Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[24-12-2009] - PRSPCT XL 10 @ Watt Rotterdam

[24-12-2009] - PRSPCT XL 10 @ Watt Rotterdam

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Akira gaat zo vet worden. :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer

worden vet :grin:
Klik om te vergroten...

Ik had liever dat Bong-ra gewoon als Bong-ra zou optreden.

Jungle :hearteyes:
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Had m al s gezien. Hier moet ik nog eens goed over gaan nadenken :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Immo zei:
Lauu zei:
The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer

worden vet :grin:
Klik om te vergroten...

Ik had liever dat Bong-ra gewoon als Bong-ra zou optreden.

Jungle :hearteyes:
Klik om te vergroten...

is zo, maar Jungle wordt hier neit gedraaid...dus moeilijk
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Immo zei:
Lauu zei:
The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer

worden vet :grin:
Klik om te vergroten...

Ik had liever dat Bong-ra gewoon als Bong-ra zou optreden.

Jungle :hearteyes:
Klik om te vergroten...

is zo, maar Jungle wordt hier neit gedraaid...dus moeilijk
Klik om te vergroten...

Afgelopen jaar draaide Bong-ra wel hoor op prspect XL 8
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
Afgelopen jaar draaide Bong-ra wel hoor op prspect XL 8
Klik om te vergroten...

Maar ook Jungle? nu een dubstep vs. Metal set ofzo, lijkt me persoonlijk een beetje vaag
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou persoonlijk liever Bong-Ra's breakcore en hardcore werk horen op 'n feestje. :grin:

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
Immo zei:
Afgelopen jaar draaide Bong-ra wel hoor op prspect XL 8
Klik om te vergroten...

Maar ook Jungle? nu een dubstep vs. Metal set ofzo, lijkt me persoonlijk een beetje vaag
Klik om te vergroten...

Ja toen draaide hij een jungle set in de hardcore zaal, ik geloof dat bijna al het publiek in de hardcore zaal stond toen hij draaide. Je kon echt nauwelijks bewegen zonder tegen mensen aan te komen. :P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Erg gave line-up inderdaad, goed mogelijk dat ik hierheen ga.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik twijfel nog. Ik ken natuurlijk weer niemand om mee te slepen. Stomme metal heads! ><

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ollemann zei:
Ik twijfel nog. Ik ken natuurlijk weer niemand om mee te slepen. Stomme metal heads! ><

Olle
Klik om te vergroten...

idd hier ook, behalve het metal heads gedeelte
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Morgen! :grin:

Main Hall (22.00 – 07.30):

22.00: DJ E vs Alibi
23.30: Eye-D vs DJ Hidden
01.00: Audio vs Meth
02.15: The Panacea vs Cooh
03.30: Machine Code (live)
04.45: Counterstrike vs Donny
06.00: Thrasher vs Limewax

Hosted by: MC Dart & Dirty Brown Visuals

Basement (23.00 - 06.00):

23.00: Dissolvement
00.00: Mindustries
01.00: The Immobilizers part 1
01.30: Ophidian
02.30: The DJ Producer
03.30: The Immobilizers part 2
04.00: The Outside Agency
05.00: Akira
Hosted by: Mike Redman & MC Whiteboard

Small Room (00.00 – 05.30:
00.00: Nicon vs Gomes
01.30: Dean Rodell (machine Code)
02.30: Defstar (Audio)
03.30: Balkansky (Cooh)
04.30: Goat of Mendes (Bong-Ra)

Hosted by lenarts Visuals
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Morgen!!! :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zijn er nog tickets, trouwens? Naja, zal dalijk wel even Roffa induiken voor 'n Primera winkel (want die hebben ze uiteraard niet in dat kutdorp waar ik woon).

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
jimi zei:
vanaf de eerste keer prspct dat ik ben gegaan heb ik er geloof ik geen een gemist, en morgen ben ik weer aanwezig
yay!
Klik om te vergroten...

Ik heb er een jaar of 2 bijna geen een gemist, in waterfront waren de prspcts wel vetter. :(
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aanwezig :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Helaas wel met openbaar vervoer :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."