Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 2009

Q-Base 2009

118 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op 12 September vind al weer de god weet hoeveelste editie van Q-Base plaats in Duitsland. Ik heb het feest eigenlijk elk jaar geskipped maar nu ik dit jaar Decibel en Mysteryland moet missen moet ik deze toch echt meepakken als afsluiter van het festivalseizoen!

De lineup ziet er goed uit, met voor de Hardcore liefhebbers de Thunderdome Bunker met een vette Early Rave lineup, en het 2e deel van het feest "Noize Suppressor Invites" met een liveset van hen en oa Evil Activities vs Tha Playah :hearteyes:

Wie gaat hier aanwezig zijn? :d
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Area 1 / Early Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 1

• Luna
• Isaac
• Pavo
• Dana
• MC: Ruffian

Area 1 / Hardstyle (Powerplant, Hanger) Part 2

• Zany
• The Prophet
• B-Front
• Zatox
• MC: Ruffian

Area 2 / Harder Styles (Control Tower, Open Air) Part 1

• D-Block & S-te-Fan
• Ruthless
• Noisecontrollers
• Brennan Heart
• MC: DV8

Area 2 / Harder Styles (Control Tower, Open Air) Part 2

• Tatanka
• Italian Invasion (Stephanie, Tuneboy & Ivan Carsten)
• Deepack
• Neophyte
• MC: DV8

Area 3 / Hardstyle (The Lab, Bunker) Part 1 (Scantraxx S.W.A.T. Tour)

• The Prophet
• A-Lusion
• Scope DJ
• Alpha Twins
• Clive King
• Headhunterz presenting: Gostosa
• MC: Da Syndrome

Area 3 / Hardstyle (The Lab, Bunker) Part 2

• The Pitcher
• Alphaverb
• Beatproviders
• Dailucia
• Ran-D
• Adaro
• Bass Modulators
• MC: V

Area 4 / Early Hardcore (Quarantine Zone, Bunker) Part 1 (Hosted by Thunderdome)

• Leviathan
• Stanton
• Bass-D
• Jappo
• Gizmo
• MC: Justice

Area 4 / Early Hardcore (Quarantine Zone, Bunker) Part 2 (Noize Suppressor is serving)

• Noize Suppressor
• Amnesys
• Mad Dog
• Evil Activites vs. Tha Playah
• Noize Suppressor Mess Up
• MC: Justice

Area 5 / Techno (Communications, Bunker) Part 1 (Hosted by Bullshit)

• Patrick DPS (live)
• Oliver Kucera (live)
• Mo Franko
• Patrick DPS & Oliver Kucera (live)

Area 5 / Techno (Communications, Bunker) Part 2 (Hosted by Bullshit)

• 3HeadzAHead
• Paul Langley
• Frank Kavitta
• Boris S

Area 6 / Harddance.Hardtrance (Navigation, Bunker) Part 1 (Harddance.Hardtrance / Fausto’s Crossover)

• Chriss Cortez
• Organ Donors
• Louk
• Tommy Pulse
• Rick Raw
• Fausto
• Xsif Jokers (live)
• Wragg & Log:openmouth:ne
• Omeo
• Audio Psycho’s Dex & FX
• Artento Divini
• Thilo & Evanti (live)

Area 6 / Harddance.Hardtrance (Navigation, Bunker) Part 2 (Belgian Beats.French Tek / Hosted by Dirty Workz)

• Ruthless
• Demoniak
• Coone
• Transfarmers (Dr. Rude & Qatja S)
• Fenix
• Psyko Punkz
• Deepack

Area 7 / Hardcore.Industrial (Security Center, Bunker) Part 1 (Industrial.Hardcore / Hosted by Club R_aW)

• Peaky Pounder
• Rude Awakening
• N-Vitral
• Hilarious
• Sandy Warez
• Jamie Ball

Area 7 / Hardcore.Industrial (Security Center, Bunker) Part 2 (Industrial / Industrial Strength)

• Broken Rules
• Richie Gee
• X-Tension (live)
• Unexist
• Stormtrooper
• Lenny Dee
• Satronica
• ISR Tag Team

Area 8 / Drum ‘n Bass (Storage Unit, Ammo Bunker) Part 1 (Hosted by Triple Vision)

• Blue Came & Jambossoa
• Harsch & Pamb
• Breazz & Benno Syndrome
• Nicon & Spellshock
• MC: Dart

Area 8 / Drum ‘n Bass (Storage Unit, Ammo Bunker) Part 2 (Hosted by Triple Vision)

• Lukas & Fernanda Martins
• Mike Drama
• Sorce & Formul G
• Hardtrax & Jackhamma
• Lexis
• DJ Bold
• MC: Swift

Area 9 (Open Air, Recreation Area)

• Freestyle (Hosted by: Chuckie)
• Rehab
• Carita
• Afrojack
(more to be announced)

Ik ga zoiezo :grin:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zag een klein foutje in de lineup, de afsluiter op de Open Air Stage 2 is namelijk niet Neophyte, maar Neophyte Records Allstars :grin: (Neophyte/Evil Activities/Tha Playah/Chaosphere)

Dat wordt een knallende afsluiter :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
misanthrophy zei:
Zag een klein foutje in de lineup, de afsluiter op de Open Air Stage 2 is namelijk niet Neophyte, maar Neophyte Records Allstars :grin: (Neophyte/Evil Activities/Tha Playah/Chaosphere)

Dat wordt een knallende afsluiter :rock:
Klik om te vergroten...

is niet zo boeiend meer vind ik persoonlijk(maarja dat heb ik met bijna alle mainstream hc)...altijd dezelfde sound dat neophyte records...zelfde nummers etc...en je hebt EA en Tha Playah al eerder...het is net of ze geen andere dj's wisten te boeken...

