Echt, zo, ontzettend prachtig en geniaal.
Nu meteen maar even opgezet sowieso dat hele album zal me nooit gaan vervelen.
#6
Ik word altijd happy van Scandinavische pop, gewoon omdat het opvalt dat die muziek kwalitatief zoveel beter is dan de rommel die we in de Lage landen binnengelepeld krijgen (niet dat er geen goeie artiesten zijn hier hoor, ik heb het nu over top50-toestanden)
En het grootste deel is nog best verstaanbaar eens je de teksten eens hebt opgezocht ^^