Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums19-12-2009 Thunderdome

19-12-2009 Thunderdome

48 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
Serenity zei:
Het ís niet eens muziek.
Klik om te vergroten...

sarcastisch? niet echt mee eens
Klik om te vergroten...

Het is geen muziek, vind ik :) Ergens is het hersenloos gebonk, maar wel gezellig hersenloos gebonk.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat! :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Marla Singer zei:
Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat! :wink:
Klik om te vergroten...

gezellig Marla :rock: :grin: Mini DF meet op Thunderdome :grin:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thunderdome :hearteyes: ,


Ik ben er voor 99% ook bij.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Marla Singer zei:
Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat! :wink:
Klik om te vergroten...

gezellig Marla :rock: :grin: Mini DF meet op Thunderdome :grin:
Klik om te vergroten...

Alleen als ik dan nog steeds onbevrucht door het leven ga he? :wink: Maar jij komt zondag de 30ste toch ook naar die meeting in Utrecht toch? :wave:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit zal er wel weer in zitten.. Laatste Fight Night in de HMH was trouwens SUBLIEM
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Lauu zei:
Marla Singer zei:
Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat! :wink:
Klik om te vergroten...

gezellig Marla :rock: :grin: Mini DF meet op Thunderdome :grin:
Klik om te vergroten...

Alleen als ik dan nog steeds onbevrucht door het leven ga he? :wink: Maar jij komt zondag de 30ste toch ook naar die meeting in Utrecht toch? :wave:
Klik om te vergroten...

Het is op een zondag dus ikke wel :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
misanthrophy zei:
Dit zal er wel weer in zitten.. Laatste Fight Night in de HMH was trouwens SUBLIEM
Klik om te vergroten...
mwoah Payback in 2008 was beter..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wil het voor geen goud missen, maar ik zie dat wel anderhalve maand van te voren, dan kijk ik eens op mijn rekening en maak ik zelf ook nog even een optelsom, maar ik doe mijn best...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaah kijk mij zie je daar wel stuiteren jaa
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
misanthrophy zei:
Dit zal er wel weer in zitten.. Laatste Fight Night in de HMH was trouwens SUBLIEM
Klik om te vergroten...
mwoah Payback in 2008 was beter..
Klik om te vergroten...

payback :hearteyes:

hier ook vast wel aanwezig
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
misanthrophy zei:
Dit zal er wel weer in zitten.. Laatste Fight Night in de HMH was trouwens SUBLIEM
Klik om te vergroten...
mwoah Payback in 2008 was beter..
Klik om te vergroten...

ja ok maar het VS. gehalte in de Industrial vorige keer was meesterlijk...Radium vs. Drokz :rock:

Dikkop van GHF? :grin:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lauu zei:
Dikkop van GHF? :grin:
Klik om te vergroten...

Als ik wist wat GHF zou zijn kon ik je misschien antwoord geven :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dikkop zei:
Lauu zei:
Dikkop van GHF? :grin:
Klik om te vergroten...

Als ik wist wat GHF zou zijn kon ik je misschien antwoord geven :P
Klik om te vergroten...

Global hardstyleforum :wink: iemand daar heeft dezelfde naam...duuus ik dacht :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
locatie nog onbekend, bron: id-t.com
Klik om te vergroten...

word tog wel weer jaarbeurs Utrecht
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op partyflock staat idd de Jaarbeurs... :)
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Idd Jaarbeurs.. de grootste zaal weer (Zaal 1), ik geloof dat ze die in 2006 ofzo ook hadden.. best een leuk zaaltje :)

Neophyte Live afsluiten las ik, verrassend hun als afsluiter... Maar ben benieuwd, die zijn ook met een hoop nieuwe vette dingen bezig :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lauu zei:
Dikkop zei:
Lauu zei:
Dikkop van GHF? :grin:
Klik om te vergroten...

Als ik wist wat GHF zou zijn kon ik je misschien antwoord geven :P
Klik om te vergroten...

Global hardstyleforum :wink: iemand daar heeft dezelfde naam...duuus ik dacht :P
Klik om te vergroten...
hardstyle :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
hardstyle :(
Klik om te vergroten...

hehe ik wist het :P Ik zit daar niet meer voor de hardstyle :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tsja, ik ben er dus niet bij, gezien ik dan al hoog en breed in het tweede trimester van mijn zwangerschap verkeer... :wink:

Maaaaaarrrrrrrrr........ Ik wens iedereen die wel gaat, voor nu alvast heel veel plezier!!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."