#1
Ik vond ze wel zwaar kicken @ Noisia's release party :P.
Xeloc zei:Ik vond ze wel zwaar kicken @ Noisia's release party :P.
Xeloc zei:Ja klopt, maar ze mc'de daar echt wel goed.
Ze braken echt de tent af!
Xeloc zei:Die wall of death was echt gaaf, want ik had geen idee wat er gebeurde en iedereen vloog langs, had zelf het gevoel dat ik niet geraakt werd!
Was mijn eerste keer XTC op een feestje :P.
seth zei:Xeloc zei:Die wall of death was echt gaaf, want ik had geen idee wat er gebeurde en iedereen vloog langs, had zelf het gevoel dat ik niet geraakt werd!
Was mijn eerste keer XTC op een feestje :P.
Wall of death op een dubstep feest? dat maak ik alleen mee op hardcore shows
Nathaniel zei:

Xeloc zei:Ja, joker was goed! Had er eerst niet zo veel van verwacht omdat hij nogal softe dubstep draait. Maar dat viel reuze mee.
Alleen aankomende Dub 'n Dwars weet ik niet. Ik ken die gastjes helemaal niet!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."