Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWobble's dubstep hoek?

Wobble's dubstep hoek?

741 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
[youtube]m2pc9XGDrg4&feature=related[/youtube]

[youtube]HKt0DUlE4_k&feature=related[/youtube]

[youtube]Q5IKo3QWHig&feature=related[/youtube]

[youtube]IOOZ2ppGG2A&feature=related[/youtube]

:rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
wobble zei:
Klik om te vergroten...

Ziek! :rock:


:rock:
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha,

heel mooi om te zien dat er ook dub-heads op dit forum zitten :grin:


Dit blijft toch een van mn alltime favorieten
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kijk al uit naar vanavond!

TENSIONSTEP in Antwerpen:

AIR CAV
BUKEZ FINEZT
SINISTER SOULS
TETSUO
EXCISION
DAYN b2b DALADUBZ
POINT.BLANK
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZGDb3WHRt[/youtube]
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dikke dubstep @ Patronaat (Haarlem)

* ZA. 16 Oktober 2010
* Kleine Zaal
* Prijs: € 10,-
* Tijd: 23.00 - 04.00 uur (18+)
* Tags: Dubstep beuken breakcore drumnbass raggacore jungle

Voor deze editie van Dikke Dubstep wordt de samenwerking opgezocht met de Amsterdamse party Brass Knuckles. Zij staan bekend om teeth grinding en kaakslopende beuk dubstep en nemen daarvoor niemand minder dan Bong-Ra mee!
Hij staat vooral bekend om zijn killer jungle, breakcore en gruwelijke drum n bass, maar op zijn laatste album was ook dikke dubstep te vinden. Jason Kohnen, zoals het in zijn paspoort vemeld staat, begon in de jaren '80 als bassist en drummer in metalbands (onder andere Celestial Season), maar richtte zich halverwege de jaren '90 onder invloed van gabber op elektronica. En zo zag Bong-Ra het levenslicht, door duister te blijven.

De beats van Devnik klappen er ook goed op, maar hebben tegelijkertijd slicke subtiliteit. Dat komt misschien doordat hij startte met het produceren met electro tracks, op een Engels label terecht kwam en daar geïnfecteerd werd met het dubstep virus. Zijn dubsteptracks worden ondertussen uitgegeven door Dubline Audio en hij deelde de decks met onder andere Borgore en Cookie Monsta.

Verder staat de ex-titelhouder voor beste DNB dj van Nederland op het podium: Flanagan! En als organisator van Brass Knuckles, de man achter dubstep.nl, dubstep-zine Brrrap! én het label Subbalicious mag Osiris natuurlijk ook niet ontbreken.
Klik om te vergroten...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Archibald zei:
ik kijk al uit naar vanavond!

TENSIONSTEP in Antwerpen:

SINISTER SOULS
TETSUO
EXCISION
POINT.BLANK
Klik om te vergroten...

Fokking jaloers!! :P

Binnen kort in Nijmegen.

http://partyflock.nl/images/upload/251367_original.png

natuurlijk aanwezig :rock:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
4 nieuwe tracks van Downlink.


:rock:
G
GurtsmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
wobble zei:
Klik om te vergroten...

Super, hoop deze editie van Kaputt wel mee te maken, bij de vorige editie drie weken terug werd ik uit het LVC getrapt, omdat ik te strak stond...
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
Fokking jaloers!! :P
Klik om te vergroten...

TERECHT het was echt massive!!!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er was eens in dit topic een ziek nummer met een gast die heel ziekelijk over zijn mes begon te jammeren, maar ik kan het niet vinden. Weet iemand welke ik bedoel?
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aalpoepert zei:
Er was eens in dit topic een ziek nummer met een gast die heel ziekelijk over zijn mes begon te jammeren, maar ik kan het niet vinden. Weet iemand welke ik bedoel?
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet zeker maar kon nog wel eens van Bratkilla zijn

COOKIE MONSTA!!


M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#14
[youtube]edit&f=24&sid=055efaab36e1e6991e6fa7fa3a527c15&t=24276&p=957750#preview[/youtube] het lukt me nu sorry lol
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
[youtube]S7DDsp0F2sU&feature=related[/youtube]

[youtube]jcH28C10Swc&feature=related[/youtube]

KWAAK!!!!!!
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sweet_Shadow zei:
Dikke dubstep @ Patronaat (Haarlem)

* ZA. 16 Oktober 2010
* Kleine Zaal
* Prijs: € 10,-
* Tijd: 23.00 - 04.00 uur (18+)
* Tags: Dubstep beuken breakcore drumnbass raggacore jungle
Klik om te vergroten...
[/quote]

Ik was daar! Alle DJ's vond ik maar beetje tegenvallen totdat Bong-Ra kwam..jezus wat een baas :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nieuwe artiest die wat zieke shit produceerd al zeg ik het zelf. :rock:

L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet dus, gaat lekker...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Line-up /

Magnetic Man, Skream, Benga, Artwork
Gomes
Brutuzz
Piro
Nymfo
Black Sun Empire
Vader

Vanavond in Paradiso :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
die nieuwe van Borgore is beter :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...38
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."