#1
Van mij mogen er wel meer feestjes komen. Zoals as zatedag, ga ik kijken is er alleen iets in Heerlen en Den Haag, in Den Haag wel dat dikke festival, misschien dat maar crashen...


Xeloc zei:Wôôôt!!! Dat is briljant!! Charlie the unicorn remix!

seth zei:
huntin wabbits
!Xeloc zei:Dub en Dwars waarschijnlijk niet, die line up doet mij dus niks. Breakfast = ?
Oud en Nieuw ben ik er waarschijnlijk wel!
Supervet, alleen jammer dat ze over die hele cd die sample net iets te vaak herhalen. Hij komt me wel bekend voor, is die van youtube? (Die "Owh my gawd" sample)DamienDope zei:Aalpoepert zei:Owh Maai Gawd!DamienDope zei:[youtube]WSeNSzJ2-Jw[/youtube]
![]()
![]()
![]()
Kippenvel hè?
Aalpoepert zei:Supervet, alleen jammer dat ze over die hele cd die sample net iets te vaak herhalen. Hij komt me wel bekend voor, is die van youtube? (Die "Owh my gawd" sample)DamienDope zei:Aalpoepert zei:Owh Maai Gawd!
Kippenvel hè?
Haha dus ik verstond het ook nog eens verkeerdblu zei:Sample is van dit filmpje:
Deze versie vind ik vetter trouwens, de remix van Noisia:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."