Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTakketek 27/2/10 Arnhem

Takketek 27/2/10 Arnhem

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal vast wel op een tekno terrecht komen na Takketek...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik twijfel. Ik kan hier naartoe gaan, of ik kan naar 'n tekno in zuid-oost nederland, of naar een goa. Pffft. Lekker, alles wordt even op de 27e gegooid. :P

Olle
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Takketek 27/2



Zaterdag 27 februari 2010

22:00 - 05:00
Willemeen, Arnhem

Muziekstijlen
Tekno, Hardtek, Frenchcore, Industrial hardcore,

Prijzen
Voorverkoop 10 euro
Deurverkoop 10 euro

Line-up:

Zaal 1 (frenchcore):


Collision
D Tox
Trypod
Teknoist
Cemtex
Progamers(skoza & rbmz)
Sickest Squad

Zaal 2 (rave):

Bart Hard
FFF
Stefan ZMK
Leviathan
Mendeaz & J2


Zaal 3 (experimental):

Digital Scaramouch aka Chaosmaker
Nano.Strike
Meldy Peaches
Rioteer 8-bit
Apzolut



Minimumleeftijd

18




Jaahaa! Dat wordt keihard knallen!! :hearteyes: :hearteyes:
Ik heb het enorme geluk dat ik op de gastenlijst sta, en ben er natuurlijk vanzelfsprekend bij...


Maar wie van jullie komt ook?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt leuk, maar ga al 27e naar een goa feestje en ben wanhopig opzoek naar een illegaal tekno feest om daarna nog door te gaan na 9 uur, dus als iemand iets weet, let me know :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou gaan met Serenity todat ik die boete kreeg...dikke Frenchcore van The Sickest Squad :rock:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
vette lineup, zal alleen jammer genoeg niet aanwezig zijn
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
kenny zei:
vette lineup, zal alleen jammer genoeg niet aanwezig zijn
Klik om te vergroten...

+1
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
kenny zei:
vette lineup, zal alleen jammer genoeg niet aanwezig zijn
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...

+1
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Immo zei:
kenny zei:
vette lineup, zal alleen jammer genoeg niet aanwezig zijn
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...

+1

Er is ook nog 'iets' van acid / tekno gaande op een centraal gelegen plaats in Nederland, daar ga ik heen.

Wel lang geleden dat ik in Willemeen ben geweest, trouwens.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben er nog nooit geweest. Dus dat gaat denk helemaal goed komen daaro!


P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Veel plezier dan! Het is een mooi zaaltje, al ben ik er alleen geweest voor concerten, niet voor electronische muziek. Ook het geluid is bij mijn weten prima in orde :sunglasses:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
PatrickBateman zei:
Er is ook nog 'iets' van acid / tekno gaande op een centraal gelegen plaats in Nederland, daar ga ik heen.
Klik om te vergroten...
Samen met dubstep, DnB, breakcore en hip-hop?

Ik zit ook nog te overwegen daarheen te gaan.

Het leven zit vol lastige keuzes.

Olle
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
PatrickBateman zei:
Er is ook nog 'iets' van acid / tekno gaande op een centraal gelegen plaats in Nederland, daar ga ik heen.
Klik om te vergroten...
Samen met dubstep, DnB, breakcore en hip-hop?

Ik zit ook nog te overwegen daarheen te gaan.

Het leven zit vol lastige keuzes.

Olle
Klik om te vergroten...

Idd! Die is het ja, hoewel (acid)tekno die avond duidelijk de dominante muziekstijl is. Iets wat ik overigens helemaal niet vervelend vind, heb er best wel zin in. :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat ik tegen een uur of vijf afgepeigerd richting een station strompel, om vervolgens de verkeerde trein te pakken en wakker gemaakt te worden door een boze conducteur bij het eindpunt van de lijn. :beer:

Afteren op een andere party gaat het niet worden dus.

Olle
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Leuke line up, heb dan alleen al een "date" met wat andere forumfiguren :grin: :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
pascal828 zei:
Klinkt leuk, maar ga al 27e naar een goa feestje en ben wanhopig opzoek naar een illegaal tekno feest om daarna nog door te gaan na 9 uur, dus als iemand iets weet, let me know :wink:
Klik om te vergroten...

Een goa die al gedaan is rond 9 uur?

PANNENKOEKEN :grin:

takketakketakketekkkk, ga er spijtig genoeg wel niet heen (leeftijd & andere planning)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is het een goa in Belgie of Nederland trouwens? Line-up, info?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ligt eraan waar het wordt.
Denk dat het toch wel langer doorgaat, we zien wel. :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kut ik kan niet, takketek heerst wel.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
pascal828 zei:
Klinkt leuk, maar ga al 27e naar een goa feestje en ben wanhopig opzoek naar een illegaal tekno feest om daarna nog door te gaan na 9 uur, dus als iemand iets weet, let me know :wink:
Klik om te vergroten...

Stuur even een PB naar Fakkelbrigadier.. Zij houden de 27ste een illegale volgens mij. Dus die zal wel langer doorgaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."