#1
Aanwezig.
Ollemann zei:Ik twijfel nog. Ik ken natuurlijk weer niemand om mee te slepen. Stomme metal heads! ><
Olle

jimi zei:vanaf de eerste keer prspct dat ik ben gegaan heb ik er geloof ik geen een gemist, en morgen ben ik weer aanwezig
yay!

jimi zei:mensen die naar akira zijn geweest: weet iemand hoe dat rocknummer heet wat hij samplede?
akira was beste, samen met limewax vs trasher

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."