Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyy lieve mensen, nadat ik al een tijdje op dit forum heb rondgekeken en onwijs veel interessante dingen heb gelezen heb ik ook eindelijk een profiel gemaakt. Ik ben een jongen van 18 jaar en heb ervaring met xtc en wiet. Nu is het alleen zo dat ik de laatste maanden (!) eigenlijk altijd als ik blow paranoia wordt. Ik heb het gevoel dat iedereen me moet pakken en dat iedereen zeg maar ''cool en normaal'' is behalve ik. Ik wordt heel erg schrikachtig en klap eigenlijk altijd dicht en zeg dan niks meer. In grote groepen vind ik het sowieso niet chill. Nu heb ik na 2 jaar met plezier te hebben geblowd beslist om maar te stoppen en dat voelt voorlopig goed aan. (ben pas 2 weken gestopt) Omdat ik wel geinteresseerd ben in tripmiddelen wil ik graag paddo's uit gaan proberen. Het liefst wil ik eigenlijk lsd een keer gebruiken maar ik heb gelezen dat het beter is om daar mee te wachten als je ouder bent. Nu is mijn vraag: gaat dat paranoïde zijn een rol spelen als ik paddo's ga nemen??"
"Bedankt voor je reactie. Ik neem aan dat dit dus ook voor de lsd geldt? Dan zit er niets anders op om te wachten. Na veel op dit forum gelezen te hebben snap ik wel dat drugsgebruik heel mooi kan zijn zolang je nadenkt bij wat je doet. Geweldig platform is dit trouwens! Informatie over drugsgebruik wordt hier aangeboden op een manier die niet verheerlijkend is en de gevaren ook blootlegd, mijn complimenten daarvoor. Denk je trouwens dat het lang duurt voordat ik me weer op gemak voel bij een trip? Ik heb namelijk het gevoel dat het de laatste tijd ook in mezelf sluipt als ik niet geblowd heb. Niet ernstig ofzo maar ik ben zeker wel onzekerder dan voordat ik blowde."
"Haha, ja dat klopt natuurlijk"
"Beste forumleden, Heb het forum al aardig doorgespit maar ik kom er nog niet helemaal uit wat nou een veilige en fijne manier om benzo's te gebruiken. Ik heb ze namelijk nog nooit gebruikt en mijn maten eigenlijk ook niet. Punt is dat ik soms na een dag/nacht gebruiken niet kan tukken. Nu kan ik Diazepam komen maar zou graag willen weten met welke drugs jullie het combineren. Ik lees namelijk dat uppers en downers combineren niet echt een heel goed idee is. Tegelijkertijd vind ik het heerlijk om eerst te drinken voordat ik verder aan de xtc en/of pep ga. Dus in principe ben ik soms al uppers met downers aan het combineren. Deze zomer ga ik namelijk naar meerdere meerdaagse festivals en ik zou graag gewoon wat sneller in slaap willen geraken. Natuurlijk begrijp ik dat je dan op tijd moet stoppen met bijnemen, dat doe ik normaal ook al. Ik ben volgens mij vrij gevoelig hiervoor. Ik kan normaliter aan het eind van de middag ook geen koffie meer drinken want dan raak ik ook niet in slaap. Zou dan een kleine dosis Diazepam uitkomst kunnen bieden? Ook las ik over eventuele effecten van geblurde spraak de dag erna, hoe erg is dat? En tot slot las ik ook op dit forum dat je eigenlijk niet slaapt onder benzo's maar je gewoon KO bent. Dat kan ook al fijn zijn (zie: plafonddienst) maar dan zou ik het voor het slapen ook niet hoeven doen eigenlijk. Graag jullie advies! Er gaat trouwens ook nog 2cb en Ket mee, maar daar ben ik niet van plan het mee te gaan combineren."
"Titel zegt het natuurlijk al, wat is jouw favoriete festival om te poppen?? TS favoriet is: Paradigm festival"