Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[24-12-2009] - PRSPCT XL 10 @ Watt Rotterdam

[24-12-2009] - PRSPCT XL 10 @ Watt Rotterdam

36 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aanwezig.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gaat hier verder nog iemand heen? :) Wobble? :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer

worden vet :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heerlijk feessie :grin:
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kon niet, geldgebrek...en moest nog drugs kopen voor oud en nieuw =P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
24 december 2009
22.00 till 07.30
Club Watt
West Kruiskade 26/28
3014AS Rotterdam

Presale: 16,50 ex fee
Doorsale: 18,50 ex fee

Main Room: Drum & Bass

Live: Machine Code aka Current Value & Dean Rodell (PRSPCT, Subdivision) UK/DE
Counterstrike vs Donny (PRSPCT, Algorythm, Barcode) SA/UK
The Panacea (PRSPCT, Position Chrome) DE
Audio vs Meth ex The Sect (PRSPCT, Ram, Offkey) UK
Cooh (PRSPCT, Position Chrome) BU
Limewax vs Thrasher (PRSPCT, Freak) UA/NL
DJ Hidden vs Eye-D (PRSPCT, Genosha) NL
DJ E vs Alibi (Barcode, Rude FM) UK
Hosted by MC Dart (PRSPCT, Major League) NL

Basement: Industrial Hardcore hosted by Genosha Recordings

The Outside Agency (Genosha, 175) NL
The DJ Producer (Genosha, Rebbel Scum, Third movement) UK
Ophidian (Genosha, Enzyme) NL
Mindustries (Genosha, Enzyme) NL
Akira (Hong Kong Violence) NL
Dissolvement (PRSPCT, Duracell) NL
Hosted By Mike Redman

Small Room: Dubstep

Live: Goat Of Mendes (Bongra’s metal vs dubstep aka) NL
Defstar aka Audio (Rocstar) UK
Balkansky aka Cooh (Subdevision) BU
Rodell (Subdevision) UK
Gomez (Oi!) NL
Nicon (Subway) NL
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Aanwezig.
Klik om te vergroten...

Ik ook...als ik niet al op wintersport ben :)
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#8
sowieso aanwezig, wat een line up :hearteyes: :rock:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt sexy, even kijken of ik dan genoeg centjes heb :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Akira gaat zo vet worden. :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer

worden vet :grin:
Klik om te vergroten...

Ik had liever dat Bong-ra gewoon als Bong-ra zou optreden.

Jungle :hearteyes:
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Had m al s gezien. Hier moet ik nog eens goed over gaan nadenken :)
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#13
vanaf de eerste keer prspct dat ik ben gegaan heb ik er geloof ik geen een gemist, en morgen ben ik weer aanwezig
yay!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Lauu zei:
The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer

worden vet :grin:
Klik om te vergroten...

Ik had liever dat Bong-ra gewoon als Bong-ra zou optreden.

Jungle :hearteyes:
Klik om te vergroten...

is zo, maar Jungle wordt hier neit gedraaid...dus moeilijk
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
Immo zei:
Lauu zei:
The goat of mendes
Limewax vs Thrasher
The Dj Producer

worden vet :grin:
Klik om te vergroten...

Ik had liever dat Bong-ra gewoon als Bong-ra zou optreden.

Jungle :hearteyes:
Klik om te vergroten...

is zo, maar Jungle wordt hier neit gedraaid...dus moeilijk
Klik om te vergroten...

Afgelopen jaar draaide Bong-ra wel hoor op prspect XL 8
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Afgelopen jaar draaide Bong-ra wel hoor op prspect XL 8
Klik om te vergroten...

Maar ook Jungle? nu een dubstep vs. Metal set ofzo, lijkt me persoonlijk een beetje vaag
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou persoonlijk liever Bong-Ra's breakcore en hardcore werk horen op 'n feestje. :grin:

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lauu zei:
Immo zei:
Afgelopen jaar draaide Bong-ra wel hoor op prspect XL 8
Klik om te vergroten...

Maar ook Jungle? nu een dubstep vs. Metal set ofzo, lijkt me persoonlijk een beetje vaag
Klik om te vergroten...

Ja toen draaide hij een jungle set in de hardcore zaal, ik geloof dat bijna al het publiek in de hardcore zaal stond toen hij draaide. Je kon echt nauwelijks bewegen zonder tegen mensen aan te komen. :P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Erg gave line-up inderdaad, goed mogelijk dat ik hierheen ga.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik twijfel nog. Ik ken natuurlijk weer niemand om mee te slepen. Stomme metal heads! ><

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."