Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQlimax 2010

Qlimax 2010

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kansloos feest :tearsofjoy:
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Line-up bij thrillogy gaat gewoon echt te ver :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben 2 keer geweest, dit jaar ook niet meer! Is mij te commercieel, vind hardstyle niet zo veel meer aan en daar wil ik niet zoveel geld aan uitgeven :).
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie heeft er hier allemaal kaarten voor Qlimax, en wat zijn je verwachtingen qua line-up/ thema??
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nope ik ga niet :(
Ik wilde wel graag, geld is alleen een beetje op aan het raken.. :openmouth:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben er bij :grin: mwah ik verwacht gewoon dat het weer een heftig feest gaat worden :wink:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Kansloos feest :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
deze keer ga ik je niet eens vragen wat er mis is aan de line-up, de lutsers van q-dance. mij zul je niet meer op n q-dance feest vinden
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aanwezig, blijft leuk :hearteyes:
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Word voor mij eerste keer, ik kijk er enorm naar uit maar naar Thrillogy :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jawel hoor genoeg.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
schijvenbikker zei:
Word voor mij eerste keer, ik kijk er enorm naar uit maar naar Thrillogy :grin:
Klik om te vergroten...
2e keer voor mij en Thrillogy wordt idd retehard :hearteyes:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#12
1e keer ook hier, kijk er reuze naar uit. Zal wel een mooie show worden, en achjah commercieel. Alle grote feesten zijn commercieel, vermaak me er niet minder door. Al dat gezever over commercieel altijd, als het leuk is, is het leuk. Heeft toch niks met commercieel of niet te maken...
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je gaat toch vooral naar Qlimax om de show, de grootte en het spektakel of niet dan??
Dit is dus commercieel wan anders kon het feest niet zijn wat het is, maar wat is hier mis mee dan?? :confused:


Zijn hier trouwens nog meer mensen die ook naar thrillogy gaan? En wat voor een soort snoep nemen jullie mee? (ik blauwe bomen of fastforwards)
Ooh ik heb er zin in :xtc: -> :rock:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
schijvenbikker zei:
Je gaat toch vooral naar Qlimax om de show, de grootte en het spektakel of niet dan??
Dit is dus commercieel wan anders kon het feest niet zijn wat het is, maar wat is hier mis mee dan?? :confused:


Zijn hier trouwens nog meer mensen die ook naar thrillogy gaan? En wat voor een soort snoep nemen jullie mee? (ik blauwe bomen of fastforwards)
Ooh ik heb er zin in :xtc: -> :rock:
Klik om te vergroten...
Thrillogy hier :)
Mephedrone en speed neem ik mee :hearteyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oef, bijna is het zo verrrr :grin:

Dit keer eens zonder drugs :P Sinds 21 augustus al een big ass pauze :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
k00k zei:
Oef, bijna is het zo verrrr :grin:

Dit keer eens zonder drugs :P Sinds 21 augustus al een big ass pauze :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb een pauze van pillen :tearsofjoy:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#17
nog 2 weken,
Q-dance pillen (of stand-bye knop) :grin: word weer qnallen (160-180mg) :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
yxes zei:
Q-dance pillen (of stand-bye knop) :grin: word weer qnallen (160-180mg) :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
Klik om te vergroten...

Heb je foto? die zagen er mooi uit imo :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
yxes zei:
Q-dance pillen (of stand-bye knop) :grin: word weer qnallen (160-180mg) :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
Klik om te vergroten...

Heb je foto? die zagen er mooi uit imo :P
Klik om te vergroten...

heb ze neit hier liggen, liggen bij een maat van me :P dus helaas niet. staat wel foto op pillreports ervan. zijn inderdaad mooie tikkeltjes
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha die heb ik ook, die Q-Dance. Getest op 180mg MDMA :grin: Maar niet voor morgen, pas voor Nightmare volgende week :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."