Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoptreden vrijdag 31 maart 2006

optreden vrijdag 31 maart 2006

27 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ice tea! Yeahhhhhh :rock:

Leuke foto's heheh.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
das wat ver :openmouth: :openmouth:
wens je in ieder geval lotts of fun.....
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#3
vrijdagavond gaan we nog eens spelen !
genre : electro / industrial / darkwave

Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tis idd erg ver..

Veel succes! Maak er een te gekke boel van!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
veel plezier! let the party started
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me dat je daar wel een leuke avond kan doorbrengen helaas zit ik dan in de VS, dus kan er niet heen.wens je een gaaf en spetterend optreden toe. :wave:
PS. voor 150 euro mag je wel een avondje of nacht bij mij thuis komen spelen! :mrgreen: :wink:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#7
ThunderBunny zei:
Lijkt me dat je daar wel een leuke avond kan doorbrengen helaas zit ik dan in de VS, dus kan er niet heen.wens je een gaaf en spetterend optreden toe. :wave:
PS. voor 150 euro mag je wel een avondje of nacht bij mij thuis komen spelen! :mrgreen: :wink:
Klik om te vergroten...
:grin:
we zouden een webcam moeten installeren, dan kunnen jullie het ook nog een beetje volgen hé ! :grin:

Dank u danku , we zullen er voor gaan... En ik laat hier wel weten hoe 't geweest is...
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geef ze van katoen :P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#9
succes met je optreden! :rockband:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik ook wel. Als jullie in Haarlem e.o. spelen, laat het dan weten HDA :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
En hoe was jullie muziekmaaksessie?
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#12
Een kort verslagje :

De P.A. was vééél te laat en daardoor konden we pas om 21u30 het podium op na een belabberde soundcheck (wegens te weinig tijd om alles degelijk te checken)
Dus de podium mix klonk eigenlijk meer als een betonmolen, maar naar 't schijnt viel het in de zaal allemaal nog mee.

We zijn er in gevlogen, veel "choreografie" en "expressiviteit" was er echter niet te zien wegens veel te weinig plaats om deftig te bewegen op het podium...

Het deed me uiteraard deugd om te zien dat de eerste rijen aan het dansen waren geslagen en na elk nummer kregen we een hartverwarmend "woehoooew !" en "Yeaaaah !" te horen.

45 minuten volle gas geven, en dan jammergenoeg geen tijd meer voor bisnummers, vanwege de opgelopen vertraging.
Het was goed, leuk en hard. En zo hadden wij het bedoeld !

See you on tour ! :grin:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#13
toppie.......
leuk,waneer is arnhem aan de beurt........ :grin:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#14
binnenkort ! Ik zal eerst nog proberen enkele fotootjes te laten zien. Kwestie van de mensen hier wat angst in te boezemen... :grin: :beer:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
HDA zei:
binnenkort ! Ik zal eerst nog proberen enkele fotootjes te laten zien. Kwestie van de mensen hier wat angst in te boezemen... :grin: :beer:
Klik om te vergroten...

whahaha kom maar op dan,ik ben nieuwsgierig :wink: :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#16
he hda......
veel plezier vanavond he......
ik had t wel is willen horen,mja...... :wave: :wave:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
here we go !


voor het optreden : Rock 'n' roll met ice tea en cola... :grin:











:rockband: :wave:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#18
stoer!
naar dat soort concerten ging ik ook altijd! :rockband:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#19
Sweet_Shadow zei:
Ice tea! Yeahhhhhh :rock:

Leuke foto's heheh.
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad, het 'life on the road' heeft me ertoe gedwongen om enkel nog ICE tea te drinken...

:mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
leuke aktie foto's. Treden jullie ook wel eens op grotere plaatsen op? Met grotere bedoel ik meerdere bands op een dag, meerdere podia's enzz.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."