Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe Doors

The Doors

58 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jazekers. <3 doors.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Of Brave New World. :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
[SF] Safiertje zei:
Lauu zei:
anders gaan we voor elke band een topic aanmaken om te kijken of er fans zijn?!
Klik om te vergroten...

:beer:
Klik om te vergroten...

het is maandag avond de (werk)week begint net...vergeef me :rolleyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu gedraag je. The Doors verdienen een topic.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lake zei:
Lauu gedraag je. The Doors verdienen een topic.
Klik om te vergroten...

zoals ik zij het is maandag dus vergeef me
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
The Doors, zal me nooit vervelen, is bij iedere gelegenheid wel geschikt eigenlijk.

Favo line:
"And I woke up this morning, and I got myself a beer!"
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
Lake zei:
Lauu gedraag je. The Doors verdienen een topic.
Klik om te vergroten...

zoals ik zij het is maandag dus vergeef me
Klik om te vergroten...

*vergeeft je, zegent je, en prikt je met crucifix*
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
The Doors verdienen idd een eigen topic :tongueout:

Is trouwens ook een goeie film over ze gemaakt. Brings you right back to the sixties :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#10
The Doors zijn nog altijd 1 van mijn lievelingsbands en verdienen zeker een eigen topic :)




Before you slip into unconsciousness
I'd like to have another kiss
Another flashing chance at bliss
Another kiss, another kiss

The days are bright and filled with pain
Enclose me in your gentle rain
The time you ran was too insane
We'll meet again, we'll meet again

Oh tell me where your freedom lies
The streets are fields that never die
Deliver me from reasons why
You'd rather cry, I'd rather fly

The crystal ship is being filled
A thousand girls, a thousand thrills
A million ways to spend your time
When we get back, I'll drop a line

:hearteyes:
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Straks nog eens de film bekijken. Wat vinden jullie van de film met Val Kilmer?
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
the doors zijn inderdaad prachtig, maar dat goedkope aangefluit wat er nu nog onder de naam the doors word gedaan is een schande.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moker zei:
the doors zijn inderdaad prachtig, maar dat goedkope aangefluit wat er nu nog onder de naam the doors word gedaan is een schande.
Klik om te vergroten...
Zoals ik eerder al zei. The Doors zonder Jim Morrison is niet echt meer The Doors.

Deranged zei:
Te overgewaardeerd om leuk te zijn.
Klik om te vergroten...
Leg dan eens uit waarom jij ze overgewaardeerd vindt dan. Oke, toegegeven wordt er tegenwoordig muzikaal gezien misschien wel wat beters gemaakt (ik denk aan een Radiohead of Nine Inch Nails). Maar The Doors hadden hun finest moment halverwege/eind jaren 60 en destijds waren ze zeer vernieuwend. Ik denk dat ze een van de invloedrijkste bands zijn voor de ontwikkeling van het rockgenre in het bijzonder. Vergeet niet dat ze alleen al in de VS meer dan 32 miljoen albums hebben verkocht en nog steeds zijn ze populair. En als dat zelfs bij 18 jarigen van nu zo is dan moet er toch iets speciaals aan zijn.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Overgewaardeerd vind ik ook zo totaal onbelangrijk. Dat is hetzelfde als mensen die zeggen dat muziek kut is omdat het commercieel is. Als iets mooi is, is het mooi en wat andere mensen ervan vinden is totaal niet belangrijk.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Man_in_the_Box zei:
Oke, toegegeven wordt er tegenwoordig muzikaal gezien misschien wel wat beters gemaakt
Klik om te vergroten...
1. Heeft er niks mee te maken
2. Leugens!!


Ik vind ze zelf héél goed, mij interesseert het niks dat er jongetjes van 14 (zoals mn neef) met een Morrison tshirt rondlopen nadat ze 1 liedje gehoord hebben, is bij Pink Floyd ook zo, maar dat maakt ze niet minder goed.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ivoos zei:
Man_in_the_Box zei:
Oke, toegegeven wordt er tegenwoordig muzikaal gezien misschien wel wat beters gemaakt
Klik om te vergroten...
1. Heeft er niks mee te maken
2. Leugens!!


Ik vind ze zelf héél goed, mij interesseert het niks dat er jongetjes van 14 (zoals mn neef) met een Morrison tshirt rondlopen nadat ze 1 liedje gehoord hebben, is bij Pink Floyd ook zo, maar dat maakt ze niet minder goed.
Klik om te vergroten...

1. Ik probeer alleen een reden te bedenken waarom iemand The Doors overgewaardeerd vindt.
2. Ik zeg ook niet dat alle muziek van tegenwoordig beter is dan The Doors, dat zou hetzelfde zijn als dat je zegt de aarde vierkant is, maar je kunt niet ontkennen dat net als zo'n beetje alles om ons heen ook de muziek zich op technisch gebied in 40 jaar tijd heeft ontwikkeld.

Maar dat neemt niet weg dat ook ík The Doors geweldig vind. Vind het ook bijzonder dat ze dus ook op de jongeren van nu nog steeds een grote impact hebben.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Man_in_the_Box zei:
Vind het ook bijzonder dat ze dus ook op de jongeren van nu nog steeds een grote impact hebben.
Klik om te vergroten...
Is dat zo? Misschien op ons, maar zoveel jongeren die er echt goed naar luisteren zijn er denk ik niet. Misschien vinden ze de liedjes wel aardig als ze op de radio komen, maar dat ze dan ook echt op de tekst letten denk ik eigenlijk niet.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#18
hodgepodge zei:
Man_in_the_Box zei:
Vind het ook bijzonder dat ze dus ook op de jongeren van nu nog steeds een grote impact hebben.
Klik om te vergroten...
Is dat zo? Misschien op ons, maar zoveel jongeren die er echt goed naar luisteren zijn er denk ik niet. Misschien vinden ze de liedjes wel aardig als ze op de radio komen, maar dat ze dan ook echt op de tekst letten denk ik eigenlijk niet.
Klik om te vergroten...

Jup, die zijn er nog.
Ik moet toegeven dat ik echt begonnen ben naar de teksten de luisteren (=ze te lezen), sinds ik me serieus met geestverruimende middelen ben gaan bezighouden.

Maar btw, the doors komen toch niet op de radio? o.O
Anders moet ik maar weer beginnen met radio luisteren :wink:.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Daar heb je ook een film/docu van (vooral over Roky Erickson), genaamd "You're gonna miss me".
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ivoos zei:
Ensenata zei:
13th Floor Elevators
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Slip inside this house! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."