#1
mainstream zuigt gewoon....



misanthrophy zei:Waarom zuigt mainstream? Is het niet je smaak? Zeg dan tenminste nog "Ik vind mainstream geen kut aan"
misanthrophy zei:Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa![]()
SperSIZEboon zei:misanthrophy zei:Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa![]()
tsja met Promo vind je mij ook alleen maar in de bovenste zaal![]()
SperSIZEboon zei:mainstream zuigt gewoon....
![]()
acidboy zei:Soms valt jouw muzieksmaak me zo ontzettend tegen weet je dat. (Ja, dat weet je)

Lauu zei:acidboy zei:Soms valt jouw muzieksmaak me zo ontzettend tegen weet je dat. (Ja, dat weet je)
die van jou ons waarschijnlijk ook...
Ik ben er zoiezo weer bij....Industrial area met Oscar en Minne![]()
Serenity zei:Het Ãs niet eens muziek.
ze heeft gelijk, het is geen muziek..Lauu zei:Serenity zei:Het Ãs niet eens muziek.
sarcastisch? niet echt mee eens
Lauu zei:Serenity zei:Het Ãs niet eens muziek.
sarcastisch? niet echt mee eens
Marla Singer zei:Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat!![]()
Lauu zei:Marla Singer zei:Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat!![]()
gezellig Marla![]()
Mini DF meet op Thunderdome
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."