Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET feest van 2009?

HET feest van 2009?

50 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
zodiak koninginnendag&masters of hardcore
:hearteyes:
:hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
deadmau5 en Pete Tong in de HMH.. :hearteyes: :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm... Reggae geel was zeer leuk, Osdorp posse @ Breda was te gek... Ach ik weet niet er zijn zoveel geweldige feesjes geweest. :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Beste feest: Decibel! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wrijf het erin :(

X-qlusive Holland of Mindcontroller :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt zoveel betere hardcore feesten seatbelt
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat me raden, een kussengevecht met jou in je ondergoed zeker? :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
Laat me raden, een kussengevecht met jou in je ondergoed zeker? :grin:
Klik om te vergroten...

niet iedereen krijgt mij te zien in lingerie, wees vereerd :wink: Jij dan ook in ondergoed he :rock:

of in Skipakken :grin:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan gelijk alleen een muts op :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
Rabbithole zei:
Laat me raden, een kussengevecht met jou in je ondergoed zeker? :grin:
Klik om te vergroten...

niet iedereen krijgt mij te zien in lingerie, wees vereerd :wink: Jij dan ook in ondergoed he :rock:

of in Skipakken :grin:
Klik om te vergroten...

Sexy, kun je lekker hard tegen elkaar aan beuken :grin:

Vrouwen die een kussengevecht in hun ondergoed houden, da's toch zo'n fantasie waarvan alle mannen (tegen beter weten in) hopen dat alle vrouwen dat stiekem doen? Net als dat ze zouden willen dat vrouwen elkaar leren zoenen enzo. :tearsofjoy:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
Net als dat ze zouden willen dat vrouwen elkaar leren zoenen enzo. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

weer een van mijn dromen naar de maan :(
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jupiler zei:
Naja ben 16 heb zo goed als geen ervaring met b2s en q-dance feesten maar die lijken me het best.
De absolute uitblinker Decibel dan nog wel.
Klik om te vergroten...

Goeie gok dan. Decibel is voor mij ook de absolute nummer 1. Q-dance en B2S zijn beide goede organisaties, maar ik vind die feesten wel te commercieel worden. Ik ga nog wel naar de echte toppers (InQontrol, DefQon.1, Decibel, Q-base, Qlimax, soms Hardbass), maar het beste tijdperk is wel geweest ben ik bang. Tenzij Scantraxx geboycot wordt, dan zie ik de goede tijden nog wel terugkomen. :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was je er niet? :( Ach, ik heb DefQon.1 en X-Qlusive Holland gemist, dat vind ik ook vreselijk.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat was voor jou HET meest fantastische feest van 2009?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dour festival in Belgie.

Vier dagen en nachten feest, drugs, muziek, en leuke belgische meisjes.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Absoluut Rock Werchter :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Q-base in Duitsland.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
ragnarok zei:
Lauu zei:
Idd echt niet normaal, dacht dat het niet meer mogelijk was met indoor q-dance feesten maar dit was uitzonderlijk!
Klik om te vergroten...

Ja en alle feestjes erna vallen dus des te harder tegen qua de meeste van die dingen :wink:
Klik om te vergroten...

:cry:

ik was er niet bij.. :(
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
:cry:

ik was er niet bij.. :(
Klik om te vergroten...

Nee maar ik heb toch ook tegen jou gezegd dat het heel erg stom was :grin: dus je hoeft je niet achtergesteld te voelen want jij hebt ook leuke dingen gedaan waar wij niet bij waren :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
ragnarok zei:
Rabbithole zei:
:cry:

ik was er niet bij.. :(
Klik om te vergroten...

Nee maar ik heb toch ook tegen jou gezegd dat het heel erg stom was :grin: dus je hoeft je niet achtergesteld te voelen want jij hebt ook leuke dingen gedaan waar wij niet bij waren :P
Klik om te vergroten...

Ja, 2 dagen werken dat weekend. :confused:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Ja, 2 dagen werken dat weekend. :confused:
Klik om te vergroten...


nee ik bedoelde andere feesten waar wij niet bij waren...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."