#1
Wie weet dit jaar wel weer aanwezig op Mysteryland. Het lijkt me wel weer super. 2006 en 2007 waren erg goed, anders gewoon genieten vanuit mijn achtertuin net als vorig jaar, kan het daar ook prima horen :P
TrippyShit zei:Maar de kaartjes zijn dus niet heel snel uitverkocht? Ik hoef dus niet om 00:00 als een gek op de enterknop te rammen? :P


volgens mij hoor je meer een grote brei van allerlei muziekstijlen door elkaar gemengd?:PPlay_bunny zei:Wie weet dit jaar wel weer aanwezig op Mysteryland. Het lijkt me wel weer super. 2006 en 2007 waren erg goed, anders gewoon genieten vanuit mijn achtertuin net als vorig jaar, kan het daar ook prima horen :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."