Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsR.I.P festivallen > Corona..

R.I.P festivallen > Corona..

68 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga denk ik de tuin helemaal versieren met gekleurde led en doeken etc en dan lekker rondjes lopen met LSD of truffels haha.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cerberus zei:
Zullen ze gewoon geldig maken voor het jaar erop denk ik, dus je bent je "geluk dat je er kon bemachtigen" niet kwijt.
Klik om te vergroten...
Laten we het hopen!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is de logische manier voor hen te werk te gaan, een totale refund voor hen is heeeeel duur.
Glastonbury werd vandaag gecancelled, en ze geven iedereen de keuze tussen transfereren naar 2021 of refund.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zal dit jaar nergens om huilen. Althans, niet om het komen te vervallen van festivals, hoe jammer ook..

Laten we hopen dat dat het ergste is wat we dit jaar meemaken..
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn vakantie plannen zijn ook in de soep gelopen. Ik denk dat plannen maken eventjes nutteloos is gezien de situatie zo kan omslaan.
Maar goed nieuws. Het is me vandaag gelukt om een brood te kopen.
L
LuckyMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Ik probeer niet teveel in de toekomst te kijken. Het is super vervelend. Ik ga echt wel een beetje huilen als Psy-Fi niet doorgaat in ieder geval. :sleepy: Maar ben nog in dag-per-dag-en-daarna-zien-we-wel mode...
Klik om te vergroten...

Er gaan momenteel 100-en mensen per dag dood in Europa aan corona. En jij gaat huilen als een baby als je festivalletje niet doorgaat, met recht denk ik.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
LuckyMe zei:
Er gaan momenteel 100-en mensen per dag dood in Europa aan corona. En jij gaat huilen als een baby als je festivalletje niet doorgaat, met recht denk ik.
Klik om te vergroten...

Nou nou, je kan toch teleurgesteld zijn? Ben ik ook, neemt niet weg dat ik voor iedereen hoop dat ze gezond en wel door deze crisis heen komen..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
LuckyMe zei:
Er gaan momenteel 100-en mensen per dag dood in Europa aan corona. En jij gaat huilen als een baby als je festivalletje niet doorgaat, met recht denk ik.
Klik om te vergroten...

Nou nou. Ik werk in een palliatieve zorg context, ik ben de laatste die Corona onderschat. Neem niet alles zo serieus joh, is niet goed voor je. (Daar bedoel ik dus mee mijn bovenstaande reactie, niet Corona, voordat je daar weer over valt.)
L
LuckyMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor de disclaimer. Nu is het minder erg. Ik neem je niet serieus, ben niet bang. :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Ik ga echt wel een beetje huilen als Psy-Fi niet doorgaat in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Ik ook,...

Er zijn inderdaad veel ergere dingen en het slaat eigenlijk helemaal nergens op om me daar druk over te maken... Maar soms ben ik gewoon een egocentrisch klootzakje.. dan baal ik er van als iets waar ik me heel erg op verheug niet doorgaat.... :cry:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
LuckyMe zei:
Bedankt voor de disclaimer. Nu is het minder erg. Ik neem je niet serieus, ben niet bang. :)
Klik om te vergroten...

Ah weet je, ik ben weg hier. Hier heb ik echt geen zin in.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom zou je er niet van mogen balen? Daarmee ontken je toch niet dat er mensen dood gaan.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inderdaad. Niets egoïstisch aan balen dat een bepaald event waar je naar uitkeek niet doorgaat.
Dat er andere mensen zijn met grotere problemen invalideert je eigen emoties niet. Anders zou je NOOIT iets jammer mogen vinden, want er zit altijd wel iemand anders in een nog slechtere situatie dan jijzelf.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cerberus zei:
Inderdaad. Niets egoïstisch aan balen dat een bepaald event waar je naar uitkeek niet doorgaat.
Dat er andere mensen zijn met grotere problemen invalideert je eigen emoties niet. Anders zou je NOOIT iets jammer mogen vinden, want er zit altijd wel iemand anders in een nog slechtere situatie dan jijzelf.
Klik om te vergroten...
Mooi gesproken... dat is wel echt waar. Toch voel ik me wel een beetje schuldig als ik baal dat een festival niet doorgaat...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
Mooi gesproken... dat is wel echt waar. Toch voel ik me wel een beetje schuldig als ik baal dat een festival niet doorgaat...
Klik om te vergroten...
Het is ook belangrijk dat je dingen kunt doen die je leuk vindt. We zijn mensen, geen robots. Maar ja, sommige dingen kunnen nu eenmaal even niet op dit moment. Maar ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen over dat je daarvan baalt, ook al gaat dat soms wat vanzelf. Want je ziet inderdaad de veel grotere problemen op het moment ook.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik baal enorm om corona. Ik ben zelf gecentreerd. Is daar iets mis mee? Moet iedereen alleen maar met andere mensen bezig zijn? Ik ben liever met mezelf en mijn eigen problemen bezig en die los ik ook het liefst zelf op.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Mooi gesproken... dat is wel echt waar. Toch voel ik me wel een beetje schuldig als ik baal dat een festival niet doorgaat...
Klik om te vergroten...

Het wordt compleet uit de context getrokken en opgeblazen door sommigen in dit topic. Ik ga echt niet hardop verkondigen op straat dat het zo erg is dat mijn ‘festivalletje’ niet doorgaat. Ik zou niet durven. Maar dit topic gaat erover. Er is niks om ons schuldig over te voelen. Het was van mij uit niet eens serieus bedoeld, die opmerking (al vind ik het uiteraard heel jammer als Psy-Fi niet doorgaat).

Om dan zo’n sneer te krijgen, van bovenstaande persoon, die viel even verkeerd. Misschien vanwege wat ik als beroep doe, al is dat achteraf eigenlijk ook totaal irrelevant want ik moet me überhaupt, los daarvan, gewoon niks aantrekken van random mensen op dit forum.

Ik reageerde dus wellicht wat overtrokken, maar ja, soms raakt iets je meer dan nodig zou zijn.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Des te meer zal ik genieten volgend jaar!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
HierEnDaarEenFuifje zei:
Gister was het allemaal even spannend, ademhalingsproblemen + paniek is een slechte combi. Nu redelijk stabiel, maar wel af en toe met extra zuurstof.
Coronatest duurt 24 uur, dus vanavond weten we pas zeker hoe of wat. Ik denk dat ze moet uitzieken daarzo, totdat beter is.

Er mag iig door de regels maar 1x per dag 1 persoon langskomen, dus dat is wel vervelend.
Toch wel beetje schrikken ook vanwege de jonge leeftijd.
Klik om te vergroten...
Jezus wat een heftig verhaal man! We leven met je mee! Hopelijk komt ze er snel bovenop. Heel veel sterkte gewenst!

P.S. Hoe oud is ze eigenlijk?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eik zei:
Jezus wat een heftig verhaal man! We leven met je mee! Hopelijk komt ze er snel bovenop. Heel veel sterkte gewenst!

P.S. Hoe oud is ze eigenlijk?
Klik om te vergroten...

21 jaartjes jong nog maar.. Geen medische achtergrond verder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."