#1
Wauw @Gympie! Brengt me terug in de tijd! Hoe oud ben jij?
Jezus walks van kanye west , toen ik men ex ex ex ex.. betrapte toen ik 16 was en ze een lijntje speed aan het klaarleggen was , ze reageerde niet betrapt.
Maar vroeg me doodleuk ook een lijntje ?
Zonder aarzeling genomen en achter de pc gaan zitten terwijl zij dag nummer op zette.
Toen voelde ik voor het eerst hoe helder en rustig ik in men hoofd werd van amvitamintjes.
Ik denk nog bijna dagelijks aan dit tafereel.
Speed was trouwens mijn eerste drug ooit (het brakke methylfenidaat niet bijgetekend dan.)
Gevolgd door het nrm 21 questions van 50 cent.
Dan heb ik een uur muisstil achter de pc gezeten om te bedenken hoe het kon dat men hoofd na al die jaren van mindloops en onbedwingbare gedachten zo rustig kon zijn.
Tot na het misbruik en ik nu niet meer kan genieten van stims.
Ik hou er wel van, toen ik in Groningen woonde kwam er nog wel eens wat af uit Berlijn en dat draaide dan zogezegd voor en door op vrij unieke locaties, toen voor het eerst de oude suikerunie fabriek in gebruik werd genomen voor een evenement vroeg de gast DJ (Boeing 747 als ik mij niet vergis) uit Berlijn een bak chickenwings en een flinke zak wiet als betaling, het was dan ook 'wereld stoner dag', maar toch. De muziek die je post lijkt daar wel wat op al dan iets minder stevig misschien, muziek waarop je zogezegd zowel goed kunt dansen als bank hangen. Club OOST aan de Oosterstraat in Groningen zijn wel mensen naar mijn hart in ieder geval.
Veel van mijn eerste MDMA ervaringen die ik in die setting ervoer, je zou haast denken dat het door de MDMA komt maar achteraf gezien kon ik mij geen betere setting wensen wat ook absoluut was dankzij de mensen daar die dat mogelijk maakte. Het is pas achteraf na zo'n 7 jaar dat ik meer referentiekader heb dat ik mij besefte dat dit concept waar ik mij soms in bevond vrij magisch was en niet enkel veroorzaakt door de drugs, haha.
Ik heb wel een beetje zwakke plek voor 8bit nostalgie en daar hoort Slagsmalsklubben bij natuurlijk. Al klinken veel van hun nummers mij ondertussen iets minder vol dan ik mij herinner. Ik ben er nog altijd niet helemaal overheen dat ik destijds hun laatste live optredens in Groningen heb gemist, De kleine dame heeft ze daar nog wel mogen mee maken. :')
SpoilerEnkele nummers die mij bijstaan waardoor ik begin jaren 20 draaitafel muziek ben gaan waarderen.
Spoiler
daar ik het gevoel had dat ik weer een foetus was terug in de baarmoeder van mijn moeder.

🧀 oud belegen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."