratz! :mrgreen: Ik ga heel erg duimen dat wij er ook uit kunnen komen en dat ik een kaartje krijg :beer:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb geen kaartje weten te bemachtigen kut zoooi
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb 6 kaartjes waarvan die medewerkster, ja het was een vrouw, me er 2 gratis heeft meegegeven! Ik lig helemaal stuk te gaan :tearsofjoy:
Iemand een kaartje nodig?
200 't stuk :tearsofjoy:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Achja, fakkit, 40 euro over, vanavond lekker naar de tering op Hit N Run. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Finesse* zei:
Achja, fakkit, 40 euro over, vanavond lekker naar de tering op Hit N Run. :grin:
Klik om te vergroten...
hit n run was vet op nature one :)
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#19
het scheelt me 2 vrije dagen en een boel cente maar god wat baal ik dat ik geen kaartje heb :P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik baal ook.. :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."