Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar hoeveel festivals gaan jullie in de zomer?

Naar hoeveel festivals gaan jullie in de zomer?

57 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dunnetjess33 zei:
Fool zei:
Ik heb er dit jaar maar ééntje geplanned, Soendaaa! :grin:

Misschien ga ik in juni nog een opwelling er nog ééntje meer te pakken, maar meer dan dat zal het dit jaar niet worden. :)
Klik om te vergroten...

Ga naar Awakenings festival! Daar ga ik ook heen, lekker techno feessie! :grin:
Klik om te vergroten...
Ik wou dat ik kon. :(
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Ik wou dat ik kon. :(
Klik om te vergroten...

Jammer maar er zijn vast nog vele andere in juni! :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Festivals genoeg, maar ik kies ze over het algemeen ook wel een beetje op gelegenheid uit. Bij een mattie die op kamers zit in de buurt oid, ik zie vanzelf wel of er nog wat leuks in begin/mid juni langs komt en anders vind ik het ook niet zo'n ramp dat het dit jaar bij Soenda blijft. :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga 4 juni naar Shoeless en dan in Juli 4 dagen Melt. Tussendoor nog een paar goeie clubavondjes
dus ja ik ben er klaar voor :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben naar DGTL geweest
Ga nog naar:
Soenda
Lentekabinet
Awakenings
By the Creek misschien
Welcome to the Future
Solar of Dekmantel, heb voor Dekmantel een ticket maar kan mss gratis naar Solar
en Paradigm misschien
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 a 3 per week, het is m'n werk. dat klinkt leuker dan het is. van mei tot september heb ik eigenlijk geen ritme wat slaap en dergelijke betreft. niet dat dat anders veel beter is, maar das mn eigen schuld.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Ik heb er dit jaar maar ééntje geplanned, Soendaaa! :grin:

Misschien ga ik in juni nog een opwelling er nog ééntje meer te pakken, maar meer dan dat zal het dit jaar niet worden. :)
Klik om te vergroten...
NOOIT. Dan moeten we even meeten!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Fool zei:
Ik heb er dit jaar maar ééntje geplanned, Soendaaa! :grin:

Misschien ga ik in juni nog een opwelling er nog ééntje meer te pakken, maar meer dan dat zal het dit jaar niet worden. :)
Klik om te vergroten...
NOOIT. Dan moeten we even meeten!
Klik om te vergroten...
Ja ik wil je ook wel eens in het echt spreken Fool! :P ik voel een meeting aankomen. Nog meer Soenda gangers hier?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat gaan we doen dan, leuk! :)
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik trap eigenlijk altijd het seizoen af met mijn gehele dorp, gaan we met 60 man naar Beat thé bridge.

Dit jaar ga ik ook op vakantie met me vriendin dus moet ik wat geld opzij leggen.

Dit jaar ga ik naar de volgende feesten:

hardstyle/core |Beat the bridge (al geweest)
hardstyle | Dedicated outdoor` (misschien)
te veel om op te noemen| Dominator (16 juni uit me hoofd)
techno | Soenda voor de afwisseling ( praktisch een thuis wedstrijd aangezien ik in omgeving Utrecht woon)
Kings of Hardstyle (gratis kaarten gekregen)


ik gebruik eigenlijk altijd 4F maar op soenda maak ik een uitzondering voor de XTC.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heujj leuk de meeting op Soenda wordt steeds groter. Ik maak even een nieuw topic aan in de general chat, kijken hoeveel mensen we kunnen verzamelen : wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#13
MeejheM zei:
Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
Klik om te vergroten...


had wel leuk geweest als je moest werken, ontmoet je ook is iemand achter de schermen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
oortjes zei:
MeejheM zei:
Daar moet ik net niet werken, dus helaas.
Klik om te vergroten...


had wel leuk geweest als je moest werken, ontmoet je ook is iemand achter de schermen.
Klik om te vergroten...
ach dat zijn ook maar mensen :P
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dunnetjess33 zei:
Peppi en Coki zei:
Echter als het festival dan afgelopen is, geeft het toch wel een lekker gevoel (soort van euforie) als je weet dat je ook van een festival kan genieten zónder iets te gebruiken :)
Klik om te vergroten...

