#1
Kan je het niet op een andere manier goedmaken? Ik hoorde dat je goed was met je mondHoeft ook niet. Ik gaf je gelijk en bood mn excuses aan... Je hoeft ze alleen maar te accepteren (bij voorkeur)❤️
😂 Ik meende het, ik weet dat ik soms over de lijn kan gaan in discussies. Ljuv it meestal, maar vooral als we aan het bier zitten en beter duidelijk is wanneer ik een grapje maak en contexten beter duidelijk zijn. Jullie zijn niet de eerste mannen (wel altijd mannen, bedacht ik me net) die me daar op wijzen. En soms zie ik het ook echt niet, ben ook maar een lerend sufkutje he.
Ljuv you aaaaalllll!!! (meen ik ook oprecht 😂❤️)

