he hda......
veel plezier vanavond he......
ik had t wel is willen horen,mja......
#3
Ice tea! Yeahhhhhh
Leuke foto's heheh.
#4
das wat ver
wens je in ieder geval lotts of fun.....
#5
vrijdagavond gaan we nog eens spelen !
genre : electro / industrial / darkwave
#6
Tis idd erg ver..
Veel succes! Maak er een te gekke boel van!
#7
veel plezier! let the party started
#8
Lijkt me dat je daar wel een leuke avond kan doorbrengen helaas zit ik dan in de VS, dus kan er niet heen.wens je een gaaf en spetterend optreden toe.
PS. voor 150 euro mag je wel een avondje of nacht bij mij thuis komen spelen!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.