#1
Eerste Lowlands-naam is Trentemøller
Goed begin!
http://www.festivalinfo.nl/news/12603/E ... ntemoller/
Eerste Lowlands-naam is Trentemøller

Zazuu. zei:woow nice, vorig jaar de minimal van plastikman moeten missen, ga deze wel checken dan.
luchtigtoetje zei:Zazuu. zei:woow nice, vorig jaar de minimal van plastikman moeten missen, ga deze wel checken dan.
daar heb ik mn 1e keer xtc op gehad haha![]()
![]()
![]()

Plaats om te zijn?Dreuge zei:place to be
?!De Mosselman zei:Echt kut dat ze zo vroeg met die kaartverkoop beginnen.. Kan ik er wéér niet bij zijn..
Dan maar Sziget of Kazantip?!
Hashja zei:Ik heb ook kaarten, via CJP. Heb ook nog zo'n pas moeten kopen voor €15 euro nadat ik alle passen van bekenden had opgebruikt voor kaartjes.
Lowlands 2011![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."