Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshephap

hephap

41 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nathaniel zei:
Snap echt niet wat er gebeurt is :confused:
Klik om te vergroten...

Ze werden commercieel?...spontaan gokje
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahaha ja dat lijkt me duidelijk, maar het hoe-wat-waarom-verhaal zou ik graag eens horen. Als hiphop groep waren ze niet bepaald onverdienstelijk, dat ze de overstap naar pop hebben moeten maken voor het geld ofzo...Misschien aan de pijp van Fergie gelurkt?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
En natuurlijk Death March Feat. Virtuoso and Esoteric. :grin:

Olle
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#4
WTF , niemand heeft nog Jedi mind genoemd ?? \\

schande :P

i against i ,
blood runs cold(ft. sean price)
en neva antiquated

vind ik zelf erg lekkere nummers (from the top of my head)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nathaniel zei:
Misschien aan de pijp van Fergie gelurkt?
Klik om te vergroten...

Of Fergie aan hun lurk gepijpt?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6

:grin:
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cali (kartel) of Californie :confused:

I'm going back to Cali, shakin 'em, bakin 'em
Takin 'em to spots they never before hung
?? the place, on Sunset it's a trip
Where the A.C.'s cold, and the girls still strip


[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FdizL4on-Rc&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FdizL4on-Rc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Allejezus, hoe kon ik Atmosphere vergeten?

Mos Def is hier ook al genoemd zie ik.

Oh, Deltron 3030 is ook zeker de moeite waard. En nog veel meer natuurlijk, maar m'n geheugen weigert mee te werken op het moment.

Olle
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na het nederhop hoekje ook maar een hiphophoekje... Drop hier je favorieten trekkies...

B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weg met youtube!

De miami bass vond ik wel geweldig, heel die raggamuffin/"britcore" periode ook wel. G-funk in de 90's was ook nog wel lache. 2000 en later is rommel
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beanhead zei:
Weg met youtube!

De miami bass vond ik wel geweldig, heel die raggamuffin/"britcore" periode ook wel. G-funk in de 90's was ook nog wel lache. 2000 en later is rommel
Klik om te vergroten...

het beste hiphop album aller tijden kwam in 2001 uit.

The chronic,.. daarna is alles inderdaad berg afwaards gegaan.

ik zit al vanaf begin 2009 te wachten op Dre's Detox, hoop echt dat ie snel uitkomt.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
zelf luister ik de laatste tijd meer beats,deze is strak

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/x5b2_2QifzU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/x5b2_2QifzU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
track van het afgelopen jaar imo

D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14


Kan nu even nergens op komen verder. Beetje hersendood.

Olle
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die laatste kon ik nog niet... toffe track
wat storytelling plaatjes...
and ofcourse...

En Anon lekker nummer, mp3 misschien?
track van het jaar is voor mij
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopezilla zei:
Allejezus, hoe kon ik Atmosphere vergeten?

Mos Def is hier ook al genoemd zie ik.

Oh, Deltron 3030 is ook zeker de moeite waard. En nog veel meer natuurlijk, maar m'n geheugen weigert mee te werken op het moment.

Olle
Klik om te vergroten...
Deltron plaat is heerlijk idd...
En over Mos Def gesproken
zo'n ultiem zomer nummer :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oldschool


Nu

y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die Methodman en atcq zijn fakking dik...
Maar eminem en Mase... nah

some old school...

Heerlijke posse cut dit
geen oldschool rijtje zonder P.E
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#19
eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Immortal Technique is de beste rapper ter wereld...check it out.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."