#1
Ice tea! Yeahhhhhh
Leuke foto's heheh.
Leuke foto's heheh.

ThunderBunny zei:Lijkt me dat je daar wel een leuke avond kan doorbrengen helaas zit ik dan in de VS, dus kan er niet heen.wens je een gaaf en spetterend optreden toe.
PS. voor 150 euro mag je wel een avondje of nacht bij mij thuis komen spelen!![]()
![]()


HDA zei:binnenkort ! Ik zal eerst nog proberen enkele fotootjes te laten zien. Kwestie van de mensen hier wat angst in te boezemen...![]()
![]()



Ja inderdaad, het 'life on the road' heeft me ertoe gedwongen om enkel nog ICE tea te drinken...Sweet_Shadow zei:Ice tea! Yeahhhhhh![]()
Leuke foto's heheh.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."