#1
woow nice, vorig jaar de minimal van plastikman moeten missen, ga deze wel checken dan.
Plaats om te zijn?Dreuge zei:place to be

?!De Mosselman zei:Echt kut dat ze zo vroeg met die kaartverkoop beginnen.. Kan ik er wéér niet bij zijn..
Dan maar Sziget of Kazantip?!
Hashja zei:Ik heb ook kaarten, via CJP. Heb ook nog zo'n pas moeten kopen voor €15 euro nadat ik alle passen van bekenden had opgebruikt voor kaartjes.
Lowlands 2011![]()
Flameon zei:Helaas, te laat voor een kaartje!![]()
) blijft op de lowlands site kijken, de kaartjes die door een commerciële organisatie aangeboden worden/werden zullen ongeldig worden gemaakt en opnieuw in de verkoopt worden gezet.luchtigtoetje zei:Plus lowlands is bezig met het ongeldig maken van kaarten die nu via andere bedrijven verkocht worden. Dus er komen nog kaarten vrij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."