#1
Knol, veel slaap je niet. Uurtje of 10 max ![:wink:]()
knolselderij zei:ag als je ergens vrienden maakt is het solar wel (wat heb je trouwens voor een saaie vrienden dan)
knolselderij zei:![]()
volgende keer zal ik er bij vertellen dat ik sarcastisch ben sorry konijnenhol
luchtigtoetje zei:shit ik kom er nu pas acfhter dat het echt vlak voor lowlands is..![]()
luchtigtoetje zei:shit ik kom er nu pas acfhter dat het echt vlak voor lowlands is..![]()
Oom Klaas zei:luchtigtoetje zei:shit ik kom er nu pas acfhter dat het echt vlak voor lowlands is..![]()
Dan zou ik persoonlijk, als je wilt kiezen, voor lowlands gaan.
Ben nog op geen van beide geweest maar dat heeft hier niets mee te maken![]()


Ochja, je kan in ieder geval winst maken op je kaartjeOom Klaas zei:Ja nu heb je het dus alweer voor me verpest![]()
Xeloc zei:Ochja, je kan in ieder geval winst maken op je kaartjeOom Klaas zei:Ja nu heb je het dus alweer voor me verpest![]()
.
!Xeloc zei:Ochja, je kan in ieder geval winst maken op je kaartjeOom Klaas zei:Ja nu heb je het dus alweer voor me verpest![]()
.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."