#1
Ik ga denk ik de tuin helemaal versieren met gekleurde led en doeken etc en dan lekker rondjes lopen met LSD of truffels haha.
Laten we het hopen!Zullen ze gewoon geldig maken voor het jaar erop denk ik, dus je bent je "geluk dat je er kon bemachtigen" niet kwijt.
Ik probeer niet teveel in de toekomst te kijken. Het is super vervelend. Ik ga echt wel een beetje huilen als Psy-Fi niet doorgaat in ieder geval.Maar ben nog in dag-per-dag-en-daarna-zien-we-wel mode...
Er gaan momenteel 100-en mensen per dag dood in Europa aan corona. En jij gaat huilen als een baby als je festivalletje niet doorgaat, met recht denk ik.
Er gaan momenteel 100-en mensen per dag dood in Europa aan corona. En jij gaat huilen als een baby als je festivalletje niet doorgaat, met recht denk ik.
Ik ook,...Ik ga echt wel een beetje huilen als Psy-Fi niet doorgaat in ieder geval.
Bedankt voor de disclaimer. Nu is het minder erg. Ik neem je niet serieus, ben niet bang.![]()
Mooi gesproken... dat is wel echt waar. Toch voel ik me wel een beetje schuldig als ik baal dat een festival niet doorgaat...Inderdaad. Niets egoïstisch aan balen dat een bepaald event waar je naar uitkeek niet doorgaat.
Dat er andere mensen zijn met grotere problemen invalideert je eigen emoties niet. Anders zou je NOOIT iets jammer mogen vinden, want er zit altijd wel iemand anders in een nog slechtere situatie dan jijzelf.
Het is ook belangrijk dat je dingen kunt doen die je leuk vindt. We zijn mensen, geen robots. Maar ja, sommige dingen kunnen nu eenmaal even niet op dit moment. Maar ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen over dat je daarvan baalt, ook al gaat dat soms wat vanzelf. Want je ziet inderdaad de veel grotere problemen op het moment ook.Mooi gesproken... dat is wel echt waar. Toch voel ik me wel een beetje schuldig als ik baal dat een festival niet doorgaat...
Mooi gesproken... dat is wel echt waar. Toch voel ik me wel een beetje schuldig als ik baal dat een festival niet doorgaat...
Jezus wat een heftig verhaal man! We leven met je mee! Hopelijk komt ze er snel bovenop. Heel veel sterkte gewenst!Gister was het allemaal even spannend, ademhalingsproblemen + paniek is een slechte combi. Nu redelijk stabiel, maar wel af en toe met extra zuurstof.
Coronatest duurt 24 uur, dus vanavond weten we pas zeker hoe of wat. Ik denk dat ze moet uitzieken daarzo, totdat beter is.
Er mag iig door de regels maar 1x per dag 1 persoon langskomen, dus dat is wel vervelend.
Toch wel beetje schrikken ook vanwege de jonge leeftijd.
Jezus wat een heftig verhaal man! We leven met je mee! Hopelijk komt ze er snel bovenop. Heel veel sterkte gewenst!
P.S. Hoe oud is ze eigenlijk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."