#1
Akira gaat zo vet worden. ![:grin:]()
Lauu zei:The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer
worden vet![]()
Immo zei:Lauu zei:The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer
worden vet![]()
Ik had liever dat Bong-ra gewoon als Bong-ra zou optreden.
Jungle![]()
Lauu zei:Immo zei:Lauu zei:The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer
worden vet![]()
Ik had liever dat Bong-ra gewoon als Bong-ra zou optreden.
Jungle![]()
is zo, maar Jungle wordt hier neit gedraaid...dus moeilijk
Immo zei:Afgelopen jaar draaide Bong-ra wel hoor op prspect XL 8
Lauu zei:Immo zei:Afgelopen jaar draaide Bong-ra wel hoor op prspect XL 8
Maar ook Jungle? nu een dubstep vs. Metal set ofzo, lijkt me persoonlijk een beetje vaag
Ollemann zei:Ik twijfel nog. Ik ken natuurlijk weer niemand om mee te slepen. Stomme metal heads! ><
Olle

jimi zei:vanaf de eerste keer prspct dat ik ben gegaan heb ik er geloof ik geen een gemist, en morgen ben ik weer aanwezig
yay!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."