Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums19-12-2009 Thunderdome

19-12-2009 Thunderdome

48 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
mainstream zuigt gewoon....



:kots:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom zuigt mainstream? Is het niet je smaak? Zeg dan tenminste nog "Ik vind mainstream geen kut aan"

Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa :tearsofjoy:


Overigens kan ik best begrijpen dat mensen mainstream niet leuk vinden hoor, smaken verschillen.. Maar de nieuwe hardcore een slap aftreksel van wat het geweest is? De laatste 10 jaar is er alleeeeen maar progressie geweest, en zeker jongens als Tha Playah, Evil Activities, Amnesys, Art of Fighters, en kwalitatief een stapje maar zeker niet onbelangrijk in de ontwikkeling van laatste 10 jaar hardcore iedereen van Enzyme. Paul Elstak/Dione en consorten zijn denk ik de enige gasten die zijn blijven kleven aan de sound die ze in 2002/2003 ook maakte. Dat zijn slappe aftreksels :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
misanthrophy zei:
Waarom zuigt mainstream? Is het niet je smaak? Zeg dan tenminste nog "Ik vind mainstream geen kut aan"
Klik om te vergroten...

Ok niet alle mainstream zuigt...sommige dingen van Enzyme & Traxtorm records zijn wel vet...

Maar neem Neophyte records nou als een voorbeeld...die gebruiken nu al jaren dezelfde Synths, bassdrums en commerciele vocals...misschien is tijd om te veranderen...maarja het is wat de "mainstream" wil en als het maar geld opbrengt he :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
misanthrophy zei:
Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

tsja met Promo vind je mij ook alleen maar in de bovenste zaal :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
misanthrophy zei:
Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

tsja met Promo vind je mij ook alleen maar in de bovenste zaal :grin:
Klik om te vergroten...

idd...behalve toen met Ruffneck ff...voor de early :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
tsja in vind mainstream gewoon simpele muziek, luister nou bijvb. Angerfist ofzo. dat gaat toch helemaal nergens over.

handjeklap hardcore
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
mainstream zuigt gewoon....



:kots:
Klik om te vergroten...

:rock:

Overigens bij Thunderdome op Partyflock heb ik laatst een hele discussie los gesleept over mainstream hardcore door over Radium te beginnen. Hoe heerlijk hij wel niet is, zeker op thunderdome moet komen en fuck mainstream. Mensen op partyflock... :tearsofjoy: Gaan overal zo diep op in, noemen zichzelf gabbers tot op het bot (Nederland boven alles blabla) maar normaal Nederlands schrijven, ho maar! Heb me kapot gelachen.

Anniewai, ik ben zeker weten op Thunderdome.
Ik wilde eerst nog als Sinterklaas naar Nightmare gaan 5 december, maar de portomonnee laat het niet toe :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
locatie nog onbekend, bron: id-t.com
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier ben ik wel aanwezig denk ik zo.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soms valt jouw muzieksmaak me zo ontzettend tegen weet je dat. (Ja, dat weet je :) )
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
acidboy zei:
Soms valt jouw muzieksmaak me zo ontzettend tegen weet je dat. (Ja, dat weet je :) )
Klik om te vergroten...

die van jou ons waarschijnlijk ook...

Ik ben er zoiezo weer bij....Industrial area met Oscar en Minne :rock:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
acidboy zei:
Soms valt jouw muzieksmaak me zo ontzettend tegen weet je dat. (Ja, dat weet je :) )
Klik om te vergroten...

die van jou ons waarschijnlijk ook...

Ik ben er zoiezo weer bij....Industrial area met Oscar en Minne :rock:
Klik om te vergroten...


Nee, zijn muzieksmaak valt me niet tegen. Peter, zulke feestjes vind ik gezellig. Iets wat je niet begrijpt en ook nooit zal begrijpen. Het ís niet eens muziek.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Serenity zei:
Het ís niet eens muziek.
Klik om te vergroten...

sarcastisch? niet echt mee eens
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
Serenity zei:
Het ís niet eens muziek.
Klik om te vergroten...

sarcastisch? niet echt mee eens
Klik om te vergroten...
ze heeft gelijk, het is geen muziek..

het is teringherrie en daar hou ik van :hearteyes: :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
Serenity zei:
Het ís niet eens muziek.
Klik om te vergroten...

sarcastisch? niet echt mee eens
Klik om te vergroten...

Het is geen muziek, vind ik :) Ergens is het hersenloos gebonk, maar wel gezellig hersenloos gebonk.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat! :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat! :wink:
Klik om te vergroten...

gezellig Marla :rock: :grin: Mini DF meet op Thunderdome :grin:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thunderdome :hearteyes: ,


Ik ben er voor 99% ook bij.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
Marla Singer zei:
Als ik dan nog steeds niet zwanger ben, lijkt het me ook wel wat! :wink:
Klik om te vergroten...

gezellig Marla :rock: :grin: Mini DF meet op Thunderdome :grin:
Klik om te vergroten...

Alleen als ik dan nog steeds onbevrucht door het leven ga he? :wink: Maar jij komt zondag de 30ste toch ook naar die meeting in Utrecht toch? :wave:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit zal er wel weer in zitten.. Laatste Fight Night in de HMH was trouwens SUBLIEM

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."