#1
Nathaniel zei:Snap echt niet wat er gebeurt is![]()
Ze werden commercieel?...spontaan gokje
Nathaniel zei:Snap echt niet wat er gebeurt is![]()
Nathaniel zei:Misschien aan de pijp van Fergie gelurkt?
Beanhead zei:Weg met youtube!
De miami bass vond ik wel geweldig, heel die raggamuffin/"britcore" periode ook wel. G-funk in de 90's was ook nog wel lache. 2000 en later is rommel
Deltron plaat is heerlijk idd...Dopezilla zei:Allejezus, hoe kon ik Atmosphere vergeten?
Mos Def is hier ook al genoemd zie ik.
Oh, Deltron 3030 is ook zeker de moeite waard. En nog veel meer natuurlijk, maar m'n geheugen weigert mee te werken op het moment.
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."