#1
Man_in_the_Box zei:Je hebt helemaal gelijk, het is allang niet meer onder één noemer te plaatsen.Lauu zei:Man_in_the_Box zei:Vond het vroeger altijd een van de gezelligste feestjes, relaxte mensen, knallende beats en een heerlijk sfeertje. Alweer een paar jaar uit de hardcore-scene, heb wel het idee dat er toch ander volk op af komt dan vroeger. Of heb ik het nu mis?
Wat is vroeger? En het ligt ook aan de soort hardcore feestjes...er zijn zoveel genres![]()
Maar als ik het over vroeger heb dan heb ik het over minimaal 4 jaar geleden zo'n beetje. Ik begon een beetje af te haken toen al die stijlen als industrial en darkcore ineens wat meer "mainstream" werden (in hoeverre je het mainstream kan noemen dan) en tegelijk ook een beetje met de opkomst van MoH denk ik. Maar ik was vroeger dan ook sowieso al meer van de "gewone" hardcore (in hoeverre je het gewoon kan noemen dan) en helemaal niet van bijvoorbeeld de terror. Misschien meer een soort van gezelligheids-gabber ofzo.
tja je moet gewoon de goeie feesten uitzoeken...hou je niet van commercieel...dan heb je niks te zoeken bij bijvoorbeeld MOH...zoek dan wat kleinere feesten op die meestal nog veel beter zijn dan grote feesten...hou je niet van Industrial, Darkcore, Terror & Speedcore...makkelijk ga dan niet naar die feesten of areas binnenin feesten...
En Gewone hardcore? dan denk ik dat je bedoeld de mainstream hardcore van 2000-2006 ofzo? Tja die feesten zijn er nogwel maar niet veel meer...af en toe is er is een feestje met het thema 2000 tot 2006...prachtige feesten altijd
