Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI Love Techno 2009 - Gent

I Love Techno 2009 - Gent

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gaan ?
S
SenneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga normaal, enkel nog een ticket gaan kopen :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor de mensen die 't nog niet weten:
't Station staat vol met politie.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van de partij :).
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wilde gaan (vorig jaar ook maar toen was ik te laat voor een kaartje)
Hoorde alleen dat het er a-relaxed druk is, en dat er een beetje een opgefokt sfeertje heerst.
Even een ander leuk feestje zoeken dan maar :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wonderland zei:
Ik wilde gaan (vorig jaar ook maar toen was ik te laat voor een kaartje)
Hoorde alleen dat het er a-relaxed druk is, en dat er een beetje een opgefokt sfeertje heerst.
Even een ander leuk feestje zoeken dan maar :)
Klik om te vergroten...

Hangt er van af in welke hal je gaat staan. Comercieel gedoe is druk ja. Ga dus naar I Love Techno voor pakweg "Croockers" ofzo. Dan heb je geen meter plaats. Het binnengaan van de hallen is soms wel een ramp, maar eens je binnenbent heb je best wel plaats zat. Maar ik zeg het, niet in de comerciële hallen.
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jaa stimmt stimmt....
Politie, teringdruk, volle zalen ( en dan kom je er ook gewoon niet in... ) ,
echt gewoon ELKE nederlander die daar aan komt via station word in een rijtje gestopt om te controleren.
Maarja.
Desondanks een GE-WEL-DIG feest.
Dit jaar wil k niet missen ;].
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom laten ze dat nou weer samen vallen met Amsterdam Dance Event :/
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#9
glamourcide zei:
Jaa stimmt stimmt....
echt gewoon ELKE nederlander die daar aan komt via station word in een rijtje gestopt om te controleren.
Klik om te vergroten...
Is het dan wel mogelijk 'iets' mee te nemen?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga wrs wel gaan, de vorige 2 edities heb ik tot mijn grote spijt moete missen. Enkel heb ik nog geen flauw idee hoe ik er ga geraken.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubz zei:
glamourcide zei:
Jaa stimmt stimmt....
echt gewoon ELKE nederlander die daar aan komt via station word in een rijtje gestopt om te controleren.
Klik om te vergroten...
Is het dan wel mogelijk 'iets' mee te nemen?
Klik om te vergroten...
Tuurlijk wel, ze kunnen moeilijk iedereen controleren, en dan nog over 2 pilletjes fzo doet de Belgische politie ook niet moeilijk.. ff je naam en je kan weer gaan
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#12
of verstop het gewoon goed, op een plaatsje waar ze zomaar niet mogen voelen bvb...
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#13
Greenlabs zei:
of verstop het gewoon goed, op een plaatsje waar ze zomaar niet mogen voelen bvb...
Klik om te vergroten...

Bij deze controles mogen zo overal voelen.

Drie jaar geleden was ik ook gepakt door den drugshond en ze stonde al klaar me hun plastieke handschoentjes...
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#14
geox zei:
Tuurlijk wel, ze kunnen moeilijk iedereen controleren, en dan nog over 2 pilletjes fzo doet de Belgische politie ook niet moeilijk.. ff je naam en je kan weer gaan
Klik om te vergroten...
In Gent wel.
1 Kruimeltje wiet dat toevallig uit je crusher in je tas is gevallen is al voldoende om je volledig te visiteren (uitkleden, bukken,...)

Deep Blue zei:
Bij deze controles mogen zo overal voelen.

Drie jaar geleden was ik ook gepakt door den drugshond en ze stonde al klaar me hun plastieke handschoentjes...
Klik om te vergroten...
Iedereen uit de trein op een rij in 't halletje. Tas op de grond.
Langs gaan met de hond, en stuk voor stuk er tussenuit pikken.
Kamertje, uitkleden, bukken, uurtje of 2, 3 in 't celletje en je verklaring afleggen.

Voor de Nederlanders gaan ze zelfs nog kijken of ze je moeten uitleveren... :rolleyes:
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gaat!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aanwazig.. En ga met de auto dus ik zeg FOK de belgische politie :grin:

En qua controle hoor ik van iedereen dat t een lachertje is vergeleken met NL wat op zichzelf al een lachertje is..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bah, wat een tegenvaller... Het feest had potentie, maar heeft zo hard de plank misgeslagen. Het publiek, de indeling en de sfeer was gewoon niet zoals het hoort op een goed technofeest . Dagjesvolk, suffe belgen, techno was ver te bekennen en ik heb zelfs een aantal bubblingnummers moeten aanhoren.

En dan dat masale geroep van een zaal die ooo ooo, ooo ooo staat te zingen. Kon de muziek niet meer horen en kreeg t gevoel dat ik 7 jaar geleden in de lokale discotheek stond. Muziek was zelfs 10 minuten uitgevallen in een zaal, maar was gedoemd binnen te blijven omdat de mensen met wie ik was zo ontzettend graag de o zo geweldige bloody beetroots wouden zien. En aangezien de zaal vol was en je er niet meer in kon als je naar buiten ging heb ik 10 minuten moeten genieten van de hitte en aanstellerige kindjes die met hun verdrugste zweterige ontblote bovenlijven tegen me aan gingen staan.

Maargoed, adam byer draaide heerlijk, ben keihard uit mn plaat gegaan. Was dan wel de enige in de hele zaal. Komt er een fucking brute plaat voorbij, staat iedereen gewoon stil! Dagjesvolk, ging alleen los als er een jaren oud hitje voorbij kwam, erg jammer..

Ook erg irritant de afwisseling van de DJS. Sta je bij de 1 keihard te knallen, komt de volgende met irritante kutelectro. Ook meer rustmomenten dan knalmomenten in de sets. Het liefst sta ik van begin tot eind in 1 zaal non stop te knallen maar dit was helaas onmogelijk..

Al met al heb ik toch een boel pieken verdiend aan een stel fransen, en was t een gratis feestje :grin: Wel mijn laatste ILT..
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#18
ILT = I Love Electro geworden..

Het authentieke is eraf, dus bye bye nostalgie..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."