Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWobble's dubstep hoek?

Wobble's dubstep hoek?

741 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
komt waarschijnlijk vooral omdat ik Breakcore niet echt waardeer :P
Klik om te vergroten...

Ik kan enkel in herhaling vallen en zeggen : ieder z'n smaak. :)
En ik kan best verstaan dat breakcore in het algemeen niet echt gewaardeerd word.
Maar ik voel me echt thuis in dat subcultuur.
Lekker extreem links. :P
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren naar Trigga geweest in 013. Al m'n dubstep-buddies waren óf ziek, óf werken, óf hadden geen zin. Eerste keer dat ik in m'n eentje naar een feestje ben geweest.

Het viel me echt op hoe 'populair' dubstep aan het worden is. Er stonden daar mensen die geen flauw idee hadden wat dubstep is, maar er toch waren. Metalheadz die kei hard staan te moshpitten elke keer als er een wobble komt. Een hele groep kraagjes (hockeyers) die stonden te dansen alsof ze Frans Bauer luisterde. Meisjes van 14 die met een cola in de hand bangig om zich heen staan te kijken en afvragen waar ze in beland zijn.
Beetje jammer.

Ben trouwens op zoek naar een remix van Forgot About Dre, die werd gister gedraaid, was heel vet. Het gehele nummer is erin verwerkt (alle lyrics), en het is niet die van Datsik.. Op Youtube kan ik verder weinig vinden. Wilde het nog aan de DJ vragen maar die was opeens verdwenen :grin:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
wobble zei:
Deze meschien ?
[youtube]-XCVLsn5ZXw[/youtube]
Klik om te vergroten...
Nee, dat is ie niet. Dat is namelijk "Still D.R.E" en niet "Forgot about Dre" :)

Maar wel een leuke remix :tongueout:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ahh.. het bleken dus gewoon mashup's van die gast zelf te zijn.

Hier te beluisteren (Zowel DRE als Ayo): http://soundcloud.com/ghosryda

Al moet ik zeggen dat ze 'live' veel vetter klonken, maar dat zal aan de vrouwelijke vormen op de dansvloer gelegen hebben :hearteyes: :rock:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#7
-verkeerdje knop gedrukt-
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
Winterdip?->WinterDub :stoned:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qh4qcY9Rsdo&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qh4qcY9Rsdo&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uulpDfGIvw8&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uulpDfGIvw8&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

en dan deze
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BunrlLQ6kzE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BunrlLQ6kzE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Dubstep-Technisch niet bijster origineel maar echt een ontzettend vette remix vind ik (staan meer mooie Radiohead dubstep remixes op youtube zag ik, zeker t luisteren waard :wink: )

edit: http://www.youtube.com/watch?v=2gs0yQ-39cY vooral deze trouwens, was echt alsof ik het origineel weer voor het eerst hoorde dat gevoel. ('t origineel is nu bijna een soort carnavalskraker de band weigert het ook nog te spelen...)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
[youtube]-kE5IYNjFXQ[/youtube]
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
zelf vind ik de originele nummers van radio head beter maar die van kosheen is zeer relaxed :3
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Radiohead ruled sowiesow over alles :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
[youtube]2-Mq7TbRzK8[/youtube]
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die remix van Kosheen is echt een knaller. Ik weet nog toen ik hem voor het eerst hoorde, heb ik hem een keer of 20 achter elkaar op gezet. En keer op keer ging ik kapot bij die synth 1:52 en 1:59, echt zo bruut.

Sowieso is plastician een ferme baas.


Een van de weinige dubstep nummers waarbij ik gewoon emotioneel werd.Tranen in m'n ogen van zowel het japanse instrument, de vocal, en de harmonie daartussen. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dubz zei:
Sowieso is plastician een ferme baas.

Klik om te vergroten...

Chillend :3


L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
[/quote]

Geniaal, album gelijk gekocht...ik koop niet vaak wat maar dit is meesterlijk :)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sorry maar dat is toch gewoon een instrumentaal hiphop nummer?

Pas op hoor of ik ga weer PunkStep posten :P

Deze zat tussen een random Dubstep download,iemand een idee waar die tekst sample van is? Treffend nummer in elk geval :smilingimp:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XZH0gf5vUCU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XZH0gf5vUCU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nathaniel zei:
Sorry maar dat is toch gewoon een instrumentaal hiphop nummer?
Klik om te vergroten...

hehe klopt maar hij stond wil in de milky pie mix :grin:

george lenton - troll :rock:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
wobble zei:
Klik om te vergroten...

Die zit inderdaad in de milky pie mix.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij dat eerste videotje van walldac , beweegt die afbeelding? of houdt m'n kop me weer voor de gek?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...38
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."