Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer alleen naar een feest

1ste keer alleen naar een feest

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus dit had ik al een hele tijd gepland om is alleen naar een feest te gaan, tuurlijk zijn er daar mensen die ik ook ken.
Eigenlijk was dit 1 van de beste feesten die ik heb gehad heb geen drugs gebruikt.
Want feesten is ook leuk zonder drugs het hoeft niet altijd met pillen of speed te zijn etc...
Heb de hele tijd staan skanken vanvoor soms met random mensen :) heb me goed geamuseerd had niet echt nood aan maten, het enige wat ik wou was gewoon lekker dansen op de muziek en dat heb ik gedaan.
Voelde me op het einde wel wat moe dan heb ik ook besloten om naar huis te gaan was maar 10min van me huis wandelen. :)
Nu vroeg ik me af of jullie ook wel eens alleen naar feesten gaan of ging.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nooit gedaan eigenlijk, heb er wel eens over nagedacht toen ik een kaartje had en niemand meer heen ging van onze vrienden. Uiteindelijk niet gegaan. Ik ga niet alleen naar een feestje voor de muziek maar vooral ook voor de gezelligheid.
P
ParelcouscousLid
01-01-2024, 00:00
#3
transformated zei:
Dus dit had ik al een hele tijd gepland om is alleen naar een feest te gaan, tuurlijk zijn er daar mensen die ik ook ken.
Eigenlijk was dit 1 van de beste feesten die ik heb gehad heb geen drugs gebruikt.
Want feesten is ook leuk zonder drugs het hoeft niet altijd met pillen of speed te zijn etc...
Heb de hele tijd staan skanken vanvoor soms met random mensen :) heb me goed geamuseerd had niet echt nood aan maten, het enige wat ik wou was gewoon lekker dansen op de muziek en dat heb ik gedaan.
Voelde me op het einde wel wat moe dan heb ik ook besloten om naar huis te gaan was maar 10min van me huis wandelen. :)
Nu vroeg ik me af of jullie ook wel eens alleen naar feesten gaan of ging.
Klik om te vergroten...

Dit is wel interessant eigenlijk! Ik heb natuurlijk wel eens gehad dat ik na wat snoepjes mijn vrienden kwijt raakte en in mijn eentje een good time met anderen had, maar echt alleen naar een feest? En dan zonder drugs? Cool! Ik denk dat ik een keer een goedkoop feest met leuke muziek ga uitkiezen en dit ga proberen. Ik denk echter dat ik te zwak ben om geen pilletje mee te nemen voor de zekerheid haha :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dat probleem op 1 januari. Mijn vrienden en vriendinnen gaan allemaal wat anders doen. Ik ga op oud jaars avond namelijk gewoon thuis chillen met een vriendinnetje met een paar truffels.

Maar 1 januari wil ik graag lekker dansen fijne muziek. Maar zoals ik al zei iedereen wil wat anders en de meeste zijn bereid mega lang in de rij te staan om waarschijnlijk ergens niet binnen te komen :wink: Ik trek dat echt niet na een half uur draai ik om en ga naar huis.

Dus heb nu een kaartje voor loveland gekocht in Amsterdam (waar ik ook woon) en ga dus maar alleen haha nooit gedaan maar whatever 2C-B mee en beetje pep mee en knallen.
K
Kimmie20Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zit er al een tijdje overna te denken om eens alleen te gaan. Ik zou alleen niet weten welke feestjes dan leuk zijn..
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij geld eigenlijk toch maar 1 regel. Zolang ik maar kan dansen op fijne muziek dan is het goed. Ik moet lekker los kunnen op de muziek. Dus ik kies mijn feestjes uit op muziek. Hou zelf erg van Deephouse en techno. En iedereen met wie ik normaal gesproken ga wil vooral dansen. Soms gaat er iemand mee die vooral erg praatgraag is. Zo iemand schut ik dan snel van me af en die ga ik negeren.

Nou kimmie20 ik ga alleen naar Solar 20th anniversary in Amsterdam van 1 op 2 jan.