ik sluit denk af met wat Industrial :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben vooral bij de Early Hardstyle, Jump, Early Hardcore en als afsluiter bij het heerlijke Industrial te vinden :grin: :rock:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben het met je eens maar vind dat die boys wel altijd een leuke sfeer op podium weten te brengen :grin: Neophyte Records Allstars op 15 Years of Nightmare was echt een hele toffe en gezellige afsluiter :grin:

Maar idd, Evil Activities & Playah in de Noize Suppressor zaal.. dan ben je eigenlijk al voorzien van een goeie portie neophyte records :)
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk er weer naar uit! Vindt dit het vetste feest van het jaar, die locatie :hearteyes: .
Jammer dat het dit jaar om 07:00 uur stopt in plaats van een uur later.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
En het begint ook een uur later dan voorgaande jaren, 17.00 dit keer..

Maarja.. zal vast mooi feestje worden :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 uur korter idd

maarja vorig jaar voelde ik me de laatste 2 uur gewoon kut en moestk op de bus wachten.

maar ik heb dr zin in lekker stampen daar
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coone?

ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
knolselderij zei:
ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen
Klik om te vergroten...

zijn genoeg nederlanders die het ook maken...Heb liever Jump & French Tek van nu dan de nichterige Hardstyle van nu...zelfde met Mainstream Hardcore...hoe snel het niveau daalt in dat genre...tering

het wordt zoiezo genieten voor mij bij de Jump/French Tek :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
knolselderij zei:
ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen
Klik om te vergroten...

zijn genoeg nederlanders die het ook maken...Heb liever Jump & French Tek van nu dan de nichterige Hardstyle van nu...zelfde met Mainstream Hardcore...hoe snel het niveau daalt in dat genre...tering

het wordt zoiezo genieten voor mij bij de Jump/French Tek :grin:
Klik om te vergroten...

Hardstyle is lange tijd bergafwaarts gegaan, maar er zijn nu weer een paar vernieuwende artiesten bezig. O.a. Crypsis, Noisecontrollers inderdaad, The Machine, Luna, Zatox is weer lekker en snoeihard bezig, zelfs Frontliner heeft een paar superrauwe nummers gemaakt de afgelopen tijd (hoewel ik normaal geen fan van hem ben). Ik voorspel een heropleving van de reversed bass, begonnen bij Summer of hardstyle van Headhunterz en The Prophet.
Er zijn zat mensen die de blije, simpele melodieën spuugzat zijn, en ook flink wat producers. Het komt echt wel weer goed. :)
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
Lauu zei:
knolselderij zei:
ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen
Klik om te vergroten...

zijn genoeg nederlanders die het ook maken...Heb liever Jump & French Tek van nu dan de nichterige Hardstyle van nu...zelfde met Mainstream Hardcore...hoe snel het niveau daalt in dat genre...tering

het wordt zoiezo genieten voor mij bij de Jump/French Tek :grin:
Klik om te vergroten...

Hardstyle is lange tijd bergafwaarts gegaan, maar er zijn nu weer een paar vernieuwende artiesten bezig. O.a. Crypsis, Noisecontrollers inderdaad, The Machine, Luna, Zatox is weer lekker en snoeihard bezig, zelfs Frontliner heeft een paar superrauwe nummers gemaakt de afgelopen tijd (hoewel ik normaal geen fan van hem ben). Ik voorspel een heropleving van de reversed bass, begonnen bij Summer of hardstyle van Headhunterz en The Prophet.
Er zijn zat mensen die de blije, simpele melodieën spuugzat zijn, en ook flink wat producers. Het komt echt wel weer goed. :)
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat ik liever naar die ''simele medodieen'' luister dan naar bijv. Summer of hardstyle of nummers gecomponeerd door luna, ook live draait hij echt bagger :confused: Mja tis natuurlijk maar net wat je aanspreekt..

Snap de stap van early hardstyle naar jump/french tek niet echt..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
hersenspinsel zei:
Snap de stap van early hardstyle naar jump/french tek niet echt..
Klik om te vergroten...

moet er persee een stap zijn? ik hou van ontiegelijk veel genres...sommige zijn totaal anders dan de andere en hebben daardoor niks te maken met elkaar te maken...maar toch vind ik die beide genres prima om naar de luisteren :)

ik ging van early hardstyle >> early hardcore/rave >> Jump/french tek :grin: daartussen veel andere genres :)
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hersenspinsel zei:
[Ik moet zeggen dat ik liever naar die ''simele medodieen'' luister dan naar bijv. Summer of hardstyle
Klik om te vergroten...

Wil je zeggen dat Summer of Hardstyle geen simpele melody heeft? :tearsofjoy:

Aan de ene kant is het wel een geinig nummertje, maar aan de andere kant vind ik het maar een schrale rip-off van Zenith & Avex - Scream.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
ik ging van early hardstyle >> early hardcore/rave >> Jump/french tek :grin: daartussen veel andere genres :)
Klik om te vergroten...

Op die stappen die je zelf beschrijft doelde ik :rolleyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo het was een leuk feestje, zeker voor herhaling vatbaar.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
knolselderij zei:
wopwop MDMA binnen PEP binnen, morgen ff bier halen en ik heb n vet feestje, mijn god ik heb zin om loessoe te gaan
Klik om te vergroten...

Idd de pep is binnen...nu capsules kristallen aan het maken voor vrienden en nogwat pillen liggen voor vrienden...en morgen bier halen voor in de bus :grin:

ik alleen aan de peppert & bier een keer...kanker zin an :rock:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#19
:rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Immo zei:
Zo het was een leuk feestje, zeker voor herhaling vatbaar.
Klik om te vergroten...
had eigenlijk wel een andere reactie van jou verwacht :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."