Ik ga/ging wel regelmatig "gewoon" uit als BOB, ik heb namelijk geen enkele moeite mee om niets te gebruiken. En ik neem echt niets als BOB, zelfs niet één biertje oid. Alleen op een festival is dat nog niet voorgekomen. Ik ben benieuwd!
Klik om te vergroten...
Een hele dag losgaan op een festival zonder iets te nemen is wel echt vermoeiend. Sliep op de terugreis in de bus en verder die nacht echt als een roos. Is stiekem best wel lekker eigenlijk :rolleyes:

Maarja, als je het al vaker de BOB bent, dan zal er voor de rest niet echt iets speciaals aan zijn. Ik ga nauwelijks nuchter stappen/naar feesten dus dan is het best raar.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Peppi en Coki zei:
[
Een hele dag losgaan op een festival zonder iets te nemen is wel echt vermoeiend.

Maarja, als je het al vaker de BOB bent, dan zal er voor de rest niet echt iets speciaals aan zijn. Ik ga nauwelijks nuchter stappen/naar feesten dus dan is het best raar.
Klik om te vergroten...

Ik vind het met alleen wat drank op al erg vermoeind en lang duren. Dat heb ik wel regelamtig op festivals gedaan, alleen drank. De laatste paar uurtjes loop ik dan wel een beetje op mijn tandvlees als ik eerlijk ben. En dat je dan gelijk slaapt thuis is idd heerlijk! Een uur na thuiskomst lig je in coma haha.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind nuchter moeilijker dan met drank op, ligt ook aan de hoeveelheid alcohol. Maar als ik nuchter ben dan merk je gelijk dingen op en als je dronken op een festival staat ben je tenminste nog deels verdoofd waardoor je soms je vermoeide lichaam niet voelt.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Leuk topic en goed om verschillende festivals te lezen :)

Ik ga 4 juni naar Herr Zimmerman in Delft en 13 augustus naar Loveland. De laatste wel bekend. Eerste keer voor mij, maar wel kekker met 'me meissie', zussie en zwager. Dan eindelijk voor het eerst eens alle vier tegelijk aan de Molly :xtc: :wink:
Herr Zimmerman kende ik helemaal niet. Iemand hier daar ervaring mee? :confused: Ben van plan daar te gaan hippyflippen...
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dunnetjess33 zei:
Ik vind het met alleen wat drank op al erg vermoeind en lang duren. Dat heb ik wel regelamtig op festivals gedaan, alleen drank. De laatste paar uurtjes loop ik dan wel een beetje op mijn tandvlees als ik eerlijk ben. En dat je dan gelijk slaapt thuis is idd heerlijk! Een uur na thuiskomst lig je in coma haha.
Klik om te vergroten...
Ligt natuurlijk ook aan hoe erg je losgaat, een beetje dansen vreet natuurlijk veel minder energie dan urenlang losgaan, maar als je nauwelijks koffie/energie/cola drinkt, dan wil één van deze nog wel eens helpen het af te kunnen maken.

Naast dat alcohol er voor zorgt dat ik makkelijker los kan gaan en het de ervaring (iets) leuker maakt, word ik soms er na een tijdje ook wel vermoeid van. Dat ligt heel erg aan het feit of ik van tevoren goed heb geslapen/gezond heb geleefd de dagen ervoor. Zo ja, dan kan ik de hele nacht doorgaan, zo niet, dan kan je mij na een paar uur al opvegen.

Als je nuchter gaat feesten zal je het vermoeiende effect van alcohol niet hebben, maar voel je wel alles (elk pijntje enzo) en is het qua ervaring misschien iets minder dan als je wel onder invloed bent, maar als het goed is, is de ervaring nog steeds wel geweldig als je je op een goed festival bevindt :)
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Telt achter de bar staan trouwens ook als naar een festival gaan? :P Dan kan ik er zeker nog wel een aantal toevoegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."