#1
Dus dit had ik al een hele tijd gepland om is alleen naar een feest te gaan, tuurlijk zijn er daar mensen die ik ook ken.
Eigenlijk was dit 1 van de beste feesten die ik heb gehad heb geen drugs gebruikt.
Want feesten is ook leuk zonder drugs het hoeft niet altijd met pillen of speed te zijn etc...
Heb de hele tijd staan skanken vanvoor soms met random mensen
heb me goed geamuseerd had niet echt nood aan maten, het enige wat ik wou was gewoon lekker dansen op de muziek en dat heb ik gedaan.
Voelde me op het einde wel wat moe dan heb ik ook besloten om naar huis te gaan was maar 10min van me huis wandelen.
Nu vroeg ik me af of jullie ook wel eens alleen naar feesten gaan of ging.
Eigenlijk was dit 1 van de beste feesten die ik heb gehad heb geen drugs gebruikt.
Want feesten is ook leuk zonder drugs het hoeft niet altijd met pillen of speed te zijn etc...
Heb de hele tijd staan skanken vanvoor soms met random mensen
Voelde me op het einde wel wat moe dan heb ik ook besloten om naar huis te gaan was maar 10min van me huis wandelen.
Nu vroeg ik me af of jullie ook wel eens alleen naar feesten gaan of ging.
). Dus als zij weg zijn ga ik gewoon in mijn eentje naar feesten. De praktijk wijst uit dat als ik met vrienden naar een festival of feest ga ik toch altijd mijn eigen ding ga doen. En hun dan toch zo goed als de hele avond niet zie. Dus ik maak me er niet zo druk om