Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands 2011

Lowlands 2011

65 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, ik ben er nog nooit geweest dus geen idee hoe het werkt xD!!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alleen op camping 1 en 2 zijn de douchejes 24u per dag open toch?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hoop het :)... Ben benieuwd!
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P

'k Zie jullie wel in de 24 uurstent. :smoke:
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij hebben kaartjes! Maar onze dakgoot moet ook gerepareerd....... :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zazuu. zei:
'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P

'k Zie jullie wel in de 24 uurstent. :smoke:
Klik om te vergroten...

hoe goedkoop is bier daar dan?

en place to be is sowieso de beugelbar
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Place to be is de camping waar ik zit natuurlijk :sunglasses:
Tegen druks, bier en een discodansende pinda kan niemand op natuurlijk!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
welke camping zat je de vorige keer dan? ik op 4. vond dat wel best eigenlijk.. ik slaap toch niet hahaha
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dreuge zei:
Zazuu. zei:
'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P

'k Zie jullie wel in de 24 uurstent. :smoke:
Klik om te vergroten...

hoe goedkoop is bier daar dan?

en place to be is sowieso de beugelbar
Klik om te vergroten...


de six- of eightpacks hebben meestal een aanbieding. en ik bedoelde eigenlijk dat je gewoon lekker uit je blikje kan drinken. Plastic bekertje vind ik meestal maar onhandig en vooral aan het eind van de dag.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
protip: spring over de greppel aan de rand van de camping en zet je tent tussen de bomen, zodat je 's ochtends vroeg niet uit je tent zweet én enigszins beschermt word tegen de regen
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Of alle dfers (en aanhang) gaan de bossen domineren daarzo langs de weg naar de ingang van het terrein. dat vind ik wel kicke :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Dreuge zei:
place to be
Klik om te vergroten...
Plaats om te zijn?
Klik om te vergroten...

:) :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
_o-
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
protip: spring over de greppel aan de rand van de camping en zet je tent tussen de bomen, zodat je 's ochtends vroeg niet uit je tent zweet én enigszins beschermt word tegen de regen
Klik om te vergroten...

I know. en ook nog is super gezellig! :grin: :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
welke camping zat je de vorige keer dan? ik op 4. vond dat wel best eigenlijk.. ik slaap toch niet hahaha
Klik om te vergroten...

Geen, ik was er niet eens. :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
luchtigtoetje zei:
welke camping zat je de vorige keer dan? ik op 4. vond dat wel best eigenlijk.. ik slaap toch niet hahaha
Klik om te vergroten...

Geen, ik was er niet eens. :P
Klik om te vergroten...

oke man haha. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog 2 man extra die mee gaan!
We zitten nu met een groepje van 5 :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb 4 tickets, waarvan 1 nog niet zeker weet of hij gaat!
Heb er wel zin in :tearsofjoy: ! Sowieso Bonobo en Amon Tobin (gehoord dat die vorig jaar waren gevraagd maar niet konden, dus dit jaar wel :grin:? ) :rock:

En natuurlijk meer DnB :rockband: !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maakt me niet uit wie komen, ik ga toch wel los :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
oooooooooooooh shit!!! Bonobo?!? Die vind ik echt ZO goed he. damn. die moet ik ziehien :grin:

hey zullen we met DF allemaal op dezelfde camping gaan staan :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."