Ik wilde eigenlijk Lowlands antwoorden, maar denk dat ik toch voor Dour ga. Die sfeer en al die leipe mensen
#2
Dominator for sure, daarna komt masters of hardcore en als laatste katharsis
#3
Sziget!
#4
liquicity!
#5
Zijn nog echt een aantal festivals die ik wil meemaken, maar eentje waar ik sowieso elk jaar heen zal gaan is Defqon.1 - een weekend lang losgaan met echt de dikste line-up die mogelijk is in de hard-dance scene
#6
La Truite Magique is mijn favoriet
#7
Ik vond shoeless echt geweldig, helaas was de afgelopen keer de laatste :'( Nieuwe hoop is gevestigd op het familiar forest festival
#8
Czechtek...
#9
sziget natuurlijk!
#10
Paradigm Festival.. ennnn Awakenings
#11
Melt! Festival in Duitsland (Ferropolis, in de buurt van Berlijn). Ongekend terrein, heerlijke mensen en sfeer, niet te vergelijken met Nederlandse festivals! Ben er nu 2x geweest in totaal.
Highlights zijn de Tijdloze 'Sleepless Stage', de grote variatie van artiesten en het industriële terrein.
#12
Nature One! Heerlijke Duitse Techno
#13
Ben ik toch een beetje de mainstream eend in de bijt denk ik
Festifals die voor 2017 geplant staan:
Verder allerlei rauwe technofeestjes hier en daar, maar dat zijn geen festivals.
#14
Ik vind psy-fi erg chill. Ga komend jaar ook, Ozora in Hongarije staat ook op de planning. Daarnaast vond ik Graefenthal (heet tegenwoordig KlosterFest) ook leuk, ben ik 3 jaar geweest, een house/techno festival. En vroeger jaren naar Solar geweest, maar daar vind ik nu echt niks meer aan, verschrikkelijk druk, teveel vervelende mensen en stomme regeltjes.
#15
Titel zegt het natuurlijk al, wat is jouw favoriete festival om te poppen??
TS favoriet is: Paradigm festival
#16
Haha jaaa Paradigm Festival deze zomer zeker weer!
#17
Heb ik eigenlijk niet?! Wou zeggen Soenda, maar daar heb ik het dit jaar niet eensch gedaan.
#18
Afro Latino
#19
GMM(Graspop metal meeting) all the way ^^
Lekker eventjes jezelf zijn zonder dat iemand je raar aankijkt omdat je metal luistert!
#20
Niet onwijs veel ervaring met festivals maar Soenda was toch wel een dikke prima!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.