#1
Na het nederhop hoekje ook maar een hiphophoekje... Drop hier je favorieten trekkies...
Beanhead zei:Weg met youtube!
De miami bass vond ik wel geweldig, heel die raggamuffin/"britcore" periode ook wel. G-funk in de 90's was ook nog wel lache. 2000 en later is rommel
Deltron plaat is heerlijk idd...Dopezilla zei:Allejezus, hoe kon ik Atmosphere vergeten?
Mos Def is hier ook al genoemd zie ik.
Oh, Deltron 3030 is ook zeker de moeite waard. En nog veel meer natuurlijk, maar m'n geheugen weigert mee te werken op het moment.
Olle
alcoholist zei:eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk
Eminem is idd niet mijn stijl, maar de beste man heeft zeker skills, vond zn eerste album ook best wel dik... Maar de beste rapper haha NO WAY...alcoholist zei:eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk
Welk "eerste" album bedoel je ?yaaaw zei:Eminem is idd niet mijn stijl, maar de beste man heeft zeker skills, vond zn eerste album ook best wel dik... Maar de beste rapper haha NO WAY...
Lauu zei:alcoholist zei:eminem is de beste rapper van de wereld,mischien niet jouw style,waar wat deze gozer met woorden kan ,doet, en hoe die de gekste situaties maakt in tracks,is gwn gruwelijk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."