#1
sla ns over ben vorige 2 jaar ook al geweest
die deathchant area is fokking geilImmo zei:Zit nog een beetje te twijfelen, de deathchant stage is erg vet maar dezelfde dag is er ook een ander festival dus ik moet het nog even aan kijken.
wat vind je er slap aan dan?Dopezilla zei:Als de line-up niet zo slap zou zijn zou ik wel overwegen te gaan, maar hiervoor doe ik het niet. De locatie lijkt me wel epic, natuurlijk, maar voor enkel de locatie ga ik niet.
Olle

Sadpanda zei:Echt beter dat die extra tent in die wedstrijd een tekno/breakcore bunker werd, in plaats van nog zo'n pauper hardstyle tent...![]()


Sadpanda zei:Misschien dat ik je nog wel tegenkom ^^ ben denk ik voornamelijk in de dubstep te vinden, een af en toe bij industrial/tk07.![]()
Herken me aan mijn scheve kaak mocht je de foto's van mij gezien hebben in het Drugsgezichtjes topic."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."