Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSolar 2011

Solar 2011

83 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
luchtigtoetje zei:
Oom Klaas zei:
Xeloc zei:
Dan doen we dat toch! :tearsofjoy: Onthoud jij het even?
Klik om te vergroten...

Deal :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik doe ook mee!!
Klik om te vergroten...

Double deal :sunglasses: :sunglasses:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Double deal :sunglasses: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

triple deal :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog 7 maanden. Lol
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
7 maanden de tijd om alle drugs in te slaan :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een planning voor drugs :tearsofjoy:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrijdag: cocaine
Zaterdag: mdma
Zondag: speed

Ben benieuwd hoe dat wordt, heavy kater denk ik!
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Een planning voor drugs :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jij koopt toch ook drugs, dat is ook min of meer plannen :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
k00k zei:
Oom Klaas zei:
Een planning voor drugs :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jij koopt toch ook drugs, dat is ook min of meer plannen :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is waar maar ik kan me er niets bij voorstellen om van tevoren te plannen welke drug ik op welke dag ga nemen. Ik neem het gewoon wanneer ik er zin in heb
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
k00k zei:
Oom Klaas zei:
Een planning voor drugs :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jij koopt toch ook drugs, dat is ook min of meer plannen :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is waar maar ik kan me er niets bij voorstellen om van tevoren te plannen welke drug ik op welke dag ga nemen. Ik neem het gewoon wanneer ik er zin in heb
Klik om te vergroten...

Nou ik plan het liever wel dan dat ik de eerste dag speed neem en de dag erna vol een kater heb. Dus plannen doe je wel goed aan, al zeg ik het zelf :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik denk dat het gewoon 3 dagen tering hard op mdma gaan word voor mij.

En anders 1 dag echt kkhard gaan op mdma. Ik ga geen andere dingen gebruiken denk ik. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
luchtigtoetje zei:
ik denk dat het gewoon 3 dagen tering hard op mdma gaan word voor mij.

En anders 1 dag echt kkhard gaan op mdma. Ik ga geen andere dingen gebruiken denk ik. :)
Klik om te vergroten...

festival = bier

rest is bijzaak
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dreuge zei:
festival = bier

rest is bijzaak
Klik om te vergroten...


Mee eens :grin:
Afgelopen jaren op solar ook zo gedaan. Soms beginnen met drank, en altijd eindigen met genoeg liters achter je kiezen :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het gaat over Lowlands he :P. Niet dat we gaan meeten op Solar haha!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee bier is echt niet mm ding. :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
ik denk dat het gewoon 3 dagen tering hard op mdma gaan word voor mij.

En anders 1 dag echt kkhard gaan op mdma. Ik ga geen andere dingen gebruiken denk ik. :)
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus vorig jaar gedaan. De 2de en 3de dag voelde ik bijna niks terwijl ik de eerste dag keihare ging van een hale pil (180mg). Daarom verdeel ik het.

Bier is idd festivalachtig :grin: drugs is chill voor daarna :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
ag als je ergens vrienden maakt is het solar wel (wat heb je trouwens voor een saaie vrienden dan)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
niemand wil met me mee :(
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb gisteren besloten met een vriend dat we gaan. :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#19


Ik ben normaal niet zo fan van deze muziek, meer van de hardcore. Maar aangezien het zo'n succes was bij mijn vrienden in 2010 besloten om in 2011 toch maar mee te gaan, ook omdat het lekker dichtbij is!

Kaartje heb ik al gekocht, dit jaar nog voor 84 euro (weekend + campsite).

Wie nog?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien, maar nog te vroeg om er nu al over te beslissen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."