Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums19-12-2009 Thunderdome

19-12-2009 Thunderdome

48 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Man_in_the_Box zei:
Lauu zei:
Man_in_the_Box zei:
Vond het vroeger altijd een van de gezelligste feestjes, relaxte mensen, knallende beats en een heerlijk sfeertje. Alweer een paar jaar uit de hardcore-scene, heb wel het idee dat er toch ander volk op af komt dan vroeger. Of heb ik het nu mis?
Klik om te vergroten...

Wat is vroeger? En het ligt ook aan de soort hardcore feestjes...er zijn zoveel genres :)
Klik om te vergroten...
Je hebt helemaal gelijk, het is allang niet meer onder één noemer te plaatsen.
Maar als ik het over vroeger heb dan heb ik het over minimaal 4 jaar geleden zo'n beetje. Ik begon een beetje af te haken toen al die stijlen als industrial en darkcore ineens wat meer "mainstream" werden (in hoeverre je het mainstream kan noemen dan) en tegelijk ook een beetje met de opkomst van MoH denk ik. Maar ik was vroeger dan ook sowieso al meer van de "gewone" hardcore (in hoeverre je het gewoon kan noemen dan) en helemaal niet van bijvoorbeeld de terror. Misschien meer een soort van gezelligheids-gabber ofzo :grin: .
Klik om te vergroten...

tja je moet gewoon de goeie feesten uitzoeken...hou je niet van commercieel...dan heb je niks te zoeken bij bijvoorbeeld MOH...zoek dan wat kleinere feesten op die meestal nog veel beter zijn dan grote feesten...hou je niet van Industrial, Darkcore, Terror & Speedcore...makkelijk ga dan niet naar die feesten of areas binnenin feesten...

En Gewone hardcore? dan denk ik dat je bedoeld de mainstream hardcore van 2000-2006 ofzo? Tja die feesten zijn er nogwel maar niet veel meer...af en toe is er is een feestje met het thema 2000 tot 2006...prachtige feesten altijd :) ook al ben ik meer van de Early Hardcore...de Mainstream van 2000 tot eind 2005/Begin 2006 kan ik nog prima waarderen...maar de mainstream van nu komt als snel de strot uit :)
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
tja je moet gewoon de goeie feesten uitzoeken...hou je niet van commercieel...dan heb je niks te zoeken bij bijvoorbeeld MOH...zoek dan wat kleinere feesten op die meestal nog veel beter zijn dan grote feesten...hou je niet van Industrial, Darkcore, Terror & Speedcore...makkelijk ga dan niet naar die feesten of areas binnenin feesten...

En Gewone hardcore? dan denk ik dat je bedoeld de mainstream hardcore van 2000-2006 ofzo? Tja die feesten zijn er nogwel maar niet veel meer...af en toe is er is een feestje met het thema 2000 tot 2006...prachtige feesten altijd :) ook al ben ik meer van de Early Hardcore...de Mainstream van 2000 tot eind 2005/Begin 2006 kan ik nog prima waarderen...maar de mainstream van nu komt als snel de strot uit :)
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens, de mainstream van tegenwoordig is maar een slap aftreksel van wat het geweest is. De hardcore vanaf eind jaren 90 tot ongeveer 2004/5 ofzo, dat waren nog eens tijden. En Early Hardcore ja, ook altijd erg prettig gevonden.
Laatste jaren echter meer richting de techno getrokken, weet niet waarom maar het voelde als een natuurlijke move. Maar nu ik zo terugdenk aan de thunderdome's en laatst weer eens wat oude/stoffige hardcore plaatjes draaide begonhet toch wel weer wat te kriebelen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
mainstream zuigt gewoon....



:kots:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom zuigt mainstream? Is het niet je smaak? Zeg dan tenminste nog "Ik vind mainstream geen kut aan"

Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa :tearsofjoy:


Overigens kan ik best begrijpen dat mensen mainstream niet leuk vinden hoor, smaken verschillen.. Maar de nieuwe hardcore een slap aftreksel van wat het geweest is? De laatste 10 jaar is er alleeeeen maar progressie geweest, en zeker jongens als Tha Playah, Evil Activities, Amnesys, Art of Fighters, en kwalitatief een stapje maar zeker niet onbelangrijk in de ontwikkeling van laatste 10 jaar hardcore iedereen van Enzyme. Paul Elstak/Dione en consorten zijn denk ik de enige gasten die zijn blijven kleven aan de sound die ze in 2002/2003 ook maakte. Dat zijn slappe aftreksels :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
misanthrophy zei:
Waarom zuigt mainstream? Is het niet je smaak? Zeg dan tenminste nog "Ik vind mainstream geen kut aan"
Klik om te vergroten...

Ok niet alle mainstream zuigt...sommige dingen van Enzyme & Traxtorm records zijn wel vet...

Maar neem Neophyte records nou als een voorbeeld...die gebruiken nu al jaren dezelfde Synths, bassdrums en commerciele vocals...misschien is tijd om te veranderen...maarja het is wat de "mainstream" wil en als het maar geld opbrengt he :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
misanthrophy zei:
Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

tsja met Promo vind je mij ook alleen maar in de bovenste zaal :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
misanthrophy zei:
Iedereen altijd met Mainstream is kut maar onderbouwen ho maar.. Op Partyflock is het helemaal mooi.. Degene die daar tegen mainstream zijn, zijn het omdat het voor " Massa Volk " is.. Vervolgens met 6000 man in de HMH gaan staan als Promo een feest geeft........... Talking about massa :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

tsja met Promo vind je mij ook alleen maar in de bovenste zaal :grin:
Klik om te vergroten...

idd...behalve toen met Ruffneck ff...voor de early :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
tsja in vind mainstream gewoon simpele muziek, luister nou bijvb. Angerfist ofzo. dat gaat toch helemaal nergens over.

handjeklap hardcore
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
mainstream zuigt gewoon....



:kots:
Klik om te vergroten...

:rock:

Overigens bij Thunderdome op Partyflock heb ik laatst een hele discussie los gesleept over mainstream hardcore door over Radium te beginnen. Hoe heerlijk hij wel niet is, zeker op thunderdome moet komen en fuck mainstream. Mensen op partyflock... :tearsofjoy: Gaan overal zo diep op in, noemen zichzelf gabbers tot op het bot (Nederland boven alles blabla) maar normaal Nederlands schrijven, ho maar! Heb me kapot gelachen.

Anniewai, ik ben zeker weten op Thunderdome.
Ik wilde eerst nog als Sinterklaas naar Nightmare gaan 5 december, maar de portomonnee laat het niet toe :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."