Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnderrated/unknown artists

Underrated/unknown artists

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
Dit is echt geweldig
K
KimmiiLid
Laramonjour zei:

Het toppunt van de muziek industrie
Klik om te vergroten...
Brings back memories! Kan hem nog meezingen ook nog hahaha
J
Jane MargolisLid
Kim-93 zei:
Brings back memories! Kan hem nog meezingen ook nog hahaha
Klik om te vergroten...
Ik was echt mega fan, ging helemaal naar Londen toe voor een concert met mijn moeder lol
C
Coke SpookLid
Rivalrie zei:
Lady dana. Snap niet dat zij niet de main act is op defqon....

Klik om te vergroten...

Omdat ze niet heel veel meer draait en heel wat jaren helemaal niet meer draaide op feeste door persoonlijke omstandigheden....
M
Michael-123Lid
Rivalrie zei:
Heerlijk in de auto toen ik nog in het leger zat....

Klik om te vergroten...
Poh, die blijft zo fijn! Deze remix ook tho!

R
RivalrieLid
Michael-123 zei:
Poh, die blijft zo fijn! Deze remix ook tho!

Klik om te vergroten...
Ook nice ! :)
R
RivalrieLid
Coke Spook zei:
Omdat ze niet heel veel meer draait en heel wat jaren helemaal niet meer draaide op feeste door persoonlijke omstandigheden....
Klik om te vergroten...
Oh dat wist ik niet. Was haar een beetje uit het oog verloren
M
Michael-123Lid
Rivalrie zei:
Oh dat wist ik niet. Was haar een beetje uit het oog verloren
Klik om te vergroten...
Laatste jaren stond ze wel op alle grote evenementen op de classics/early stages 👌🏼
C
Coke SpookLid
L
Lid 151097Lid
Prachtig nummer! (Moet er van houden)
Doet me denken aan m'n vader en moeder. Vooral toen ze nog bij elkaar waren, ondanks dat ik het nummer hoorde van m'n vader na dat ze allang uit elkaar waren.
Muziek kan zo veel nostalgie brengen, loveit!

B
BraboFLid
S
StraatPiraatLid
K
KoekieLid
Deze techno-dj zeker eens beluisteren!

TRBL - Cloudless
N
Neo-ShulginistLid
Ik vind Tripswitch behoorlijk underrated. Het is te techno-achtig om psytrance te noemen, te uptempo om echt ambient te zijn en teveel breakbeat om techno te heten. Maar het heeft dus alledrie een beetje in zich: techno, psytrance en ambient. En dan ook nog lekker dromerig maar dan toch wel met een energiek randje?

oliver.jpg

N
Neo-ShulginistLid
Een andere underrated (ambient) artiest vind ik Desert Dwellers. Die lui poepen nieuwe albums uit alsof het warme broodjes zijn, echt niet normaal. Maar vooral dit album The Great Mystery is echt helemaal top, en dan vooral dit nummer. Echt ideaal als je lekker zit te chillen en dan muziek erbij wil waarbij je niet in slaap valt maar die ook niet zo dominant is dat je er niks naast meer kan doen 👌

N
Neo-ShulginistLid
En bij het lezen van deze post dacht ik 'ja ik ga natuurlijk niet Shpongle posten want die is giga-bekend dus niet underrated'. Maar bij het zien van bovenstaande posts begin ik toch te twijfelen of ik niet teveel in mijn psy-bubbel zit, want daarbuiten is Shpongle niet zo bekend. Ga je maar bij voorbaat schamen als je het niet kent want dit is echt top. Shpongle is een van de weinige (samenwerkingsprojecten van) artiesten die gewoon een genre op zichzelf is (hoewel het best goed kan worden samengevat met tribal/ambient).

Mijn favoriete nummer is:

Maar het meest prominente nummer van Shpongle is:
N
Neo-ShulginistLid
Als je iets meer underrated feestmuziek zoekt dan kom je al snel bij de tekno. Eigenlijk zijn alle tekno-artiesten per definitie underrated. De meesten maken alleen platen en die kan je nergens kopen; alleen ruilen of krijgen bij andere teknoërs. Maar deze is wel op YouTube gezet en daar ben ik best dankbaar voor.

M
MezelfLid
Ik vind zeker Entheogenic in dit rijtje passen want dit geweldige nummertje staat niet eens los op youtube lijkt het :

Entheogenic is a musical project that combines, crosses many realms & boundaries. By mixing coloristic electrophonics with an impressionistic orchestral like sound.. LFO's dripping & merging with Ocean deep bass > Helps journey the mind & soul through endless productive visionary soundscapes that unfold into infinite dimensions.

With the use of both Eastern & Western vocals, tribal sounding instruments, as well an array of synthesisers (analog & digital) & organic virtual raw sampling. Helps build the foundation of the Entheogenic sound. These soundscapes manipulated through endless sound FX & catalytic sonic experimentations, have a semi-classical-root-connected feel. Deep, emotional & timeless.
N
Neo-ShulginistLid
Mezelf zei:
Ik vind zeker Entheogenic in dit rijtje passen want dit geweldige nummertje staat niet eens los op youtube lijkt het :

Entheogenic is a musical project that combines, crosses many realms & boundaries. By mixing coloristic electrophonics with an impressionistic orchestral like sound.. LFO's dripping & merging with Ocean deep bass > Helps journey the mind & soul through endless productive visionary soundscapes that unfold into infinite dimensions.

With the use of both Eastern & Western vocals, tribal sounding instruments, as well an array of synthesisers (analog & digital) & organic virtual raw sampling. Helps build the foundation of the Entheogenic sound. These soundscapes manipulated through endless sound FX & catalytic sonic experimentations, have a semi-classical-root-connected feel. Deep, emotional & timeless.
Klik om te vergroten...
Het eerste albums van Entheogenic vond ik fantastisch; maar wat ze daarna zijn gaan maken niet.
N
Neo-ShulginistLid
Dialogue of the Speakers en Singularity Encoded zijn mijn favoriet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."