#1
Kansloos feest ![:tearsofjoy:]()
2e keer voor mij en Thrillogy wordt idd retehardschijvenbikker zei:Word voor mij eerste keer, ik kijk er enorm naar uit maar naar Thrillogy![]()
-> 
Thrillogy hierschijvenbikker zei:Je gaat toch vooral naar Qlimax om de show, de grootte en het spektakel of niet dan??
Dit is dus commercieel wan anders kon het feest niet zijn wat het is, maar wat is hier mis mee dan??![]()
Zijn hier trouwens nog meer mensen die ook naar thrillogy gaan? En wat voor een soort snoep nemen jullie mee? (ik blauwe bomen of fastforwards)
Ooh ik heb er zin in->
![]()
Ik heb een pauze van pillenk00k zei:Oef, bijna is het zo verrrr
Dit keer eens zonder drugs :P Sinds 21 augustus al een big ass pauze![]()

yxes zei:Q-dance pillen (of stand-bye knop)word weer qnallen (160-180mg)
![]()
![]()
![]()
![]()
Lauu zei:yxes zei:Q-dance pillen (of stand-bye knop)word weer qnallen (160-180mg)
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je foto? die zagen er mooi uit imo :P

schijvenbikker zei:Jaja nog enkele uurtjes wachten en we staan te stampen in het Geldredome
Ik heb ook de oranje q-dance pilletjes aangeschaft, flink rondwouzen daar![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."