Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[24-12-2009] - PRSPCT XL 10 @ Watt Rotterdam

[24-12-2009] - PRSPCT XL 10 @ Watt Rotterdam

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aanwezig.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#2
vanaf de eerste keer prspct dat ik ben gegaan heb ik er geloof ik geen een gemist, en morgen ben ik weer aanwezig
yay!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heerlijk feessie :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ollemann zei:
Ik twijfel nog. Ik ken natuurlijk weer niemand om mee te slepen. Stomme metal heads! ><

Olle
Klik om te vergroten...

idd hier ook, behalve het metal heads gedeelte
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Morgen! :grin:

Main Hall (22.00 – 07.30):

22.00: DJ E vs Alibi
23.30: Eye-D vs DJ Hidden
01.00: Audio vs Meth
02.15: The Panacea vs Cooh
03.30: Machine Code (live)
04.45: Counterstrike vs Donny
06.00: Thrasher vs Limewax

Hosted by: MC Dart & Dirty Brown Visuals

Basement (23.00 - 06.00):

23.00: Dissolvement
00.00: Mindustries
01.00: The Immobilizers part 1
01.30: Ophidian
02.30: The DJ Producer
03.30: The Immobilizers part 2
04.00: The Outside Agency
05.00: Akira
Hosted by: Mike Redman & MC Whiteboard

Small Room (00.00 – 05.30:
00.00: Nicon vs Gomes
01.30: Dean Rodell (machine Code)
02.30: Defstar (Audio)
03.30: Balkansky (Cooh)
04.30: Goat of Mendes (Bong-Ra)

Hosted by lenarts Visuals
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Morgen!!! :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zijn er nog tickets, trouwens? Naja, zal dalijk wel even Roffa induiken voor 'n Primera winkel (want die hebben ze uiteraard niet in dat kutdorp waar ik woon).

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
jimi zei:
vanaf de eerste keer prspct dat ik ben gegaan heb ik er geloof ik geen een gemist, en morgen ben ik weer aanwezig
yay!
Klik om te vergroten...

Ik heb er een jaar of 2 bijna geen een gemist, in waterfront waren de prspcts wel vetter. :(
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aanwezig :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helaas wel met openbaar vervoer :(
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aanwezig. Ook met het ov, maar dat maakt niet uit, tegen de tijd dat het voorbij is zal er vast wel weer iets rijden, toch? Ik heb de kerstdienstregeling er nog niet op nageslagen, eerlijk gezegd. Ik zal het morgenochtend wel merken. Neem voor de zekerheid wel 'n extra trui mee zodat ik kan schuilen voor de duivelse kou.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was een geweldig feestje. :grin:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Was een geweldig feestje. :grin:
Klik om te vergroten...

:rock:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ja amaaaai :grin: :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo, zeker! Zulke feestjes zouden ze wekelijks moeten geven. :grin:

Olle
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#16
het was nice maar de muziek was een beetje verragt in vergelijking met vorige prspcts!
maar heel fijn wel weer, alleen moeilijk koud buiten, was wel fijn dat de rookruimte uitgebreid was.
mensen die naar akira zijn geweest: weet iemand hoe dat rocknummer heet wat hij samplede?
akira was beste, samen met limewax vs trasher
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#17
nevermind, ik weet het al.
hebben jullie ook die gast gezien met n bontjas aan, kerstmuts op en glowsticks? haha, bij limewax op t eind
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
jimi zei:
mensen die naar akira zijn geweest: weet iemand hoe dat rocknummer heet wat hij samplede?
akira was beste, samen met limewax vs trasher
Klik om te vergroten...

Akira en DJ The Producer waren de mannen van de avond. :rock:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#19
Was een lekker feessie,
Heb niet alles meer meegekregen, maar weet wel dat het constant lekker was:grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat rock nummertje bij Akira was wel vet, gelijk 'n pitje daar. :grin:

Heb zelf overigens geen idee wat het was, are you willing to share that information?

Overigens vond ik de afsluiter, Limewax vs. Thrasher ook erg indrukwekkend, maar 'k nauwelijks nog op m'n poten blijven staan helaas.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."