Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshephap

hephap

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na het nederhop hoekje ook maar een hiphophoekje... Drop hier je favorieten trekkies...

B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weg met youtube!

De miami bass vond ik wel geweldig, heel die raggamuffin/"britcore" periode ook wel. G-funk in de 90's was ook nog wel lache. 2000 en later is rommel
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
Weg met youtube!

De miami bass vond ik wel geweldig, heel die raggamuffin/"britcore" periode ook wel. G-funk in de 90's was ook nog wel lache. 2000 en later is rommel
Klik om te vergroten...

het beste hiphop album aller tijden kwam in 2001 uit.

The chronic,.. daarna is alles inderdaad berg afwaards gegaan.

ik zit al vanaf begin 2009 te wachten op Dre's Detox, hoop echt dat ie snel uitkomt.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
zelf luister ik de laatste tijd meer beats,deze is strak

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/x5b2_2QifzU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/x5b2_2QifzU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
track van het afgelopen jaar imo

D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6


Kan nu even nergens op komen verder. Beetje hersendood.

Olle
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die laatste kon ik nog niet... toffe track
wat storytelling plaatjes...
and ofcourse...

En Anon lekker nummer, mp3 misschien?
track van het jaar is voor mij
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopezilla zei:
Allejezus, hoe kon ik Atmosphere vergeten?

Mos Def is hier ook al genoemd zie ik.

Oh, Deltron 3030 is ook zeker de moeite waard. En nog veel meer natuurlijk, maar m'n geheugen weigert mee te werken op het moment.

Olle
Klik om te vergroten...
Deltron plaat is heerlijk idd...
En over Mos Def gesproken
zo'n ultiem zomer nummer :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oldschool


Nu

y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die Methodman en atcq zijn fakking dik...
Maar eminem en Mase... nah

some old school...

Heerlijke posse cut dit
geen oldschool rijtje zonder P.E
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immortal Technique is de beste rapper ter wereld...check it out.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze baas nog niet voorbij zien komen

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1VRZq3J0uz4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1VRZq3J0uz4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZnydK0phSqM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZnydK0phSqM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Z6L1AIpA8MM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Z6L1AIpA8MM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NDWUyChXaDI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NDWUyChXaDI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Moeilijk om keuzes te maken uit een oeuvre groot(s) als die van KRS dus dit zijn maar wat random nummers
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
alcoholist zei:
eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk
Klik om te vergroten...

Eminem was vroeger meesterlijk, zijn oude nummers zaten vol met haat, waar hij heel goed mee om kan gaan als vocalist in zijn nummers. Ook zijn freestyles en Disses waren geniaal, zoals de Benzino Diss die er tussen staat. Nu probeert hij grappig te zijn, met vage stemmetjes en nog vagere video's, hij deed dat vroeger al een beetje en dat was ok af en toe maar hoe het nu gaat, gaat het nergens over.

De tweeling van "Clipse" zijn ook een van de beste vocalisten die ik heb gehoord op het nummer "Grindin" is ook een van de meest geliefde beats te horen in de hiphop scene, zo simpel maar zo goed in elkaar gezet door Pharelll.

B-real van Cypress Hill & Method Man waren twee van de beste vocalisten in de oldschool hiphop scene door hun fast flowing texten en hun geniale beats toendertijd.

A Tribe Called Quest & The Fugees waren meesterlijk omdat ze orgineel waren qua texten, ze rapten niet waar iedereen al over aan het rappen was, en de geniale beats maakten het compleet.

Hier is de klassieker der klassiekers qua hiphop

[youtube]4-MEL84yXh0[/youtube]

:sunglasses:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#15
alcoholist zei:
eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk
Klik om te vergroten...
Eminem is idd niet mijn stijl, maar de beste man heeft zeker skills, vond zn eerste album ook best wel dik... Maar de beste rapper haha NO WAY...
RA the Rugged man, Biggie, Big L, Gift of Gab... zijn qua flow, tekst en timing zoooo veel beter dan Eminem... Boendien trek ik zn stem niet, maar das iets persoonlijks
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
wie de beste rapper is, is een endless discussion dus laten we daar niet aan beginnen, daar gaat dit topic ook niet om
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deze gast dus:

[youtube]DNkN3ON4RFg&feature=related[/youtube]

Luister die hele tekst maar.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
yaaaw zei:
Eminem is idd niet mijn stijl, maar de beste man heeft zeker skills, vond zn eerste album ook best wel dik... Maar de beste rapper haha NO WAY...
Klik om te vergroten...
Welk "eerste" album bedoel je ?

Als je niet "Infinite" bedoelt (wat namelijk zijn echte eerste album is, maar pas later verscheen) zou je die eens moeten checken. Staan vooral veel tracks op die nog van tape afkomen, ..
Ik vind het persoonlijk zijn beste album, omdat hij daar echt zijn eigen ding doet wat hij destijds in 313 klaarspeelde met Proof en z'n groepje. Flows en wordplay waar je versteld van staat, niets vergeleken met de veelal commerciele rommel die hij nu volop maakt.

"You couldn't make the fans throw up their hands if they swallowed their fingers"

Geniaal.
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
alcoholist zei:
eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Eminem was vroeger meesterlijk, zijn oude nummers zaten vol met haat, waar hij heel goed mee om kan gaan als vocalist in zijn nummers. Ook zijn freestyles en Disses waren geniaal, zoals de Benzino Diss die er tussen staat. Nu probeert hij grappig te zijn, met vage stemmetjes en nog vagere video's, hij deed dat vroeger al een beetje en dat was ok af en toe maar hoe het nu gaat, gaat het nergens over.

De tweeling van "Clipse" zijn ook een van de beste vocalisten die ik heb gehoord op het nummer "Grindin" is ook een van de meest geliefde beats te horen in de hiphop scene, zo simpel maar zo goed in elkaar gezet door Pharelll.

B-real van Cypress Hill & Method Man waren twee van de beste vocalisten in de oldschool hiphop scene door hun fast flowing texten en hun geniale beats toendertijd.

A Tribe Called Quest & The Fugees waren meesterlijk omdat ze orgineel waren qua texten, ze rapten niet waar iedereen al over aan het rappen was, en de geniale beats maakten het
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na-aper :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."