Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands 2011

Lowlands 2011

65 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ikzelf was net op tijd. Belachelijk trouwens dat het binnen 2 uur is 'uitverkocht' terwijl er nog helemaal niks van de line-up bekend is. Maar ach, ik ga voor de sfeer.

Meerdere mensen een kaartje?

Het duurt nog 9 maanden maar dat mag de voorpret niet drukken. :smoke:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
oh ik ben zo blij dat ik kaartjes heb. Had ze trouwens om 5uur gekocht. Mn buurmeisje lastig gevallen voor der cjp pas haha. Heb ik nog 20 euro korting ook (2 kaartjes).

Ik heb er zo zin in!!! :grin: ik heb me voorgenomen meer drugs te gebruiken :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
wow nu al? :P ik ga wel naar Dour, echt geen zin om meoite te doen om nog kaartjes voor lowlands te fixen
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt kut dat ze zo vroeg met die kaartverkoop beginnen.. Kan ik er wéér niet bij zijn..

Dan maar Sziget of Kazantip :mrgreen: ?!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Mosselman zei:
Echt kut dat ze zo vroeg met die kaartverkoop beginnen.. Kan ik er wéér niet bij zijn..

Dan maar Sziget of Kazantip :mrgreen: ?!
Klik om te vergroten...

dour!
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook kaarten, via CJP. Heb ook nog zo'n pas moeten kopen voor €15 euro nadat ik alle passen van bekenden had opgebruikt voor kaartjes.

Lowlands 2011 :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hashja zei:
Ik heb ook kaarten, via CJP. Heb ook nog zo'n pas moeten kopen voor €15 euro nadat ik alle passen van bekenden had opgebruikt voor kaartjes.

Lowlands 2011 :grin:
Klik om te vergroten...

hahha ik heb ook passen van andere gebruikt.

@dreuge: er zijn op marktplaats enkele kaarten voor de normale prijs te koop bij eerlijke mensen. Heb zo 4 vrienden vandaag aan kaarten geholpen :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
:sunglasses:

Ik ben er bij
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
gelukkig maar. we moeten wel ff op een moment met zn alle afspreken vind ik! :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daar ben ik wel voor in :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
snachts in de 24uurs tent ofzo.. die vind ik altijd een beetje een anti climax van de dag

is wel leuk om dat dan op te leuken met een DF meet :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Helaas, te laat voor een kaartje! :(
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Helaas, te laat voor een kaartje! :(
Klik om te vergroten...

gewoon ff marktplaats/vrienden in de gaten houden. kaartjes zat. Plus lowlands is bezig met het ongeldig maken van kaarten die nu via andere bedrijven verkocht worden. Dus er komen nog kaarten vrij.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
2011 wordt mijn eerste Lowlands-loze jaar sinds vier jaar.

Het had mijn 5-jarig LLjubileum kunnen worden :(
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
das kut.. geen vrienden die kaarten over hebben?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor de kaartlozen ( :beer: ) blijft op de lowlands site kijken, de kaartjes die door een commerciële organisatie aangeboden worden/werden zullen ongeldig worden gemaakt en opnieuw in de verkoopt worden gezet.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
luchtigtoetje zei:
Plus lowlands is bezig met het ongeldig maken van kaarten die nu via andere bedrijven verkocht worden. Dus er komen nog kaarten vrij.
Klik om te vergroten...
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
'k Vind de 24 uurstent echt geen anti climax. Alle diehard festivalgangers gaan door tot de vroege uurtjes, je kan goedkoop bier halen, je ken je eigen drank meenemen en hoe langer het duurt hoe minder mensen waardoor je lekker door de zaal heen kan cruisen en makkelijk van buiten naar binnen kan lopen. Overdag gewoon beetje chillen, middagdutje ofzo :P

'k Zie jullie wel in de 24 uurstent. :smoke:
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wij hebben kaartjes! Maar onze dakgoot moet ook gerepareerd....... :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoop het :)... Ben benieuwd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."