#1
Q-base in Duitsland.
Dubz zei:Dour festival in Belgie.
Vier dagen en nachten feest, drugs, muziek, en leuke belgische meisjes.
Rabbithole zei:Beste feest: Decibel!![]()
Rabbithole zei:Was je er niet?Ach, ik heb DefQon.1 en X-Qlusive Holland gemist, dat vind ik ook vreselijk.
Had liever naar Decibel gewilt eigenlijk Rabbithole zei:Ik vind DefQon en Decibel altijd wel redelijk vergelijkbaar.Nou, Decibel misschien íetsje beter.

ragnarok zei:Indoor: XQ Holland (alles klopte aan die avond, sfeer,aankleding,muziek)
Rabbithole zei:Line up is meestal verrassender en ik vind de Beekse Bergen een betere locatie dan Almere Strand.![]()
Lauu zei:Idd echt niet normaal, dacht dat het niet meer mogelijk was met indoor q-dance feesten maar dit was uitzonderlijk!
Bij Decibel zitten ook vaak iets minder bekende artiesten niet altijd hetzelfde plaatje zoals met Q-dance feestendat maakt veel verschil
ragnarok zei:Lauu zei:Idd echt niet normaal, dacht dat het niet meer mogelijk was met indoor q-dance feesten maar dit was uitzonderlijk!
Ja en alle feestjes erna vallen dus des te harder tegen qua de meeste van die dingen![]()
Rabbithole zei:
ik was er niet bij..![]()
ragnarok zei:Rabbithole zei:
ik was er niet bij..![]()
Nee maar ik heb toch ook tegen jou gezegd dat het heel erg stom wasdus je hoeft je niet achtergesteld te voelen want jij hebt ook leuke dingen gedaan waar wij niet bij waren :P
Rabbithole zei:Ja, 2 dagen werken dat weekend.![]()
Rabbithole zei:ragnarok zei:Lauu zei:Idd echt niet normaal, dacht dat het niet meer mogelijk was met indoor q-dance feesten maar dit was uitzonderlijk!
Ja en alle feestjes erna vallen dus des te harder tegen qua de meeste van die dingen![]()
ik was er niet bij..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."