Kimmie20 zei:
Ik zit er al een tijdje overna te denken om eens alleen te gaan. Ik zou alleen niet weten welke feestjes dan leuk zijn..
Klik om te vergroten...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kies me feestjes meestal uit op muziek wat jump up dnb is. Vind de feestjes waar ik soms alleen naar toe ga de beste feestjes. Je leert meestal wat nieuwe mensen kennen of je kan naar een feestje gaan waar je mensen kent soms sta ik dan gewoon effe bij de groep zeg ik hallo tegen iedereen en dan doe ik weer me eigen ding lekker dansen :wink:. Als de muziek en sfeer goed zijn is het feestje altijd goed :). Kimmie kies een feestje met de muziek die je graag luister en gewoon met een smile op je gezicht naar het feestje gaan en genieten :).
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ik een keer gedaan en was een magische avond. Ja, wel met drugs dus :P Het mooie is dat je van niemand afhankelijk bent en je raakt echt met iedereen aan de praat. Je kan echt volledig je eigen gang gaan. Er was daar ook niemand die ik kende dus er was echt 100% vrijheid. Dit is zeker een aanrader, maar doe het dan wel op een groot goed feest waar de stemming er echt goed in zin :wink:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
ooscaar zei:
Heb ik een keer gedaan en was een magische avond. Ja, wel met drugs dus :P Het mooie is dat je van niemand afhankelijk bent en je raakt echt met iedereen aan de praat. Je kan echt volledig je eigen gang gaan. Er was daar ook niemand die ik kende dus er was echt 100% vrijheid. Dit is zeker een aanrader, maar doe het dan wel op een groot goed feest waar de stemming er echt goed in zin :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat is zeker waar wat je zegt. :)
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#10
(Nog) niet alleen naar een feest.. wel 3-4x wezen stappen.. omdat niemand toen mee wilde #Koosvriendloos.
Dat was wel 2 jaar geleden, in het begin van mijn party-fase..

Maar alleen naar een feest gaan zou ik ook kunnen doen, als niemand mee wilt. Daar op het feest maak je toch weer nieuwe vrienden, nuchter of niet! :grin:

Als ik alleen ben, en iemand vraagt of ik alleen ben, dan lieg ik altijd. Ik zeg nooit dat ik alleen ben.. dalijk doen ze iets in mijn drankje en ga ik nokkie nokkie en word ik ontvoerd of zo :openmouth:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn vrienden waarmee ik altijd naar festivals ga, die gaan naar Australie op wereldreis. Dat zijn mijn beste vrienden waar ik eigenlijk alles mee doe. (ik heb niet zoveel vrienden :rolleyes:). Dus als zij weg zijn ga ik gewoon in mijn eentje naar feesten. De praktijk wijst uit dat als ik met vrienden naar een festival of feest ga ik toch altijd mijn eigen ding ga doen. En hun dan toch zo goed als de hele avond niet zie. Dus ik maak me er niet zo druk om
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mij leek het nooit een aantrekkelijk idee, maar waar het altijd op uitdraait bij mij op feesten is dat na 2 uur mijn vrienden mij en elkaar kwijt zijn en ik een shitload aan nieuwe geweldige mensen heb ontmoet :grin: met een beetje geluk kom ik mijn eigen vrienden af en toe dan ook nog eens tegen die avond:')

Dus ik ben van plan dit ook eens te plannen! Vooral als je naar feesten gaat waar de mensen superaardig zijn (ahum mdma) lijkt me dit superleuk.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meestal als ik op e feestje eens alleen ben leer ik altijd nieuwe mensen kennen natuurlijk onder invloed van xtc (niet altijd). Zo was ik laasts tegen een kerel met een gebroken arm aan het praten en die zij gewoon heb wat xtc binnen en wiet gerookt heb dan ook nog zo'n kerel tegengekomen en die ze been was gebroken maar hij had ook xtc gebruikt. Vond het best wel grappig eigenlijk.
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#14
transformated zei:
Meestal als ik op e feestje eens alleen ben leer ik altijd nieuwe mensen kennen natuurlijk onder invloed van xtc (niet altijd). Zo was ik laasts tegen een kerel met een gebroken arm aan het praten en die zij gewoon heb wat xtc binnen en wiet gerookt heb dan ook nog zo'n kerel tegengekomen en die ze been was gebroken maar hij had ook xtc gebruikt. Vond het best wel grappig eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Haha, je topic heeft me aan het denken gezet! Ga het binnenkort eens uitproberen op n junp up feest waar iedereen natuurlijk flink zal gebruiken, dit keer van plan zelf niet te gebruiken. Heeeel andere ervaring lijkt me dat maar zeker niet verkeerd :grin:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
uncoolbeatle zei:
transformated zei:
Meestal als ik op e feestje eens alleen ben leer ik altijd nieuwe mensen kennen natuurlijk onder invloed van xtc (niet altijd). Zo was ik laasts tegen een kerel met een gebroken arm aan het praten en die zij gewoon heb wat xtc binnen en wiet gerookt heb dan ook nog zo'n kerel tegengekomen en die ze been was gebroken maar hij had ook xtc gebruikt. Vond het best wel grappig eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Haha, je topic heeft me aan het denken gezet! Ga het binnenkort eens uitproberen op n junp up feest waar iedereen natuurlijk flink zal gebruiken, dit keer van plan zelf niet te gebruiken. Heeeel andere ervaring lijkt me dat maar zeker niet verkeerd :grin:
Klik om te vergroten...

