Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore

Masters of Hardcore

117 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat wordt bieren(en snuiven) met Minne op MOH :grin: :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
dat wordt bieren(en snuiven) met Minne op MOH :grin: :P
Klik om te vergroten...


Joaaaaaah :grin: neem jij de pep mee? :wink: Krijg je van mij een biertje :grin:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Peppi is ook aanwezig @ moh:grin: :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
Lauu zei:
dat wordt bieren(en snuiven) met Minne op MOH :grin: :P
Klik om te vergroten...


Joaaaaaah :grin: neem jij de pep mee? :wink: Krijg je van mij een biertje :grin:
Klik om te vergroten...

of andersom...hier geen poeder te krijgen :(
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Serenity zei:
Lauu zei:
dat wordt bieren(en snuiven) met Minne op MOH :grin: :P
Klik om te vergroten...


Joaaaaaah :grin: neem jij de pep mee? :wink: Krijg je van mij een biertje :grin:
Klik om te vergroten...

of andersom...hier geen poeder te krijgen :(
Klik om te vergroten...

ook geen 4fmp?:P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
masterpeppi zei:
ook geen 4fmp?:P
Klik om te vergroten...

haha...laat we maar ophouden voor we gebanned worden :wink: :P
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja meneer!, maargoed de line-up is iig lekker:grin:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#8
maar ik geef toe, langer dan drie kwartier trek ik niet. :mrgreen:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wederom een misschien. Als er wat vrienden mee willen ga ik zeker.
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
aanwezig op zeker.. kan zoiets toch niet voorbij laten gaan. al helemaal niet wanneer ik er in principe op de fiets heen zou kunnen gaan (14 km ofzo).

Lineup is inderdaad ZEER sterk deze keer, vorige keren ook goed maar nu eigenlijk best abnormaal relaxt. Hoop dat het hele feest een beetje gaat slagen :xtc: :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
Serenity zei:
Lauu zei:
dat wordt bieren(en snuiven) met Minne op MOH :grin: :P
Klik om te vergroten...


Joaaaaaah :grin: neem jij de pep mee? :wink: Krijg je van mij een biertje :grin:
Klik om te vergroten...

of andersom...hier geen poeder te krijgen :(
Klik om te vergroten...

Ah jewel man, goed zoeken :sunglasses:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#12
staat op mijn lijst als optie nog (helaas). Moet nog even vervoeren regelen.
Line up zeker veelbelovend.

SperSIZEboon zei:
speedcore is geen hardcore

speedcore is kankerherrie
Klik om te vergroten...
aah die vind ik wel een beetje jammer van je.
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
speedcore is inderdaad geen hardcore maar dat is opzich best wel duidelijk..

wat kan je zeggen over speedcore.. 1 keer in het half jaar 20 seconden naar een speedcore nummer luisteren gaat nog net.. maar op een feest hoef je van mij al helemaal niet aan te komen met speedcore.. kan je net niks mee :confused:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
waarom proberen?

ik ga juist naar feesten zodat ik lekker los kan gaan op de bass etc.

Industrial hardcore, darkdcore, terror, uptempo enz..

maar speedcore?! hoef geen hartaanval
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klaara zei:
staat op mijn lijst als optie nog (helaas). Moet nog even vervoeren regelen.
Line up zeker veelbelovend.

SperSIZEboon zei:
speedcore is geen hardcore

speedcore is kankerherrie
Klik om te vergroten...
aah die vind ik wel een beetje jammer van je.
Klik om te vergroten...
wat is er jammer aan?

die "muziek" gaat toch nergens over...
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#16
En anders word het ff het grote wel of niet speedcore topic :tongueout: !!
speedcore vind het wel leuk om te luisteren, Af en toe es flink wat terreur mag van mij wel vind het altijd wel leuk als er op een feest een terror/speedcore area is :). Maar het liefst toch de Early voor mij,
en masters is toch weer meer mainstream.
Masters ik weet het niet of ik gahet lijkt me wel een vet feestje toch wel een leuke line up.
Maar er zijn zoveel vette feestjes weer die maand maart dus word weer selectief kiezen. wilde eigenlijk zowieso naar BLACk . En ik wil als verjaardagscadeautje voor mezelf eigenlijk de 28e naar GhostTown aangezien ik de 27e jarig ben :).
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Woooooh supahtoll..........
Ik denk dat ik ook naar dit feestje kom is wel 105 km verder maar dat boeit niet :grin:
Zullen we een meeting organiseren? want ik wil jullie wel eens ontmoeten :hearteyes:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#18
kaartje is binnen :xtc: :rock: :grin:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb ik helaas nog als optie staan.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
* schop omhoog.

Ik heb er superveel zin in. De kisten zijn uit de kast getrokken (ookal duurt het nog 3 weken). Ze zijn helaas wel veel te groot maargoed. Gewoon krakerstijl en veters los.
Alles naar de klote. :rock:

Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."