Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favoriete festival

Jouw favoriete festival

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wilde eigenlijk Lowlands antwoorden, maar denk dat ik toch voor Dour ga. Die sfeer en al die leipe mensen :hearteyes:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dominator for sure, daarna komt masters of hardcore en als laatste katharsis
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sziget!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#4
liquicity!
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zijn nog echt een aantal festivals die ik wil meemaken, maar eentje waar ik sowieso elk jaar heen zal gaan is Defqon.1 - een weekend lang losgaan met echt de dikste line-up die mogelijk is in de hard-dance scene :rock:
G
GooihiermaarinLid
01-01-2024, 00:00
#6
La Truite Magique is mijn favoriet
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vond shoeless echt geweldig, helaas was de afgelopen keer de laatste :'( Nieuwe hoop is gevestigd op het familiar forest festival
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Czechtek...
T
ThekaasxLid
01-01-2024, 00:00
#9
sziget natuurlijk!
X
XtseeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paradigm Festival.. ennnn Awakenings
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Melt! Festival in Duitsland (Ferropolis, in de buurt van Berlijn). Ongekend terrein, heerlijke mensen en sfeer, niet te vergelijken met Nederlandse festivals! Ben er nu 2x geweest in totaal.

Highlights zijn de Tijdloze 'Sleepless Stage', de grote variatie van artiesten en het industriële terrein.

D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nature One! Heerlijke Duitse Techno
t
t3ll4v1stLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben ik toch een beetje de mainstream eend in de bijt denk ik :mrgreen:
Festifals die voor 2017 geplant staan:

-ConcertAtSea (gewoon chill)
-Tommorowland
-TheflyingDutch
-Mysteryland

Verder allerlei rauwe technofeestjes hier en daar, maar dat zijn geen festivals. :)
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind psy-fi erg chill. Ga komend jaar ook, Ozora in Hongarije staat ook op de planning. Daarnaast vond ik Graefenthal (heet tegenwoordig KlosterFest) ook leuk, ben ik 3 jaar geweest, een house/techno festival. En vroeger jaren naar Solar geweest, maar daar vind ik nu echt niks meer aan, verschrikkelijk druk, teveel vervelende mensen en stomme regeltjes.
R
RaoulDukeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Titel zegt het natuurlijk al, wat is jouw favoriete festival om te poppen??

TS favoriet is: Paradigm festival :rock: :rock:
T
TichorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha jaaa Paradigm Festival deze zomer zeker weer!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ik eigenlijk niet?! Wou zeggen Soenda, maar daar heb ik het dit jaar niet eensch gedaan.
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Afro Latino :stoned:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#19
GMM(Graspop metal meeting) all the way ^^
Lekker eventjes jezelf zijn zonder dat iemand je raar aankijkt omdat je metal luistert!
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet onwijs veel ervaring met festivals maar Soenda was toch wel een dikke prima!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."