Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe 90's

The 90's

208 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Nokia
Klik om te vergroten...
Hurdy-gurdy!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh games.

command and conquer
blood
StarCraft
Dune 2000
Duke Nukem 3D
DOOM
Half-life
Simcity
Railroad tycoon
Rollercoaster tycoon
Wacky wheels
Motocross madnes
Destruction derby
Grand theft auto
Driver

man ik kan wel door gaan
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Nokia
Klik om te vergroten...
Zo, dat is nog een versie of wat ouder dan ik had. De 3110. Uiteraard met leren tasje voor aan de riem
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
BraboF zei:
Bekijk bijlage 37115
Wolfenstein
Damn wat was dat machtig🤩
Klik om te vergroten...
CD.. Wolf3D

<C:\\>Wolf3D

"Press a key..."

"DIE FAHNE HOCH..." 🎤🎶🎵
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
Wie wat bewaard die heeft wat
8210Bekijk bijlage 37153
Klik om te vergroten...
Is dat een 3310?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
240px-Doom2_title.png

Meer mensen die dit online spelen?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetalGuy zei:
Bekijk bijlage 37148

Meer mensen die dit online spelen?
Klik om te vergroten...
@Rotjoch?
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
Brings back memories.

Wij hadden ze ook beide, VHS en Betamax. En dan naar de videotheek (ook uitgestorven) om daar voor drie dagen een film te huren, kostte dan 5 gulden.
Gingen we die stiekem thuis illegaal kopiëren van VHS naar Betamax.
Klik om te vergroten...
Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.

Kopie van vhs naar video2000 ging dan wel weer goed :)
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.

Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
Klik om te vergroten...
Pakje peuken van gekocht als 14-jarige Inhoudsopgave bij de Shell tegenover school.. :grin:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inhoudsopgave zei:
Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.

Kopie van vhs naar video2000 ging dan wel weer goed :)
Klik om te vergroten...
Afspelen op tv met de VHS en het tvbeeld opnemen met de betamax. Zeker weten doe ik het niet overigens, mijn ouders ondernamen die illegale praktijken. Ik ben hartstikke braaf.
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casaan zei:
Afspelen op tv met de VHS en het tvbeeld opnemen met de betamax. Zeker weten doe ik het niet overigens, mijn ouders ondernamen die illegale praktijken. Ik ben hartstikke braaf.
Klik om te vergroten...
Ik was ook meer van het cdroms branden van Crazybytez en Twilight, leuke bijverdiensten op school :)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inhoudsopgave zei:
Twilight
Klik om te vergroten...
:redheart:
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Remember this?
Telefooncel_Haarlem.jpg
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jumping Jack zei:
Remember this?
Bekijk bijlage 37261
Klik om te vergroten...
Ja man. Altijd even kijken of er nog een paar cent in het bakje lag 🤑
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Collectcall in de telefooncel, gratis manier om in 30 seconde een gesprek te voeren

Met oud en nieuw stonden er rijen lang met mensen die wilden bellen
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wie kent deze nog pakjes Camel sigaretten van 10 stuks 🤣
C379857E-3D56-480A-AF9E-4A3F4F4949FD.jpeg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Calliweed2.0 zei:
Wie kent deze nog pakjes Camel sigaretten van 10 stuks 🤣
Bekijk bijlage 37343
Klik om te vergroten...
Voor 2 gulden 85 kan ik me als laatste herinneren! Je had toen ook nog een rode verpakking: " camel full flavour".

Oohh.. bestaat er een tijdmachine??
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nu besef ik pas dat de tijd vliegt
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#19
De melancholie in deze thread werkt helend. Dit is waarom we ze goed zijn in wat we doen. Ik ga voor de cassette die nog zeker tot half de 90's te koop waren. Het potloodje door de gaatjes zomaar omdat het kon. De 90's man. Al het haar op mijn lijf staat recht. (behalve op mijn kop en mijn kruis)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oooww wat een heerlijk topic dit idd... 90's :redheart: :redheart:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."