Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe komen jullie de langste party's door?

Hoe komen jullie de langste party's door?

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ItalianoLid
01-01-2024, 00:00
#1
---Heb niet erg lang gezocht of er al een dergelijk topic bestaat, indien het geval, excuses en verwijs maar door :grin: ---

Beste drugsgebruikers,

Vraag me toch af hoe sommige onder jullie het vol houden 12 uur of langer op een party te staan en nog steeds aardig fit te zijn...?

Wat ik zelf doe is beetje rustig beginnen met paar biertjes, daarna wat MDMA, nog later wat GHB erbij, en eventueel nog wat hasj op het eind, maar dan houd het gewoon op en ben ik gesloopt...

Zeker nu tijdens ADE, als je ziet dat mensen van het ene feest naar het andere trekken, nachten doortrekken e.d.

Hoor graag jullie ervaringen :)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat verschilt natuurlijk per persoon. De een houdt het vol op MDMA, de ander op alcohol, Red Bull (!), wiet enz. De enige die er echt makkelijk mee weg komen zijn speedgebruikers. Die houden het makkelijk vol en kunnen dagen achter elkaar doorgaan. Nou raad ik je dat zeker niet aan, maar het is wel een feit.
A
Acid BoyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik doe dit vooral met MDMA en xtc.
Je bent nog heel fit en je kan blijven doorgaan met feesten het is echt een super ervaring.
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdens het feest xtc en/of speed, en direct er wat speed om helder te worden en wakker te blijven tot ik thuis ben. Voor het eerst geprobeerd afgelopen weekend en werkte super :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Simpel, wat wiet en drank , thats all folks.
:)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed doet wonderen.
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#7
urtinriZ zei:
Tijdens het feest xtc en/of speed, en direct erna wat speed om helder te worden en wakker te blijven tot ik thuis ben. Voor het eerst geprobeerd afgelopen weekend en werkte super :)
Klik om te vergroten...
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga nu nooit meer naar party's want daar ben ik echt een beetje te oud voor geworden :grin:

Maar 20 jaar geleden begonnen we op vrijdagavond (veel XTC!!) en gingen we doorzakken bij iemand thuis met speed bommetjes tot meestal zondagavond!! :rock:
En dat elk weekend....alles gebruikte we ...Drank, Coke, XtC (toen hadden we echt de beste pillen die er ooit zijn geweest."Salmiakjes" heten die dingen.....Man man wat ging je daar lekker op! Pure MDMA en oh wat waren we toch allemaal dikke matties hahaha (onder invloed hielden we zoveel van elkaar :mrgreen: )
En ja met speedbommetjes kon je heeeel lang doorgaan!! Weet nog steeds niet of ik daar veel schade van heb opgelopen....maar ja zullen we nooit weten!
Multigroove was mn lust en mn leven destijds!!
THE GOOD OLD DAYS!!! :rock:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#9
koffie :rock:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik neem gewoon wat er in aanbieding is behalve keta.. ook geen lsd als mijn hoofd er niet naar staat of gene zin heb om te lang door te trekken

makkelijkst is natuurlijk speed, maar ook niet altijd zin in
liefst 2c-b of mdma, soms ook coke
lsd is goed voor open air feesten in de zomer, alleen kut da ik er moeilijk op inslaap
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#11
het klinkt wellicht wat flauw, maar als de koek op is, is ie op.

dan kan je wel gaan lopen rekken, daar heb je een hele apotheek voor met middelen, maar uiteindelijk krijg je een dikke rekening met woekerrente

kortom; het handigste lijkt mij mij; gaan tot 't gaatje, en dan schluss

:wave:
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
3 pillen (soms met keta erbij) en daarna speed (en vaak nog wat keta) en daartussen wiet en paar biertjes maar vooral water :smoke:
A
ADutchNightmareLid
01-01-2024, 00:00
#13
Keta is toch geen partydrug?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
ADutchNightmare zei:
Keta is toch geen partydrug?
Klik om te vergroten...

heb vroeger wel paar keer meegsnoven (mixje van coke en keta) en vond dit zeker te doen op partys, ketamine losstaand nog niet gedaan op een party.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een wat ervaren gebruik die weet wat, waar en hoe die dingen moet doen kan kets wel op feestjes gebruiken. Als het je eerste aanraking is met drugs denk ik niet dat het heel tof zal zijn.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flink aan het bier en de hele dag door dik vreten... hmmm lekker
of
Lekker aan de pillen met af en toe wat bier en er 3 uur voor het einde al als een randdebiel er uit zien :confused: :confused:
of
Rustig aan, af en toe een halfje en voor het feest een bescheiden bommetje/lijntje pep

Optie nummer 2 heeft mijn voorkeur :hearteyes: :mrgreen: :sunglasses:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zolang mogelijk wachten om te nemen, als je echt bijna omver valt van moeheid dan is het moment daar om wat nemen.
Zo heeft het feestje meestal een mooie afsluiter ipv een chagrijnige :)

grts
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#18
mandragora zei:
Zolang mogelijk wachten om te nemen, als je echt bijna omver valt van moeheid dan is het moment daar om wat nemen.
Zo heeft het feestje meestal een mooie afsluiter ipv een chagrijnige :)

grts
Klik om te vergroten...
Voor de meeste personen is dat geen optie. Daarbij wil aan het begin ook al optimaal genieten. Aan het einde staat toch iedereen stil, kan je dan beter als een afterglow hebben dan het halve feest er nuchter te staan.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik geniet liever optimaal van xtc oid als de zon opkomt, echt een heerlijk gevoel.

grts
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#20
mandragora zei:
Ik geniet liever optimaal van xtc oid als de zon opkomt, echt een heerlijk gevoel.

grts
Klik om te vergroten...
Of ondergaat, op een festival :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."