#1
aiight
komt helemaal goed hoor ik al ![:grin:]()
taeknic zei:ik zal ook present zijn
Het is geen mainstream hardcore, maar frenchcore,UK,industrial en terror. Dat komt toch meer in de richting van dark D&BOom Klaas zei:Black Sun Empire, Bong-Ra en Panacea ken ik zelfs nog, ziet er wel vet uit.
Maar waarom nu weer een hardcore zaal![]()
Lauu zei:Ik zal vooral in de Drum & Bass & Dubstep areas te vinden zijn![]()
Sadpanda zei:Lauu zei:Ik zal vooral in de Drum & Bass & Dubstep areas te vinden zijn![]()
Obviouslywat een line up zeg!
clockcable zei:Hey Lau, ga jij toevallig met de auto![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."