Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-Base 2010

Q-Base 2010

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Immo zei:
Zit nog een beetje te twijfelen, de deathchant stage is erg vet maar dezelfde dag is er ook een ander festival dus ik moet het nog even aan kijken.
Klik om te vergroten...
die deathchant area is fokking geil :hearteyes:

beetje jammer dat het voor mij financieel nog al kut uitkomt en ik zondag ook nog eens 2 verjaardagen heb die ik echt niet kan missen....
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als de line-up niet zo slap zou zijn zou ik wel overwegen te gaan, maar hiervoor doe ik het niet. De locatie lijkt me wel epic, natuurlijk, maar voor enkel de locatie ga ik niet.

Olle
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopezilla zei:
Als de line-up niet zo slap zou zijn zou ik wel overwegen te gaan, maar hiervoor doe ik het niet. De locatie lijkt me wel epic, natuurlijk, maar voor enkel de locatie ga ik niet.

Olle
Klik om te vergroten...
wat vind je er slap aan dan?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor iemand die van rondjes lopen houdt zullen de rondjes toch vies tegen vallen als er maar twee leuke zalen zijn. :P

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
Afgelopen jaar heb ik ook alleen maar bij de club_raw/industrial strenght stage gestaan en me prima vermaakt hoor. :P
Klik om te vergroten...

Ja maar Industrial Strength is dan ook een heerslabel :grin:

Voor Deathchant zou ik niet gaan. Je kan die artiesten zo vaak zien, ben je nog goedkoper uit dan naar een evenement te gaan dat waarschijnlijk best wel prijzig is waar de line-up tegenvalt. Maar goed ben ook helemaal geen fan van Hellfish & co :grin:

Die frank kvitta invites ziet er wel nog leuk uit. :P Maar goed, je moet toch 18 zijn.. :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
niet als je dichtbij de grens woont :P

De secret Area waar organisaties hun eigen idee konden insturen voor een eigen area is gewonnen door TK07 en daar zal Tekno, Breakcore, Jungle, DnB, Frenchore gedraaid worden :rock:

De line up wordt waarschijnlijk:

18:00 -­‐ 19:00 Nano.Strike
19:00 -­‐ 20:00 King Pin
20:00 -­‐ 21:00 Bart Hard
21:00 -­‐ 22:30 Capslock
22:30 -­‐ 00:00 FFF
00:00 -­‐ 01:00 Chaosmaker
01:00 -­‐ 02:30 Maissouille
02:30 -­‐ 04:00 Skoza
04:00 -­‐ 05:00 Nekompromat
05:00 -­‐ 06:00 Mendeaz & Joyo
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Erg vette line up ook, Helaas ben ik dit jaar niet aanwezig. :(
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#8
aanwezig! :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
niet als je dichtbij de grens woont :P

De secret Area waar organisaties hun eigen idee konden insturen voor een eigen area is gewonnen door TK07 en daar zal Tekno, Breakcore, Jungle, DnB, Frenchore gedraaid worden :rock:

De line up wordt waarschijnlijk:

18:00 -­‐ 19:00 Nano.Strike
19:00 -­‐ 20:00 King Pin
20:00 -­‐ 21:00 Bart Hard
21:00 -­‐ 22:30 Capslock
22:30 -­‐ 00:00 FFF
00:00 -­‐ 01:00 Chaosmaker
01:00 -­‐ 02:30 Maissouille
02:30 -­‐ 04:00 Skoza
04:00 -­‐ 05:00 Nekompromat
05:00 -­‐ 06:00 Mendeaz & Joyo
Klik om te vergroten...

Haha hier kon je voor stemmen via een poll, heb TK07 gestemd :grin: stond op de FB van ketacore.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die line-up is me te blij en te vrolijk. De dubstep area is wel leuk gevonden, maar ik kom daar niet voor de dubstep.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."