#1
Intoxication zei:Intelligent dance music
Sweet_Shadow zei:Ik hou ervan. Wisp is geinig, ik ken alleen wat ouder werk uit 2003/4 doch.
Ik hou vooral van het album Ambervan Autechre. Heb ook Confield van deze gasten, dat is compleet anders, ik was eerst teleurgesteld maar 't is toch ook interessante muziek.
Aphex Twin: inderdaad!! En van Amon Tobin heb ik een paar puike albums, evenals van The Future Sound of London (gaaaaaf).

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."