#1
Hurdy-gurdy!Nokia
Hurdy-gurdy!Nokia
Zo, dat is nog een versie of wat ouder dan ik had. De 3110. Uiteraard met leren tasje voor aan de riemNokia
CD.. Wolf3D
Is dat een 3310?Wie wat bewaard die heeft wat
8210Bekijk bijlage 37153
Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.Brings back memories.
Wij hadden ze ook beide, VHS en Betamax. En dan naar de videotheek (ook uitgestorven) om daar voor drie dagen een film te huren, kostte dan 5 gulden.
Gingen we die stiekem thuis illegaal kopiëren van VHS naar Betamax.
Pakje peuken van gekocht als 14-jarige Inhoudsopgave bij de Shell tegenover school..Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.
Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
Afspelen op tv met de VHS en het tvbeeld opnemen met de betamax. Zeker weten doe ik het niet overigens, mijn ouders ondernamen die illegale praktijken. Ik ben hartstikke braaf.Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.
Kopie van vhs naar video2000 ging dan wel weer goed![]()
Ik was ook meer van het cdroms branden van Crazybytez en Twilight, leuke bijverdiensten op schoolAfspelen op tv met de VHS en het tvbeeld opnemen met de betamax. Zeker weten doe ik het niet overigens, mijn ouders ondernamen die illegale praktijken. Ik ben hartstikke braaf.
Ja man. Altijd even kijken of er nog een paar cent in het bakje lag 🤑Remember this?
Bekijk bijlage 37261
Voor 2 gulden 85 kan ik me als laatste herinneren! Je had toen ook nog een rode verpakking: " camel full flavour".Wie kent deze nog pakjes Camel sigaretten van 10 stuks 🤣
Bekijk bijlage 37343
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."