#1
Haha, ik ben er nog nooit geweest dus geen idee hoe het werkt xD!!

Zazuu. zei:'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P
'k Zie jullie wel in de 24 uurstent.![]()
Dreuge zei:Zazuu. zei:'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P
'k Zie jullie wel in de 24 uurstent.![]()
hoe goedkoop is bier daar dan?
en place to be is sowieso de beugelbar
Exceptional Insight zei:Plaats om te zijn?Dreuge zei:place to be
Dreuge zei:protip: spring over de greppel aan de rand van de camping en zet je tent tussen de bomen, zodat je 's ochtends vroeg niet uit je tent zweet én enigszins beschermt word tegen de regen
luchtigtoetje zei:welke camping zat je de vorige keer dan? ik op 4. vond dat wel best eigenlijk.. ik slaap toch niet hahaha
Oom Klaas zei:luchtigtoetje zei:welke camping zat je de vorige keer dan? ik op 4. vond dat wel best eigenlijk.. ik slaap toch niet hahaha
Geen, ik was er niet eens. :P
!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."