Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe Doors

The Doors

58 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re:

henkie84 zei:
Favo line:
"And I woke up this morning, and I got myself a beer!"
Klik om te vergroten...

Huh show me... the way... to the next wiskey bar... ooh don't ask why
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker weten een van mijn favoriete bands.

Die film (The Doors) met Val Kilmer vond ik trouwens ontzettend goed.
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
DonnieDark0 zei:
Zeker weten een van mijn favoriete bands.

Die film (The Doors) met Val Kilmer vond ik trouwens ontzettend goed.
Klik om te vergroten...

die film is idd geweldig vooral als je zelf lekker gaar bent maar niet kan slapen. .ik heb hem al ik weet niet hoe vaak al gezien.. :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
OMG, dit topic heb ik nog niet eens gezien! Ik ben een suuuuperfan van the doors!! Het heeft me door een rottige periode gesleept een paar jaar geleden.

LA WOMEN :hearteyes:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben de band pas echt gaan waarderen nadat ik de film had gezien. Niet om het drugsgebruik van Morisson uitraard, maar vooral om de teksten en muziek.
Ik denk wel mijn favo muziek tijdens een trip.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jazekers. <3 doors.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:hearteyes:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind ze echt geweldig :) Ts een van mn favoriete band's
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#9
nicolai zei:
ik heb dat ook heel erg met muziek...dat luisteren, erin verdiepen en tot op het bot analyseren. ben alleen nog niet zo heel lang bezig met dit soort muziek. ben pas sinds een jaartje verslaafd aan muziek uit die periode. en dan met name bands en artiesten als the doors, jefferson airplane, pink floyd, the beatles etc. de meeste grotere namen heb ik nu wel gehad en wil me nu weer meer gaan verdiepen in de wat onbekendere bands, dus daarom ben ik echt blij met die namen. hiervoor heb ik me ongeveer 6/7 jaar lang verdiept in elektronische house muziek en wat standaart artiesten als prince, michael jackson etc.

ik ken wel de invloed en de achtergrond van de muziek uit die periode...en trouwens de hele levensstijl. dat album die je noemt ken ik niet, maar zal ik zeker zo snel mogelijk opzoeken. the velvet underground & nico is ook nog steeds van hele grote invloed...lou reed in het algemeen trouwens wel.
Klik om te vergroten...

Ja zo was ik ook begonnen, met Pink Floyd enzo. :) De albums van Syd Barrett luister ik nog steeds vaak.

Alle bands die ik hierboven heb genoemd, zijn allemaal downloadbaar via torrents trouwens. :P
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
the doors zijn heel goed,maar net als elke groep hebben ze zwakkere nummers:"the end" en "light my fire" zijn zwaar overschat,en zijn saai geworden.beste lp/cd vind ik persoonlijk"L.A woman.jammer dat jim morrison zo vroeg overleden is :(
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
quote="Ensenata"]
nicolai zei:
Ensenata zei:
nicolai zei:
noem eens een paar band namen dan...ik ken namelijk ook heel veel onbekendere bands uit die tijd.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zo ook "Crazy World of Arthur Brown". (Daar heeft Kiss het idee van zwart-witte schmink vandaan)

tjeins toch nog iemand die arthur brown apprecieert,heel speciale stem...heb ook nog cd's gehad met zijn band kingdom come(arthur brown's kingdom come)...heb hem eens gezien(ik schat zo een 3 a 4 jaar geleden),maar dat was een tegenslager van formaat...acoustische set :( ,anyway zoals gemini daar zegt,geen the doors zonder jim morrison,belachelijk die riders on the storm :kots:,ik vraag mij af wie de zanger is van die riders on the storm?die van de cult vroeger?
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
cronos zei:
Zo ook "Crazy World of Arthur Brown". (Daar heeft Kiss het idee van zwart-witte schmink vandaan)

tjeins toch nog iemand die arthur brown apprecieert,heel speciale stem...heb ook nog cd's gehad met zijn band kingdom come(arthur brown's kingdom come)...heb hem eens gezien(ik schat zo een 3 a 4 jaar geleden),maar dat was een tegenslager van formaat...acoustische set :( ,anyway zoals gemini daar zegt,geen the doors zonder jim morrison,belachelijk die riders on the storm :kots:,ik vraag mij af wie de zanger is van die riders on the storm?die van de cult vroeger?
Klik om te vergroten...

ja Ian Astbury van de cult zingt nu. Maar Ray Manzarek de organist is wel een meesterlijk artiest met zijn orgel/bass/zang combi :rock:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#13
The Doors :hearteyes:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#14
toffe band! :grin:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

Shroomfan zei:
Straks nog eens de film bekijken. Wat vinden jullie van de film met Val Kilmer?
Klik om te vergroten...


Let op de laatse scene...als ie dood ligt in bad.De schaduw die je uit de kamer ziet lopen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
me vriendin luisterde hier laatst naar, vond het ook wel aardig al is het helemaal niet mijn smaak.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
The Doors :hearteyes:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#18
people are strange :)
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#19
HellFuckingYeah!

The doors en vooral Jim zijn Woow! :hearteyes:

De literatuur van Jim Morrison is echt een aanrader.
Ook is misschien wel leuk om The doors of perception te lezen.
Van Aldous Huxley.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."