#1
KOM MAAR OP MET DIE TECH HOUSE
peter pan zei:Ach wat maken al die genres uit. Als het maar in de buurt komt van techno dan vinden mensen die in dit topic komen het ook vast leuk. Ik heb nog een lekker plaatje van Plastikman.
Technofans verheugt u! Want niemand minder dan Detroit Techno-pionier Richie Hawtin zet voet aan wal in Biddinghuizen, en nog wel in zijn meest experimentele en minimale gedaante, die van Plastikman. Dat niet alleen, de legendarische Canadese dj/producer, die zes jaar terug voor het laatst als Plastikman live optrad, neemt ook de visuele kunstenaars van Derivative mee, om heden, verleden en toekomst aaneen te rijgen tot één oor- en oogverblindende orgie van beats, beeld, licht en interactie, met behulp van futuristische software als Derivative’s TouchDesigner 077 en Hawtins Ableton Live-programma. Oftewel: een uniek festijn, waarbij niet alleen je benen, maar ook al je zintuigen aan het dansen slaan. Richie Hawtin presents PLASTIKMAN LIVE
(bron: lowlands 2010 website)


om vette nummers met elkaar te delen. En zo misschien mensen blij te maken met nummers die ze nog niet kenden, maar wel moeten kennen!
gNuxx zei:Wat een herrie gek!Achja, smaken verschillen heah!
Maar dit lijkt toch meer op schranz als op techno, of heb ik dat mis?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."