Haha zolang de sfeer goed is is het altijd leuk. Moet ook nog eens naar dnb feestje het is al zeker 2 maanden dat ik niet meer ben uitgeweest.
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#16
transformated zei:
uncoolbeatle zei:
transformated zei:
Meestal als ik op e feestje eens alleen ben leer ik altijd nieuwe mensen kennen natuurlijk onder invloed van xtc (niet altijd). Zo was ik laasts tegen een kerel met een gebroken arm aan het praten en die zij gewoon heb wat xtc binnen en wiet gerookt heb dan ook nog zo'n kerel tegengekomen en die ze been was gebroken maar hij had ook xtc gebruikt. Vond het best wel grappig eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Haha, je topic heeft me aan het denken gezet! Ga het binnenkort eens uitproberen op n junp up feest waar iedereen natuurlijk flink zal gebruiken, dit keer van plan zelf niet te gebruiken. Heeeel andere ervaring lijkt me dat maar zeker niet verkeerd :grin:
Klik om te vergroten...

Haha zolang de sfeer goed is is het altijd leuk. Moet ook nog eens naar dnb feestje het is al zeker 2 maanden dat ik niet meer ben uitgeweest.
Klik om te vergroten...

Mensen op dnb feestjes zijn als één blije, liefdevolle, vriendelijke commune, kun je nooit te vaak aan meededelen :grin:
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik was dit jaar alleen naar Defqon gegaan.
De avond voor Defqon kreeg ik een smsje van mijn baas waarin zij vermelde dat ik vrij was de volgende dag.
Ik was mega blij en had gelijk op ticketswap een ticket gekocht.
Het enigste was dat het al vrijdag avond laat was en veel vrienden van mij niet te bereiken waren.
Dus ik besloot alleen te gaan.

En ik heb een prima tijd gehad.
Veel mensen ontmoet van duitsers tot engelsen tot mensen die waus in het gras zaten.
Ik voelde me eigenlijk alleen bij het einde wat alleen (Kwam ook door de xtc) werd er een beetje vaag van bij het einde.
Maar zou het zo weer doen.
Ontzettende leuke tijd gehad.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Afgelopen zaterdag was ik met vrienden op een feestje en een vriendin ging naar de wc. Komt ze terug met een jongen: 'Kijk dit is Stefan, die gaat met ons mee want hij is alleen en z'n vriendin komt pas over een paar uur hier!'

Ik denk dat je echt binnen no time matties maakt haha. Wij hebben de hele dag met hem (en later die vriendin er ook bij) opgetrokken.
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben ook een tijd alleen naar feestjes geweest. Waren wel meestal house of technofeestjes in het poppodium hier in mijn stad. Dus ik wist dat er goede muziek was om te dansen en dat de gebruikelijke mensen er toch zouden zijn. Tegenwoordig heb ik weer nieuwe mensen kennis laten maken met deze muziek en ga ik met hen :)
Maar alleen gaan kan super zijn, je hoeft met niemand rekening te houden, je kunt lekker wat drinken en gek doen en op een bepaald moment sta ik toch met iedereen te praten en dansen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
transformated zei:
Dus dit had ik al een hele tijd gepland om is alleen naar een feest te gaan, tuurlijk zijn er daar mensen die ik ook ken.
Eigenlijk was dit 1 van de beste feesten die ik heb gehad heb geen drugs gebruikt.
Want feesten is ook leuk zonder drugs het hoeft niet altijd met pillen of speed te zijn etc...
Heb de hele tijd staan skanken vanvoor soms met random mensen :) heb me goed geamuseerd had niet echt nood aan maten, het enige wat ik wou was gewoon lekker dansen op de muziek en dat heb ik gedaan.
Voelde me op het einde wel wat moe dan heb ik ook besloten om naar huis te gaan was maar 10min van me huis wandelen. :)
Nu vroeg ik me af of jullie ook wel eens alleen naar feesten gaan of ging.
Klik om te vergroten...
Dus je hebt ook geen bier op eerlijk :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."