Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe 90's

The 90's

208 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Hoeft ook niet. Ik gaf je gelijk en bood mn excuses aan... Je hoeft ze alleen maar te accepteren (bij voorkeur)❤️


😂 Ik meende het, ik weet dat ik soms over de lijn kan gaan in discussies. Ljuv it meestal, maar vooral als we aan het bier zitten en beter duidelijk is wanneer ik een grapje maak en contexten beter duidelijk zijn. Jullie zijn niet de eerste mannen (wel altijd mannen, bedacht ik me net) die me daar op wijzen. En soms zie ik het ook echt niet, ben ook maar een lerend sufkutje he.

Ljuv you aaaaalllll!!! (meen ik ook oprecht 😂❤️)
Klik om te vergroten...
Kan je het niet op een andere manier goedmaken? Ik hoorde dat je goed was met je mond
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rotjoch zei:
Kan je het niet op een andere manier goedmaken? Ik hoorde dat je goed was met je mond
Klik om te vergroten...
Kan wel goed links lullen ja😂
Maar prima hoor! Als dat is wat het nodig heeft om Rotjoch weer achter me te krijgen doe ik het nog met liefde ook.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Hoeft ook niet. Ik gaf je gelijk en bood mn excuses aan... Je hoeft ze alleen maar te accepteren (bij voorkeur)❤️


😂 Ik meende het, ik weet dat ik soms over de lijn kan gaan in discussies. Ljuv it meestal, maar vooral als we aan het bier zitten en beter duidelijk is wanneer ik een grapje maak en contexten beter duidelijk zijn. Jullie zijn niet de eerste mannen (wel altijd mannen, bedacht ik me net) die me daar op wijzen. En soms zie ik het ook echt niet, ben ook maar een lerend sufkutje he.

Ljuv you aaaaalllll!!! (meen ik ook oprecht 😂❤️)
Klik om te vergroten...
I know. Ik werd even helemaal verliefd alleen door al die introspectie. Dat moest ik even bedwingen. Weet namelijk ook wel dat je verder alleen maar drama bent :kissingheart:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had ik al iets over de gulden gezegd?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Kan wel goed links lullen ja😂
Maar prima hoor! Als dat is wat het nodig heeft om Rotjoch weer achter me te krijgen doe ik het nog met liefde ook.
Klik om te vergroten...
83BE5F58-F9D5-46C7-BB7B-FF10C8AE14A3.gif
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar die guldens he... stuivers, dubbeltjes, kwartjes, pieken, knaken, vijfjes, joetjes, geeltjes, zonnebloemen, meiers, vuurtorens, rooitjes. Smullen toch?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Maar die guldens he... stuivers, dubbeltjes, kwartjes, pieken, knaken, vijfjes, joetjes, geeltjes, zonnebloemen, meiers, vuurtorens, rooitjes. Smullen toch?
Klik om te vergroten...
Jonge je bent zelf een geeltje
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Jonge je bent zelf een geeltje
Klik om te vergroten...
Nahh.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Weet namelijk ook wel dat je verder alleen maar drama bent
Klik om te vergroten...
😂
Ik ben eigenlijk best een leuk mens hoor. Maar wel dramatisch leuk ja.

Zanza zei:
Maar die guldens he... stuivers, dubbeltjes, kwartjes, pieken, knaken, vijfjes, joetjes, geeltjes, zonnebloemen, meiers, vuurtorens, rooitjes. Smullen toch?
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Klik om te vergroten...
Da's een mondje vol
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
90s britney mis ik ook wel eigenlijk 😍
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Guldens! Van de walkman naar de discman naar de mp3 speler.

Scoobiedoo touwtjes, furby's (mocht ik nooit, wilde ik ook niet). Tamagotchi's. Knikkeren!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nokia
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
Nokia
Klik om te vergroten...
Hurdy-gurdy!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh games.

command and conquer
blood
StarCraft
Dune 2000
Duke Nukem 3D
DOOM
Half-life
Simcity
Railroad tycoon
Rollercoaster tycoon
Wacky wheels
Motocross madnes
Destruction derby
Grand theft auto
Driver

man ik kan wel door gaan
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Nokia
Klik om te vergroten...
Zo, dat is nog een versie of wat ouder dan ik had. De 3110. Uiteraard met leren tasje voor aan de riem
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
BraboF zei:
Bekijk bijlage 37115
Wolfenstein
Damn wat was dat machtig🤩
Klik om te vergroten...
CD.. Wolf3D

<C:\\>Wolf3D

"Press a key..."

"DIE FAHNE HOCH..." 🎤🎶🎵
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
ricorieks zei:
Wie wat bewaard die heeft wat
8210Bekijk bijlage 37153
Klik om te vergroten...
Is dat een 3310?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#19
240px-Doom2_title.png

Meer mensen die dit online spelen?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#20
MetalGuy zei:
Bekijk bijlage 37148

Meer mensen die dit online spelen?
Klik om te vergroten...
@Rotjoch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."